CEPHALIC CARNAGE, PSYCROPTIC, ION DISSONANCE, HOUR OF PENANCE, DYSCARNATE

report

Pět kapel, pět velkých a ještě větších námrdů, pět zážitků, ale hlavně Ion Dissonance! Klubový koncert roku, takovou nálepku od Marastu dostává předposlední zářijový večer v klánovickém Black Psu.

Klubový koncert roku, takovou nálepku dostal předposlední zářijový večer v Black Psu v Klánovicích. Menší hloučky už se tvořily před klubem kolem sedmé, opodál stál velký červený tour bus. Hlavně pro Ion Dissonance to byla velká změna – když se prvně ukázali v Black Psu, celé tour se těsnilo ve dvou dodávkách. Jako minule, i tento večer zaznamenali fronty u merchu hlavně ION DISSONANCE, kterým po návštěvě - zejména naší redakce - nabyla hezky kasička.

To už ale pivko (hnus, berte do Psa něco jiného) a lehce po sedmé začínají Dyscarnate. Z desky mě jejich „ded medl“ á la Misery Index nezaujal, naživo se přiznám, že kluci víc tlačili a byli agresivnější. Hrálo se zejména z aktuálního debutu a prim hrál vcelku vlídný zvuk - známe, jak to u prvních kapel bývá. Více snad kolega Bizz...

(Bizzaro tedy doplňuje, že Angláni dali třeba Yielding the Iron Fist, Those Who Trespass Against Us nebo Judecca a rozhodně dostáli tomu, co předvádějí na debutu. Masivní groove a agresivní grindující atak, který mladá trojice prezentuje v neurvale deathmetalovém tempu. Mladí, neklidní a především jistí v tom, co dělají.)

Hour Of Penance s deskou Paradogma se strefili do černého a deathmetalový fanda jásal, jak to Taliáni válí. Nicméně v kapele došlo k takovým personálním změnám, že vlastně nevím kdo, kdy, kde a jak. Vály z desky si v sestavě, která ji nahrála, neužiji… Nevadí, aktuální sestava se toho chopila víc než dobře a pravá truhlařina předvádí poctivý death metal bez vedlejších přívlastků. Oproti desce se mi zdají lehce pomalejší? Přesto to mělo tah na branku a pověstné vrtule se taktéž objevily.

Ion Dissonance a jejich aktuální Cursed aspiruje na desku roku. A hlavně ID byli zřejmě hlavní tahák pro většinu přítomných. Tahle kapela, která v prvopočátcích skloubila vše extrémní od svých vzorů, dnes platí ve svém ranku za veličinu a má mnoho následovníků, kteří se jim bez nadsázky nemohou rovnat. Už jen svým zvukem a laděním kytar jsou specifičtí, na desce mohutné osmičky vrní v duchu severu. A naživo? Ani slechu po hloubkách, naopak kytary pěkně „vysoko“ a čitelně je znát každý riff, který tak či onak fanoušek pod pódiem zná. Katatonie technických krkolomností, které ovšem mají hlavu a patu, nekompromisně drtí už slušně zaplněného Psa. Velkou devizou Cursed je samotný zpěvák Kevin McCaughey. Jeho projev dostál taktéž posunu a naživo byl velkým tahounem celé kapely, oproti Klánovicím 200 působil tento večer sebejistým dojmem. O malém 'JF' Richardovi za bicími ani netřeba mluvit. Ten člověk je psychopatické chobotnické hovado, protože tam, kde po prvotním vulkánu kytar něco zbylo, on zadupal do země. Na to, jakou ID disponují hudbou, byl strojově přesný a bezchybný. Nováček u basy Yannick nebyl tolik akční jako jeho předchůdce, ale i přesto, jaký měli ID vždy problém s bass-strunatci, se toho chopil slušně a své party odehrál s přehledem. Celá kapela funguje naprosto perfektně jako sehranný celek, a i když desky mají svůj zvuk a živé hraní ovlivní zvuk v daném klubu, přesto to, co slyšíme na desce, oni s přehledem zahrají. A že by byli po svém setu, který nás zavedl až do první desky (The Girl Nextdoor is Always Screaming mlasky, mlask), nějak zničení, vyvracela veselá nálada a úsměvy rozdávané na celé kolo. Přišli, zahráli, zvítězili…

Z daleké Tasmánie českému publiku více než dobře známí Psycroptic předvedli možná snad nejlepší klubový zvuk, co jsem kdy slyšel. Ačkoliv to může znít jako klišé, zvuk je něco, co se v našich končinách chtě nechtě pořád piluje. Psycroptic byli rychlí možná až moc, lavina triggerů drumce Davida Haleyho byla neúprosná a určovala tempo celého setu. Psycroptic, stejně tak jako ID před nimi, jsou známí svým specifickým zvukem, kdy kytara není brutálně podladěna, ale má naopak čistý, až „hardcore“ říz. A opět platí stejné jako u ID, tasmánští čerti dovedou skvěle přenést materiál z desek na prkna. V Black Psu jim k tomu neskutečně sednul zvuk, takže bylo o zábavu postaráno. Střihl se průřez kariérou s důrazem na stále aktuální Ob(servant). Jason u mikrofonu dostál své pověsti hlavního čerta a jako soptík byl po pódiu k neudržení. Nakolik Čech pozná australskou hudbu, natolik Australan zná českou, proto velkým a milým překvapením byla výzva Jasona směrem Zdeňkovi Šimečkovi aka GTboyi aka řvounu nestárnoucích Godless Truth, aby si spolu s ním zařval celou Ob(Servant). Duet dopadl na výbornou a byl skvělou třešničkou na pomyslném dortu celého setu. Jestli Psycroptic někoho vloni na Brutalu nepřesvědčili, teď v klubu nezůstal nikdo na pochybách.

Ano, ano, i Cephalic Carnage svůj set zasvětili jako podporu nedávno vydané novince Misled by Certainty; ostatně tak se jmenuje i celé tour. Rovnou řeknu, že vystoupení oproti setu na BA nebo na Chmelnici bylo slabší. Ano, hudba coloradských Cephaliců je pořád svá a pořád oproti jiným kapelám „dál“, přesto mi výstup přišel trošičku sterilní a jednotvárný. Radost taktéž kazila basa, která ven lezla až příliš mohutně a od půlky setu se jí nepodařilo zkrotit. Oproti tomu se musí vyzdvihnout výkon Johna Merrymana, který stejně tak jako JF či Haley před ním vyjel ze stejné továrny na přesnost a bicí byly něco, co tento večer muselo potěšit každého. Indián Lenzig servíroval jak ze zmiňované novinky, tak i z libového Lucid Interval

I když se zdálo, že se celý večer protáhne, končilo se těsně před odjezdem posledního vlaku do centra města. Ti z nás, kteří plnili portmonku kapel, samozřejmě odjezd nestihli a cestu domů měli dobrodružnější, to ale nezměnilo nic na velmi vydařeném večeru.

kotek

Přestože večer slibuje tvrdou a dlouhou zábavu, nelením ani během dne. Rozpálenej z Literárky v Řetězový a lehkým usrkávání bramborový pochoutky ve vlaku, dorážíme na místo kolem půl sedmý. Jen co vejdu, proud mě strhává k distru Ion Dissonance, kde je to kupodivu už takhle brzo na ostrý lokte. Neváhám hned zatopit tisícovkou, což neváhá udělat ani drtivá většina lidí kolem mě, a ID maj horký chvilky se sháněním drobnejch a matematikou. Kluci je ale po určitejch peripetiích s rozměňováním zvládaj a každej odchází s tím, pro co přišel a distro kasička se utěšeně plní.

Ještě rozzářenej ze zdárnýho nákupu se přesouvám do sálu, kde už si protahuje nohy britský trio Dyscarnate. Na to, že akce se teprve rozjíždí, je slušně plno, a tak kapela neváhá a hrábne do strun. Džn džn, klep klep, písk písk, celkem příjemně to kluci hrnou, hudebně bych to sám zařadit nedokázal, ale utrhnu moudro z Šéfovy recenze: Misery Index potkávaj Dying Fetus. Asi jo. Rád bych se rozepsal nějak detailnějš, žel už po první písničce se mi dere na mysl jediný a pořád větší slovo – hlad, hlad, HLAD. Vydržím jetě půlku dalšího válu, balím to a až do začátku Hour Of Penance se přesunuju do vedlejší restaurace. Takže vám radši než nějaký detaily z Dyscarnate povím, jakýho jsem si dal hamburgra.

Objednávka zněla – se vším, i s hranolkama. A měl všechno, co od hamburgru chceš – křupavá slanina, rozteklej sýr, čerstvý zelí, čerstvý rajče, dobrej dresing a, a to hlavně, maso tlustý přes kritickou hranici 1,5 cm. Až tě někdy v Psu něco nebude moc bavit – což teda případ Dyscarnate nebyl, ale brzká hodina začátku si vybrala svojí daň – doporučuju burgr jako ideální alternativní program.
Zpět k programu, vracím se totiž přesně na začátek makarónů Hour Of Penance a jde vidět, že v Itálii jsou holt i metalisti fešáci. Kožený botky, upjatý džíny a přiléhavě vzrušující černý trika. Sluší jim to, o tom žádná, jen ty bubu pózy pak nejsou tak zlý, dokonce občas spíš komický (zejména u kytary mi občas vytanuly některý žabí pozice z nesmrtelnejch videoklipů Immortal). Hudebně ale všechno v pořádku, i přes obavy z obměny sestavy, sype se rychle, ostře a zle, bez nějakejch melodickejch serepetiček. Dostavuje se podobnej pocit jako na deskách, HOP nejsou tak výrazně o atmosféře, jako spíš o tý intenzivní našláplý brutalitě, která tě během pár tónů vcucne a nepustí. Jen škoda, že se jim nedostalo trochu lepšího zvuku, z celýho večera se dle mýho skromnýho názoru nejvíc koulovatělo právě u italskejch fussili.

No, popravdě už jsem byl na konci Hour Of Penance spíš natěšenej na to, co přijde. Totiž na Ion Dissonance. A když se konečně na pódium dostali, tatam byla aura italskejch bubáků. Zapomeň na hrozně tvrdý vrtule a ještě tvrdší zdvižený paroháče. Hned první písnička ukazuje, že kluci si chtěj muziku hlavně užívat a nepotřebujou k ní hrát nějaký divadýlka. Úsměv na rtech, nadšení z hraní a hrozně příjemná atmosféra - nečekal bych, že tohle zažiju zrovna u kanadskejch čertíků libujících si v v totálních hudebních extrémech. Gesta a přístup jsou ale jedna věc a samotná produkce věc druhá. A muzika byla tak, jak jí znáš z desek, ale ještě o dýlku zápalky dál. Hrozně intenzivní, zloba, neuróza, stíhy, často až na hranici únosnosti a sem tam i někde za ní, svět se kolem tebe točí v jednom obrovským vertigu. Zvuk perfektní, správně omaštěnej i posolenej, a samozřejmě v něm bylo cejtit nějaký ty struny navíc. Hraje se zejména z novinky, pak, myslím, dvě věci ze Solace (třeba She’s Strychnine, pozn. Bizzaro), dvě až tři z Breathing is Irrelevant a Kneel z Minus the Herd, plus možná ještě někde něco, za tenhle výčet ruku do ohně nedám. Co ti budu povídat dál, jako když sfoukneš svíčky na svým prvním narozeninovým dortě, jako když dostaneš první pusu od holky od vedle, prostě koncertní událost roku. Celá tahle paráda měla jen dva přetažený stíny okolo šminek. Za prvý, skladby z Breathing is Irrelevant si kluci trošku osekali, zpomalili a nějak tam přibylo těch moderních breakdownů, co každej váží aspoň tunu. Za druhý, nejslabší skladba z celýho Cursed, This is the Last Time I Repeat Myself s jednoduchejma deathcorovejma mlátičkama přece jen nemusela jít na konec, popřípadě nemusela jít vůbec, ačkoli probudila skrytý karatisty z kotle.

Po Ion Dissonance se lehce věru nezačíná, obvzlášť pokud se ti líbí vesnický zábavy a heavy metal. A Psycroptic bohužel prodávaj svůj death metal jak cukrovou vatu na cirkuse, slaďoučký deathmetalový odrhovačky, jen občas trošičku bubu, ale asi jako když si do domu hrůzy vlezeš v osmnácti s prvníma fousama na bradě a ne jako devítiletej capart. Víc si k tomu říct netroufnu, tuhle část reportu milerád přenechám Šéfovi, protože on těmhle deathmetalovejm cukrkandlům víc rozumí, rád mlsá, a hned po koncertě na mě vysypal několik superlativ.

(bizzaro: A Šéf se k tomu ani vyjadřovat nebude, páč jinak Kotkovi z tváře sfoukne i ty poslední, vlastně první, maškarní náznaky oněch fousů. Jak uvedl Buřtůpytel, Psycroptic fakt dali set snad s nejlepším koncertním zvukem, jaký jsem viděl/slyšel. Už proto nechápu Kotkova slova. Nicméně i já jsem po veletoči Ion Dissonance měl malou závrať a Psycroptic nějak nedával. Proto šup k baru, sejmout adrenalin, zvednout oktanovou hladinu a šup zpět a… a už to funguje tak, jak má, po heavíku ani stopy. Sehranost neuvěřitelná, zvuk brilatní, fakt křišťál a pak přišla Ob(Servant) v duu s Šimourem a mě padá čelist. Jasně, Šimeček dal jen jeden song a Jason už za sebou měl pár skladeb, ale stejnak mám pocit, že ho Syreček poslal zpět na základku, protože tohle byl diktát!)

No a dostáváme se k samotnýmu závěru, a lehký o něm psát taky nebude. To zejména proto, že Cephalic Carnage tady hrajou snad postý, vlastně jako když se těšíš na večerní vanu plnou teplý vody, potěší, ale ničím nepřekvapí. Maj svůj kvalitativní standard, navíc je mám rád minimálně z nostalgie a určitě i o něco navíc za hudbu, takže to nemohlo skončit jinak než kvalitním setem. O strojovým a zároveň totálně flegmatickým bubeníkovi se snad už ani nemá cenu zmiňovat, všichni ostatní taky podali férovej a vyrovnanej výkon, na druhou stranu nic, co by vybočovalo nad jejich průměr. Popravdě, těžko u mě asi někdy překonaj památnej koncert tenkrát na Sedmičce (aspoň tuším, že to bylo tam). Ale ta třešnička nakonec, Black Metal Sabbath, i když tentokrát jen masky a žádný hřebíky, ta spolehlivě zvedne náladu.

Sud

Initiation of the Misled Tour, složenina posledních počinů v diskografiích Cephalic Carnage a Psycroptic, přivezla do klánovického klubu Black pes sestavu, jakou si nemohl nechat ujít žádnej fanoušek extrémní muziky. Kapely se sjely z USA, Kanady, Austrálie, Itálie a Anglie a všechny si daly stejné předsevzetí – ZNIČIT KRTKA! :) Jak na to která šla, si rozebereme níže.

Pokud bych měl k něčemu přirovnat Dyscarnate, byla by to fúze Aborted mínus melodie, Misery Index mínus old school grind a Dying Fetus mínus důraz na slamy, což zní jako slibná kombinace. A Dyscarnate taky od první chvíle jasně dokazovali, že dnes večer nejsou v Klánovicích do počtu a pod podium přilákali úctyhodný počet fanoušků. Veškerý prezentovaný materiál pocházel z ještě poměrně čerstvé debutní desky Enduring the Massacre, která obdržela samou chválu a vynesla těmto sympatickým, mladým Anglánům účast na této prestižní hvězdné tour. Nemýlím-li se, zazněly songy An Axe to Grind, Yielding the Iron Fist, Judecca, Those Who Trespass Against Us a eponymní Enduring the Massacre. Zvuk se po prvních dvou peckách, které se nesly v duchu „punkový Dying Fetus“, ustálil na slušný úrovni a mohli jsme vychutnávat mocný groove a blastující grindující tlak, který zezadu podporoval rychlík Matt Unsworth. Co se jeho bubnování týče, musí se nechat, že atlet je dobrej, ale některý výsypy byly docela monotónní a určitě má ještě v oblasti pestrosti hry co pilovat, nicméně jako podpora agresivní naspeedované mlátičky, která jede sebejistě za svým cílem (a to anihilací publika) rozhodně obstál. Vystoupení mělo drive a obešlo se bez zbytečných keců - kapela svému materiálu věří a snaží se ho do lidí napumpovat co nejvíc - což je jedině dobře. Dyscarnate obstáli v rámci večera jako naprosto rovnocenná kapela, a jestli je někdo z neznalosti prokecal na báru u hnusnýho Gamba za pětadvacet, musí se teď bít hlavy, protože tahle kapela si svoji necelou půlhodinu zasloužila.

Stejně jako kapely, i technici se činili rychle a jednotlivé bandy se na pódiu střídaly po velice krátkých odmlkách (důvod je nasnadě, poslední vlak z Klánovic do Prahy jede v 23:30), a tak se na podiu po cca čtvrt hodině zjevili Hour Of Penance. Kdo aspoň trochu sleduje dění na deathmetalové scéně, určitě u nejzásadnější italské skvadry zaznamenal personální změny na dvou klíčových postech. Kapela byla na tour k poslední desce, když byl odejit jediný původní zakládající člen, bubeník Mauro Mercurio. Toto se odehrálo potom, co v opilosti zdemoloval vybavení jakéhosi klubu ve Španělsku a před profesionalitou ostatních členů ho zřejmě nezachránil ani prostý fakt, že lepší tlučmajstr se na Apeninském poloostrově jaksi nenachází. Zároveň s ním odešel zpěvák Francesco Paoli, zřejmě aby mohl lépe rozvíjet gaymetalové vlivy u Fleshgod Apocalypse, což by mu v Hour Of Penance neprošlo. Deska Paradogma, v pořadí již čtvrtá, vyšla u Unique Leader Records, což samo o sobě něco znamená, a jelikož naplnila vysoká očekávání, která do ní byla vkládána, dostali Hour Of Penance nabídky na další tour a díru v sestavě bylo potřeba narychlo zaplnit. „Výplní“ se stali dva blackmetalisti, což mnohé fans jistě nepotěšilo, protože jak známo, když se blekoši serou do death metalu, většinou to valně nedopadá. Tentokrát se však obavy ukázaly jako víceméně plané, rozhodně nemůžu říct, že by Hour Of Penance v nějakém směru propadli. Tento rok se však jednalo o druhý koncert Hour Of Penance u nás, potažmo přímo v Black psu a já můžu srovnávat. A z tohoto srovnání vychází koncert 28. dubna v původní sestavě rozhodně jako vítěz, a to i přes tehdejší absenci basáka (zlomená ruka). Když uvážíme, že v této sestavě hrají HOP sotva tři měsíce, musíme před jejich výkonem smeknout, ale pořád bylo vidět, že do dokonalé sehranosti a neskutečného tahu na branku sestavy minulé to ještě nějaký čas zabere, protože i po sedmnácti odehraných koncertech na tour řídil místy kytarista Giulio kapelu jako orchestr, nehledě k tomu, že převzít otěže bicí baterie po Maurovi je bez ztráty kvality prakticky nemožný. Kapela se snažila projevovat sebevědomě, ale ti suveréni z minula to nebyli. Hour Of Penance též doplatili na zvuk, tento večer asi jako jediní, kytara nebyla čitelná, což je v jejich případě zásadní problém. Ale i přes všechna negativa nebyl jejich nasypaný straightforward set zklamáním nebo propadákem, ale byl to už „jen“ kvalitní death metal.

Quebečtí neurotici Ion Dissonance byli pro mnohé vrcholem středečního večera, což potvrzovala jak nekonečná fronta u jejich merche, kde někteří brali trička po třech, tak mohutnej kotel, kde lítaly končetiny stejně krkolomně, jako ID hrají na svoje osmistrunky. I Kanaďané nám představovali v pořadí čtvrtou desku, se kterou se snaží přetrhat napjaté struny v mozcích posluchačů. Názory na Cursed se můžou různit, ale naživo byl materiál stejně smrtící, jako věci minulé, dostalo se totiž srovnání, protože playlist se dotkl všech desek, i když nový songy samozřejmě převažovaly. No dobře, závěrečná This is the Last Time I Repeat Myself je možná až moc deathcore, ale jinak je novinka naprosto v pořádku. Kapela byla výborně sehraná, radost z hraní z ní přímo čišela a na podiu jasně dominovala. Zvuk byl perfektní, osmistrunky se krásně prolínaly, bicí neskutečně přesný a rychlý, „novej“ vokalista Kevin McCaughey do tý intenzívní zlý neurózy taky perfektně zapadal, stejně tak nová akvizice za tlustejma strunama Yannick. Z mojí strany bez výtek.

Psycroptic byli jediní, kdo nepředstavovali novej materiál, jejich zatím poslední deskou je Ob(Servant) z roku 2008 a dál už počítají mezi zářezy jenom letošní živák Initiation. Tasmánští čerti předvedli už na loňským Brutal Assaultu perfektní set, ale to bylo ještě pořád o úroveň níž, než tenhle večer, protože už jen ten zvuk…strčil do kapsy i předchozí Ion Dissonance, po téhle stránce naprostá dokonalost, lepší klubovej zvuk si nevybavím. Specifické řízné ladění kytar (žádná hrubá DM podladěnost) Haleyho 1, nekompromisní přesná palba triggerů Haleyho 2, charismatický řev hlavního Sarcophila harisii Jasona.. V podstatě se koncert nesl v duchu zmiňovaného živáku - přesný zachycení zvuku z desek alive, ale navíc v jejich charakteristickým strhujícím koncertním podání, kdy je všechno tak nějak o level dál než na placce a i ty občasné heavíky člověk rád odpustí při krkolomných prstolamech, doprovázených naprosto perfektně sehraným zbytkem kapely. Co se týče playlistu, důraz se kladl zejména na zmiňovanou poslední řadovku a aby to nebylo málo a srdce českého fanouška mohlo zaplesat ještě víc, na titulní song byl na pódium přizván Zdena z Godless Truth. Jason byl výtečnej, ale asi nikdo nemůže nic namítat, když řeknu, že GTboy ho v duetu totálně zazdil. Jasně, Syreček dával jen jeden song a Jason musel držet celej set, ale tohle byl diktát par excellence, kterej v paměti zanechal výrazně hlubší stopu.

Cephalic Carnage jsou v zemích Koruny české opravdu častým hostem, ale v klubu je vidím poprvé, takže dojmy můžu porovnávat leda s BA 08. Jenže to je stejně jedno, protože na každé svojí desce se CC vydají tak trošku jinam, i když si zachovávají hlavní směr a rychlost, chtělo by se říct. Bohužel ani mě na koncertě nic nepřekvapilo, asi nějaký kvalitní cephalický průměr, i když kromě přepálené basy se mu nedalo nic vytknout. Opět strojově přesný speedující bubeník, tentokrát ovšem hrající s naprostým klídkem, asi jako když si o víkendu čtete na hajzlu noviny, do toho zhulenecký kytarový kejkle, načichlý (kromě kvalitního indiánskýho skanku) taky trochou od každýho extrémního (i neextrémního) žánru, a samozřejmě Lenzig, odpalující „dýmku míru“ přímo na podiu. Tour se blíží ke konci a Coloradští působili místy trochu unaveně, což je velká škoda, protože jejich hudba je sama o sobě neskutečně živelná a, ač to může znít jako debilní přirovnání, je to tak trochu zhudebněnej tok zvláštní řeky - animální deathmetalovej proud, kterej má spád horního toku, ale cestou naráží na kameny (hardrock), klacky (hardcore), peřeje (grind) a nejmíň sto dalších dalších nečekaných překážek (hudebních experimentů) - a podle mýho právě tohle může bejt vysvětlení zavedenýho pojmu hydro-grind, stejně tak jako je to věc, která z CC udělala kapelu světovýho formátu. S každou deskou se přesunujou ze škatulky do škatulky, ale žádná z nich není zavedená, často se pro ně musí vymyslet, a tak není divu, že je trochu problém zahrát průřez tvorbou tak, aby všechno vyznělo ve svojí zamejšlený náladě. Ale i tak se nic nikde nic nezkroutilo, a to proběhly věci z Exploiting Dysfunction (Observer to the Obliteration of Planet Earth), Lucid Interval (Black Metal Sabbath), Anomalies (Scientific Remote Viewing, Kill for Weed), Xenosapien (Endless Cycle of Violence) a většina setu samozřejmě z novinky Misled by Certainity. Jediný, co mi v playlistu chybělo, byla dokonalá Touched by an Angel, ale jak jsem řek, hlavním nedostatkem byl nedostatek energie v kapele, koncert člověka nedokázal strhnout tak, jak to CC určitě umí, opět se jednalo „jen“ o kvalitní koncert. Celkovej dojem z večera se pak ale stejně patrně zapíše jako klubovej koncert roku.

Vložit komentář

bizzaro - 28.02.12 00:34:35
husty.. jsem nevedel, ze Patrice Hamelin daval i s Cefalykama http://www.youtube.com/watch?v=rN0cJzs3QpE&feature=player_embedded#!
bruth - 19.03.11 02:30:58
nebo malo..
DW - 18.03.11 19:38:25
poslední Cephalic sem moc nepochopil.. Moc hulej:))
annal - 18.03.11 19:02:18
Collapse jsou lepsi nez posledni Cephalic
abro666 - 18.03.11 18:07:41
vcera prisel asfalt poslednich cephalic a celkem u toho spim, nak to nema koule.
abro666 - 18.03.11 17:42:39
vcera prisel asfalt poslednich cephalic a celkem u toho spim, nak to nema koule.
abro666 - 09.01.11 09:29:11
na BZ pridal novy fotky a uz si odpustil to svy vidlacky sebehoneni. ze by sez nej stal hodnej kluk? :)
Sud - 09.01.11 07:10:00
to uz jste slyseli, ze rozhovor s gtboye (prej) nakonec bude? kdo ma otazky, nechti je posle mi, nebo sefovi. vidim to tsk na 30%, to je slusny
abro666 - 10.11.10 10:34:24
koukam recka na decinskej punkrock stale zabira:))) je treba oddelit mrdky od metalu.
pf - 10.11.10 00:14:49
no hurá. prostě bych mjc bublinu čím větší hovado, tím větší řízky nebo jak to bylo, nechal zase splasknout ;)
schizmo - 09.11.10 23:57:53
to taky doufám :D
pf - 09.11.10 23:07:19
ja ho tak nevidim a doufam, ze nebudu mit duvod ;)
annal - 09.11.10 22:27:39
Strap: Jsi tak arogantni!
Střap - 09.11.10 22:13:42
pf: ja bych toho kluka z plakatu s patkou az tak buditelsky nevidel:-)
pf - 09.11.10 22:01:00
UA, tak to uz k dokonalosti chybej jen uz v originale naredeny, stokrat prezvejkany, pres gazu procezeny a milionem hrubek poznamenany dobovy (rozumej nakolenni fanziny cca. 00 – 03) pindy o prazskejch krouzkach, co se placaj po zadech a arogantnich kriplech apod. frede, je to nutny?
Střap - 09.11.10 21:32:37
Schizmo byl si vzdycky original. To se ti musi nechat.
bros - 09.11.10 21:31:59
tak protože by to bylo logický:D
bruth - 09.11.10 21:29:58
to chce jen totální anarchii, chaos a bezvládí...stejnak to všechno klekne do zapomění a jako z popela fénix povstane nový marast!
schizmo - 09.11.10 21:13:37
proč máte dojem, že je řeč stále o něm? :)
stana - 09.11.10 21:08:54
mohu potvrdit
bros - 09.11.10 20:49:09
a fakt myslis ze s tim ma az tak moc co delat marast?;-) jeste jednou rikam ze jsem suda znal nakej patek predtim nez vubec o marastu slysel a bylo to nejvetsi hovado v okoli:) naopak zkulturnel a dospel :D
annal - 09.11.10 20:36:01
S nadsazkou dete do prdele! Marast, pyco!
CrusT - 09.11.10 20:21:33
to pak nebude jenom "vy", ale i "pane"... pamatuju, jak před takovýma 5 rokama se říkalo, že nejarogantnější renomé maj lidi z Metalopole...že by byl čas převzít štafetu? :)
schizmo - 09.11.10 19:55:16
já tu nadsázku právě místy celkem postrádám... na druhou stranu chápu, že být v diskuzi za nejvetšího šéfa (=kurvu) znamá být na koni... onou pouštět si někoho k tělu se prostě nevyplácí, pak se tě bere do huby kdejaká vidle :) do budoucna u sebe zavedu abrovitost v nejvyšším levelu (období Fleshless recky - zlaté časy české metalové žurnalistiky :D) / střapovitost (alltime) a to by bylo, aby se nepřešlo do vykacího módu :D :D :D
pf - 09.11.10 14:49:00
hele, frede, kdo v tom "mjc postoji" neodkáže rozeznat nadsázku, která v něm je, tak by neměl co dělat ani tady, ani v tomhle století ;)
Sud - 08.11.10 18:53:23
nebudu si tady s fredem hrát na vzkazy, kdyz si to muzem rict. navic by si to tady beztak precet kdovi kdy a pak by to vypadalo, ze tady rikam, ze je curak. i kdyz obcas trosku... :))) jen si myslim, ze sem se nechoval jako hovado, co jsem uvedl jsou holy fakta. a rozhovor a psycro jsou stejna vec. (mimoto ja jsem v reportu psal, ze byl mnohem lepsi nez jason, coz si taky myslim) a jeste ad to, kdybych mel bejt teda hnusnej, vzpomnel jsem si na tohle http://img210.imageshack.us/img210/2940/53237225.jpg
pf - 08.11.10 14:46:29
deset let? zas nepřeháněj ;)
antihumanoid - 08.11.10 13:39:27
do piče, mám já za potřebí tohle číst? pf: věřím že plazmou bys vydělal i víc než jen na bazén, já už čekám deset let na druhý číslo (nebo jsem něco promrdal?)
Sud - 07.11.10 14:15:37
lol :D
bizz - 06.11.10 20:35:32
repec BO aka brnenska cibule :)
Sud - 06.11.10 19:29:46
a co se děje?
bizz - 06.11.10 17:00:32
o tom se presvedcime zitra ;-)
bros - 06.11.10 16:21:00
já bych zase tvrdil že sud za poslední zhruba rok docela zkulturněl :D
pf - 05.11.10 21:19:40
nene, to by muselo bejt bandzone.cz/jsmesabrem nejlepsi
k.eight.a - 05.11.10 20:20:47
Snuff & Plazzma: Pozdě: http://bandzone.cz/tooh
Střap - 05.11.10 19:40:16
bros a schizmo: Hosi vazte slova na Americe jsem byl tenhle rok trikrat, ale pro cyklistickou obec to moc prevrat neni:-))) Jinak Schizmo mas v podstate recht. Ovsem jen bych Sudovi nevycital, co napsal na BZ GT. A nemyslim, ze udelal neco spatne. Jinak, ze jisty veci zmenit nejdou - v tom jsme za jedno.
pf - 05.11.10 14:36:03
ještě vokolo naseru, nachčiju a vyhoním si ho na to;) pak to samý udělám s plazzmou a cédéčkem gride, když sem si za něj postavil ten bazén ;)
abro666 - 05.11.10 13:51:49
pf, tak nejak:))
pan i - 05.11.10 13:32:09
annal: :))))))))))))))))))
pf - 05.11.10 13:29:59
annale, ses vul ;)
annal - 05.11.10 13:26:50
Po duelu Strap vs Bizzaro zvany direkt-or tu mame v levem rohu s patkou a v bilych trenyrkach se srdicky... Schizmo! ...a v pravem rohu s ruzovymi tangami domaci... Sud!
pf - 05.11.10 13:07:54
hele, abro, napadlo me, ze bysme si meli udelat nejakej spolecnej bandzone a pripomenout se, ze sme vydali desku, tiky ktery skoncili TOOH u EARACHE. obal jeste mam, tak vyberu z bankomatu, pulku vymenit za rubly a dem na to, ne?
pf - 05.11.10 12:57:33
jj, sud. vs fred hezky tady na mjc ringu
annal - 05.11.10 11:02:47
Sud: Zadny takovy, my nechceme o nic prijit.
abro666 - 05.11.10 11:00:12
pf, ja si grafy doma delam:) ale posilam je obcas jen ucastnikum zajezdu. neni tedy treba, aby to videl bros, s kterym sme na kole nikdy nejel:) schizmo, ja se nesnazim dzityboje vychovavat ani menit, jen mne bavi si z nej delat prdel jak je blbej:)))
Sud - 05.11.10 01:17:59
fred: uuuf uufff, tak na tohle se mi chce odpoved, ale nechame to na koncert
bruth - 04.11.10 23:47:42
bruth - 04.11.10 23:46:51
hogwh
schizmo - 04.11.10 23:12:35
mě to přijde, jako by Sud vylezl z Třespíče, velmi rychle nasál ten MJC štýl (čti čím větší hovado seš, tím níň si na tebe troufnou) a čekal, že snad změní svět a starý struktury... Zdena byl rip off odjakživa, s tím má snad zkušenost každej, takže to kopání kolem sebe, do něj, za něj stejně nic nezmění a bylo by bláhový myslet si že ano... neměl z toho hlavu nikdy a nebojím se, že tahle diskuze ho přiměje změnit přístup... v neposlední řadě je to on, kdo frčí za oceán tourovat, nikdo jinej z týhle diskuze... pro někoho je to hovno známka punku, pro někoho je milník CZ UG, každopádně mu to nikdo neveme a všichni ostatní můžou dál onanovat u internetových diskuzí nebo jezdit na kolesu... pochopitelně mě ten rip-off přístup sere taky, dostkrát jsem se o něm přesvědčil a vím jaký to je, když se člověk mrdá s rozhovorem a kapela neopoví, ale mám pocit, že rozhovor a psycro jsou dvě různá témata jinak oftopík pro Suda a Bizzmarka: rozhovor jsem dodělal, takže pošlu a bylo to naposled, co bych si přál být porovnáván s GTboy přístupem - všichni víme, že takovýhle inpertinence nejsou zapotřebí...
pf - 04.11.10 17:30:26
yep
annal - 04.11.10 16:37:43
[img]...a takhle sem vcera zpotil trenky[/img]
pf - 04.11.10 16:18:36
sprava analogie by byla, kdyby abro daval misto udaju o km mapu i s videem, tady funim do kopce apod. ;)
bizz - 04.11.10 16:02:26
Bros vs cyklisti 666: 0 :-D
bros - 04.11.10 15:53:02
mozna lepsi nez psat kdo kolik ujede na kole :)
pf - 04.11.10 15:05:07
aneb duch starýho mjc pořád žije
abro666 - 04.11.10 13:22:29
pf, bizzi, presne, trochu JZD:-)
pf - 04.11.10 12:27:58
jasny, ale proste ja tohle, ze to takhle funguje, nejak povazuju za normalni a chapu, ze zdena napise uplne vykulenej, ze je v prostredi, kde vsechno funguje,a le tahle fotka je trosku hloupa. trosku hodne.
annal - 04.11.10 12:26:33
Nevidel sem zadny slapky ani kokain, takze to zas takova slava nebude...
bizz - 04.11.10 11:13:05
hele, zas to tak neprehanejte, ta fotka nahodou dobre koresponduje s tim, jak je to oproti nam jinde
abro666 - 04.11.10 10:01:56
mozna bysme si na svy BZ profily kazdej hodit svuj arbeitscontract:)))
pf - 04.11.10 02:24:25
hele, stokoruny z podpory na fotce vypadaj blbe;) teda jako aspon ne tak uchvatne jako stoeurovky;) ty vole, preju mu to, ale za tejdenni sluzebku toho vyskladam vic, ale holt mam asi holt maly ego, ze mi prijde blby fotit bankovky nebo tak nejak. zkratka: zdeno, seber se vole.
abro666 - 03.11.10 19:43:37
pf, presne, tohle je zarazejici. jak to ma chapat ta obycejna luza??? vidite, jak ja sem dobrej, kolik mi za to sypou??? vidlarna nejvetsi este tam mel dat srovnani, kolik dostava za normalni zamestnani v CR, teda jestli vubec hakuje:)
Adamos - 03.11.10 18:35:11
ono by se tady takovejch našlo víc :-) (trk)
DR - 03.11.10 17:35:23
to říká ten pravej
bruth - 03.11.10 17:25:18
bodejť výchovnej pohlavek dostaneš! odmlouvat Šéfovi a nedodávat články!
Sud - 03.11.10 17:23:47
ale tak uz mlcim, ja zas dluzim jeste dyl recenzi jednoho splitka a taky sem uz byl parkrat napominanej.) a nez sem se rozhoupal, tak to za me napsal annal
Sud - 03.11.10 17:22:37
zas tak vostry mi to neprislo. urcite ne dost na to, aby to muselo bejt odstraneno a abych se nedockal ani soukromy zpravy. rikal sem uz, ze krome obligatnich mejlu probihaly i nejaky smsky, at se vzpamatuje a dodela to posrany intie, kdyz ho chtel?
pf - 03.11.10 16:22:02
jako ostra je tam hlavne fotka "nuclear blast support", ten klucina ma v hlave fakt piliny
abro666 - 03.11.10 16:16:10
sude, vostre na gt bz profilu:)
abro666 - 02.11.10 13:49:33
jj manazer a vizazista:))
pf - 02.11.10 12:53:31
vi ne asi, ale taky podle me ne od D1 ;) tim myslim den 1 a ne déjedničku
annal - 02.11.10 12:26:26
pf: Simecek byl predtim manazer GT
pf - 02.11.10 12:10:30
zdeněk vždy byl... pokud se nepletu, v GT před ním zpívali i jiný, ne;?
abro666 - 02.11.10 11:41:27
chce to proste rozhovor se Svanym:)
abro666 - 02.11.10 11:41:10
:-)) btw na bz se vcera objevilo toto: ŠvanyGT 01.11.2010 18:22:50 Všem fanouškům kteří jsou na pochybách ohledně GT můžu vzkázat, že nikde nebylo psáno, že zpěvák odchází a aby se předešlo spekulacím Zdenek vždy byl a bude pevnou součástí kapely. Švany
pf - 02.11.10 11:33:34
tak jo, jdeš do toho se mnou? chceš se ptát nebo bejt zdena?
abro666 - 02.11.10 11:28:57
:-))))))))))))))))
pf - 02.11.10 11:17:24
hele a co jako jediný mít rohzovor se zdenou, kterej bude fake, tj. otázky naše a odpovědi sestříhaný ze zdenovo prohlášeních na bz?
Střap - 02.11.10 10:53:26
Neasi nejzajimavejsi rozhovory jsou s tim, kde je moc nedela.
abro666 - 02.11.10 10:44:54
bizzi, zcela vyjimecne:))) casteji u pivka:))
bros - 02.11.10 10:43:03
Sud mě s tim předběhl ale je pravda že dodělat ten rozhovor, přeložit a nahodit na space apod. by pomohlo hlavně LE, GT a jemu samotnýmu. Takže jeho problém.
bizz - 02.11.10 10:32:22
ja si umim rejpnout, Abrrriku, ale nedelam to pri kazdy prilezitosti, pac mi to prijde... a ted si dosadte kazdy sam, co chcete :) to intie by bylo zajimavy, pac myslim, ze ted je bez Boye zrovna v GT vic taboru..
abro666 - 02.11.10 10:28:30
ameRRRickyho kluka neresim. ale ten napad udelat intie se Svanym neni uplne k zahozeni!!!
pf - 02.11.10 10:15:44
tak patri to k americe, ke ktery zdena vzdycky posilhaval, takze je to vlastne v poradku ;)
annal - 02.11.10 10:14:38
To je fakt. Taky ta velkohubost a samozerstvi k nemu uz tak nejak patri. Snad ste nekdo necekal, ze prichodem k Psycroptic zacne bejt skromnej?
pf - 02.11.10 10:10:01
zase de zdenovi musi nechat, ze vi, jak to udelat, aby se o kapele mluvilo. tahle se gt propiraj, kdyby dal rozhovory vsem od amrastu po bazinu, po zejdnu by po gt nestekl ani rrrrrrratlík
annal - 02.11.10 09:56:34
Bizz si nechava zadni vratka, co kdyby GT potrebovali bicmena nebo se nedejboze protrhla guma Davidu Haleymu;-)
abro666 - 02.11.10 09:38:34
Bruthe, on byl takovej dycky, to je cely:) Sude, celkem si me mile prekvapil se svym prispevkem, rekl bych, ze se vcelku shodujem:) Strap ma asi pravdu. Ono by bylo zajimavejsi se zeptat Svanyho na GT a i na celej ten soucasnej kolotoc + jestli i Svanyho deti jsou na Dzityboje hrdy:) Nepredpokladam, ze se Svanym by ten rozhovor byl tak masturbacni jako s panem pRRRincipalem. Otazka ovsem je, jestli by se mu do toho chtelo ci nikoliv. pan Sef by ho moh ale popostrcit, kdyz spolu kdysi masturbovali:) Bizz, taky trochu prekvapil, ze si do dzityboje kapku rejpnul:) to se verejne nestava:)
Střap - 02.11.10 08:46:25
Sud: Clanek typu raz, dva, tri Simecek je pica by urctie ctenost mel. Ovšem GT jako kapela vydala vynikající promo. Pokud by se par otazek z toho intie pouzilo urcite a necim doplnilo a poslalo Svanymu ucel supportu GT by to splnilo a mozna by byl ten rozhovor s tim, ze je s nekym jinym byl i zajimavejsi…GT boy o intie proste zajem nemá… Brutik: Pry ma otazky 14 mesicu ja ti nevim…to uz není, ani aktuální snad….
bizz - 02.11.10 08:30:06
:D casu? to intie sam chtel, tak jsme ho udelali a ma ho pres rok, k cemu mu chces davat cas? :D
bruth - 02.11.10 03:53:06
já bych to zas tolik nehrotil, přetočily se mu priority, měl asi kolem toho nějaký zařizování letěl s nima do us, nějaké přípravy zkoušky atd, vcelku ho chápu že poslední co by ho napadlo je dávat každému zinu a časáku v čr rozhovor....dejte mu trochu času
Sud - 02.11.10 02:47:53
nejlepe od nekoho, kdo k tomu ma vic co rict, nez ja
Sud - 02.11.10 02:47:15
ja mu to taky samozrejme preju, jen si myslim, ze bylo nebylo od veci aspon na chvili prestat masturbovat a udelat neco pro cz/ug. jak kdyby clovek chtel moc, hodinu casu. to si skoro koleduje o karnej clanek.)
pf - 01.11.10 23:56:51
jj, na gtboy sem se docel adobře zasmál, byť to synkovi přeju, tak "Seznamte se s mou new bandou:" a podobně mě rozsekalo
Sud - 01.11.10 23:39:56
jako nebejt pica, mohl mit super rozhovor o GT a LE v anglictine a asi by nebyl problem na nej hodit na majšpajz psycroptic link, ale kdepak, pro egomasturbaci neni cas na jiny veci. jeste jsem mu psal, ale samozrejme bez odpovedi. za to se ale na http://bandzone.cz/fan/gtboy casto aktualizuji sexy fotecky. tak to je olol
abro666 - 01.11.10 14:24:27
annal, tohle je asi ten spravnej vyklad ty jeho podpory czug timto skutkem. on byl dycky jinej:)
pf - 01.11.10 11:32:06
ale urcite da exkluzivni rozhovor bazine...
annal - 01.11.10 11:05:41
Tedka kdyz je mezinarodni hvezda tak se na nakej marast vysere tuplem...
abro666 - 01.11.10 08:56:18
tak to uz je no comment:)
bizz - 01.11.10 08:51:09
jj, srali jsme se s tim na GT, LE na nej a pak hovno :)
Sud - 01.11.10 00:41:56
a jeste musim dodat, ze ten rozhovor sam po bizzovi chtel
abro666 - 31.10.10 20:40:50
LOL dzityboj i ty:)
Sud - 31.10.10 16:21:09
abro, otazky uz ma ctrnact mesicu, ale i kdyby to nahodou nekdy poslal, tak ja uz je nechci :)
pf - 31.10.10 16:01:18
jasně. "a jak se pořád máš" a "co nového v olomouci, zdeno, kamaráde?"
abro666 - 31.10.10 07:57:21
sude, jestli chystas intie s gtboyem, nektery dotazy bych mozna pridal.
Sud - 30.10.10 12:14:55
tak ja na to jeste mrknu.)
bizz - 30.10.10 11:37:17
no vzhledem k tomu, cos mi rekl minule o vraceni, tak dela i ten split, posero
Sud - 30.10.10 11:18:18
tos rikal uz taky nejakej mesic zpatky a ja porad nevim, jeslti bude psat s novinkou i to stary, nebo co :))
bizz - 30.10.10 10:44:08
nevinej trk, kterej vytah Cernyho Petra RM :D ale Annal te taha z bryndy.. :)
Sud - 30.10.10 02:13:36
rikam, uplne nevinnej trk
bruth - 29.10.10 23:13:31
neslyšení desky a krafání je národní sport mjc..a jde nám všem moc dobře :-)
bizz - 29.10.10 22:02:08
rad :)
Střap - 29.10.10 21:57:04
Bizzi ty hade tahat me na bentzoun! Za to te ceka panak!
bizz - 29.10.10 20:15:46
ja se nastvavam kvuli jinejm vecem, myslim, ze vis.. a hodnoceni? nechapu, v cem je problem, ani si to neslysel a krafes :)
abro666 - 29.10.10 19:45:25
"A month or so after we confirmed the U.S. tour, I was greeted with the excellent news that I would be a new father, halfway through the tour no less," commented Peppiatt. "Since I could not miss the birth, and I couldn't exactly drive from the U.S. to Tasmania, I talked it through with the rest of the guys and decided to ask Zdenek in to fill for the last tour of the 'Ob(servant)' album for me. "Zdenek has been a longtime friend of the band and is a super-talented vocalist, so I'm happy to have him in my shoes for this run. "I'll be working hard demoing the new material while at home (as well as changing nappy's), and I'll see you all in 2011!" http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=148336
Sud - 29.10.10 17:45:17
myslel sem to hodnoceni. snad se hned nenastves za takovy maly trk 'P
bizz - 29.10.10 01:12:35
Sud: soucasnou katackou recku myslis jakou? jako ze vysla? furt lepsi nez chtit cd a pak nic nebo ho vracet, to budu radsi psat i o gestapackach zdarma :)
Střap - 28.10.10 17:32:19
no nektery ty hlasky z bandzonu vtipny jsou. Jako uspech to je. Koneckoncu tourko po USA neni k zahozeni treba z toho bude i neco pro GT. Kdyz uz o nich je na BZ jedina zminka, ze si Zdena hraje na certa. No nic pockame, co bude nebude dal.
pf - 28.10.10 10:26:53
abro: polib si :-) predstava tvyho vence bych blil
DR - 28.10.10 10:01:36
abro nezklamal....
Sud - 28.10.10 03:19:29
DR: na druhou stranu kdyz se kouknes na soucasnou recenzi Kataklysm, tak zlatej abro, ne? :D
abro666 - 28.10.10 01:15:26
adamos, ono se spis zda, ze psycroptic bude na dobu urcitou, dle prohlaseni kapely. nikde sem nikdy nehral, nicmene naka zkusenost by tu byla. adamos, kapku s tebou nesouhlasim, uz z toho duvodu, ze gt znam od dob, kdy mindwork este tahal kacera (neni mysleno ve zlym) DR AROGANTNE A DEBILNE TI PISU "FUCK YOU" NIC VIC. pf. dik za olizovani ritniho vence, nevim jeslti se budu nekdy budu pokouset te vzit nekam na cyklovejlet:-) BTW, mise splnena, cekal sem LOL reakce.
Sud - 27.10.10 23:33:02
trk neasi
pf - 27.10.10 21:39:46
nevim, třeba SQUASH BOWELS nebo DISGORGE nebo co já vim ORIGIN tady nikdo jinej tka dobře jako Abro netrefil, čili debilní AHEM a arogantní taky moc ne, pod to, co napsal o FLESHLESS, se dá podepsat i po letech.
DR - 27.10.10 18:57:06
...což znamená arogantní a debilní...
Sud - 27.10.10 18:29:24
jako ja abra chapu, an druhou stranu to je trochu podobny jako jeho pristup v recenzich.)
Adamos - 27.10.10 16:20:29
abro666: Nevím jestli jsi někdy hrál, ale tohle je sen snad každýho muzikanta. Informace, že bude v Psycroptic na dobu neurčitou je myslím plně dostačující a na svým bz profilu to Zdenál píše. A myslím si, že ikdyby šlo jen o hostování, tak to může dát facku všem, který tvrděj, že ,,to" nejde a že se z Čech nedá nikam dostat. A není v Psycroptic pouze na US tour. A když je ti to buřt, tak se nevyjadřuj, protože to svědčí o opaku :-).
abro666 - 27.10.10 14:57:19
pf - 27.10.10 10:36:32
jasny, kapisto, souhlasto.
abro666 - 27.10.10 10:32:38
ja nerikam, ze mu to nepreju, at si dela, co chce, je mi to proste burt. jen mi to takle prezentovany pride trpany. jako kdyby to bylo podany tak, ze psycroptic jedou tour po usa s nile a zpevak nemuze a brali mne jako nahradnika, tak nikdo nemuze rict ani popel
pf - 27.10.10 10:29:01
hehe. at uz je zdena jakej chce, docela mu to preju. uz jen proto, ze to bude dobrej signal pro dalsi kapely, ze se nesnazej zbytecne, ze uvidej, ze ta hranice CZ a svet neni tak vzdalena.ale teda, docela bych chtel videt zdenovo povidacky pro us divaky ;)
abro666 - 27.10.10 10:14:14
mne je uplne jedno, kde bude zpivat, gt mne absolutne nezajimaj. jen mi pride fakt lol ta medialni masaz. myslite, ze jeho deti budou na nej hrdy za to, ze pomohl zpevakovi z psycroptic, aby on se mohl starat o svy deti??? ROFL jak pica
bizz - 27.10.10 10:08:28
jak jsem rek, na docasno (?)
abro666 - 27.10.10 10:07:00
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL dzityboj:) za prvy z toho dela aferu jako kdyby sel zpivat k maidnum, za druhy, ze to je jen zaskok, sem od nej nikde nevidel trapak
bizz - 27.10.10 09:33:38
jj, Jason ceka rodinu a ta jeho je prej vostra, takze maj na docasno (?) nahradu
k.eight.a - 27.10.10 03:02:24
No, každopádně Zdeněk je momentálně jen zaskakující zpěvák: http://blogs.myspace.com/psycroptic
bros - 18.10.10 12:20:31
no zajímalo by mě ale jak to dál bude s GT
pf - 17.10.10 22:04:47
to jo, aleoproti jasonovi pohybovej fond/show nic moc
Black_Hand - 17.10.10 18:44:29
no mr. gtboy byl rozhodne daleko energictejsi a bestialnejsi nez jason. gj
k.eight.a - 17.10.10 16:58:11
bruth 16|10|10 [15:20] tak to teda gratulace a respect! :-)) ....jen mi uniká čím to, že Jason odchází??
annal - 17.10.10 12:06:33
Simour:Jason 1:0
Wajt - 17.10.10 11:12:09
Krutý, moc krutý! Gratulace!!!
bros - 16.10.10 20:30:05
gratulace, super !
gába - 16.10.10 16:02:59
no ufff paráda a velká gratulace!
pf - 16.10.10 15:57:27
good luck a taky by mě zajímalo, co bude s jasoněm
stana - 16.10.10 15:27:57
no do prdele! tak to je mazec, gratz
bruth - 16.10.10 15:20:58
tak to teda gratulace a respect! :-)) ....jen mi uniká cože bejvalej pekelník odchází??
Filipismo - 16.10.10 14:14:57
Co dál s GT???? Konkurence byla hustá, to je fakt. Každopádně gratulace klokane :-))
Střap - 16.10.10 14:10:52
co GT budou nebudou? Nejak zustalo utajeno. Jinak gratulace konkurenci si nemel zrovna slabou:-)
gtboy - 16.10.10 13:54:41
do odvolani a na dobu neurcitou...uvidime...musim se s tim taky poprat v sobe, nejde jen o tu hudebni stranku...ale jinak diky, asi chapes, ze to beru jako vrchol kariery, tak po teto strance jsem hrozne stastnej!
bizz - 16.10.10 12:48:26
tak vlastne Simour s Psycroptic nehostoval, ale debutoval :)
bizz - 13.10.10 01:18:25
Mjc neasi, mrkni na dalsi ;-)
bruth - 13.10.10 00:12:02
dobrá kvalita
bizz - 12.10.10 23:46:23
do repce pridano video s GTboyem!
lemmy - 08.10.10 15:56:36
bezvadnej report, díky kluci. syreček válí
pf - 06.10.10 21:40:55
gaba: ju rule black hand: ono tam bylo 120 lidi, ale nektery permutace lze vklidu vyloucit.
pf - 06.10.10 21:40:29
gaba: ju rule black hand: ono tam bylo 120 lidi, ale nektery permutace lze vklidu vyloucit.
gába - 06.10.10 19:50:42
mne se nejvic libil Strapak a cesta k Ondrovi domu :-)
Black_Hand - 06.10.10 17:50:03
zajimave jak se lidi lisi :), je 5! = 120 moznych permutaci, timdle tempem se snad vyberou vsechny :P. u me: 1. CC 2-3. dyscarnate s psycroptic (d vetsinu casu zabavnejsi nez p, ale zase p jsou trochu komplikovanejsi a (ob)servant se povedl na jednicku) 4. HOP (bubenik to trochu "zakopal") 5. ID (nemam rad veci co smrdi black dahlia murder a core obecne, az na par vyjimek...takze nejsem smerodatny).
septim - 06.10.10 12:41:51
souhlas, zvuk na psycroptic paradni. vice vpravo, vlastne pred zvukarem. 1. psycroptic, 2. CC, 3.dyscarnate, 4. HOP, 5. ID-odchod po prvni skladbe, ta moderna (mathcore) me teda vubec nebere.
bruth - 06.10.10 12:37:00
souhlas DR, my na psycroptic ke středu se Šéfem a ok....nejsem si vědom že by zvuk byl špatný jak se o tom píše u poláků
DR - 06.10.10 12:21:13
ve psovi se většinou vyplatí stát lehce vpravo vzadu
k.eight.a - 06.10.10 02:54:05
U Psycroptic u mě před (Ob)servantem vede Scepter of the Ancients a Symbols of Failure.
k.eight.a - 06.10.10 02:52:56
Já tedy Dyscarnate chválím Hour of Penance mě zklamali. Po tom co jsem je viděl letos na stejném místě a před tím na BA, alespoň o třídu níž. ID pro mě produkovali dostatek hloubek svými osmičkami. Každopádně Veni, vidi, vici! Tričko je mé... 8-) / "ačkoli probudila skrytý karatisty z kotle."
annal - 05.10.10 23:07:00
Psycroptic = spicka tight-deathu
bizz - 05.10.10 23:03:18
:D vsak Kotek to ani neslysel neasi - z desky na 100% a koncert mozna od báru nebo hambace :DDD
bruth - 05.10.10 21:54:28
observant je fajn deka
kot - 05.10.10 18:54:37
jezis ty psycroptic, nevim co nanich vsichni mate, nechtelo se mi to psat recenze v ramci urcity objektivity ale tady si povolim uzdu - takovy okopavani okurek ve slamaku, no fuj
bizz - 05.10.10 17:55:27
neco pro Zdenu :) my jsme moc kriticti a nazory mame nerelevantni :)))
Wajt - 05.10.10 17:31:01
Metalopolis o Psycroptic "...kapela jako celek moc přesvědčivě nepůsobila a ke konci už docela i nudila. Na vině byl opět neslaný nemastný zvuk, utopená kytara..." neskutečné....
bizz - 05.10.10 17:24:15
Dysc nic novyho, ale v danym ranku jsem lepsi muziku za posl. dobu neslysel. a i kdyz pominu toto, tak to proste strasne slape, ale vite jak, muj nazor, ja pisu jen ty hrejivy recky :D
pf - 05.10.10 17:12:05
bizzi,polib si ;) mně D přijde takový nahoněný velký nic
Wajt - 05.10.10 16:56:13
Jako Suffo samotný diktát, ale tohle lepší jako celek, ten suport na Suffo mě moc nevzal... Jinak ty rychlosti co hraje Haley nohama, bez triggeru nehrozej (bez ohledu na to, že má perfektní dynamiku). Mě trochu zklamali HoP, viděl jsem je už líp...Psycroptic neskutečný, ID taky dávali nehorázně.
bruth - 05.10.10 12:57:20
kdyby tak ID někdy dali "A prelude of things worse to come"...to bych si teprve káknul
D. - 05.10.10 12:00:57
ID to samozrejme vsechno smetli, ostatni kapely vubec nemusely hrat :) bizzi ty sis na tech dysc... nejak zastyd ne? :) doufal jsem ze aspon nazivo to bude zazivny, ale slabota. akorat basak me docela pobavil.
bruth - 05.10.10 11:24:46
slyšeli, ale prostě neohromili...
bizz - 05.10.10 11:17:27
O, tak si ke klubovymu konciku roku pridej slovo zatim :) to vis, ID podruhy, Suffo asi posty.. jinak s poradim topu kapel docela souhlasim, jen bych asi Dysc dal na stejnou pricku s CC, HOP spatni nebyli, ale jestli takhle hrajou dva mesice, tak klobouk dolu. Loo, Brut, -OO- ad., mam pocit ze ty Dyscarnate jste ani neslyseli nebo asi nevite, co je death metal :))
pf - 05.10.10 10:54:17
nevim, podle mě HOP až zas taková sláva nejsou. návštěva připomněla klánovice, když to ještě byly akce pro lidi a ne fabrika
O. - 05.10.10 10:23:19
Masáž koncert. Nicméně klubovej koncert roku bych nechal ještě chvíli uzrát...To už jste zapomněli na Safo? nej kapely: ID, Psycroptic, CC, Dyscarnate, HoP (mno mno...Francesco řikal, že ten novej tlučmajstr je ještě větší střelec než Mauro, ale o tom mě nepřesvědčil)
LooMis - 05.10.10 09:59:39
Dyscarnate slabz, nebavilo, zdrhnul jsem ven, HOP masáž, ale na jaře (i když bez basy) malinko lepší, ID sluchovej holocaust, Psycro hráli fajně, ale rozjezd pomalejší, CC neurazili a basa mi nevadila, právě naopak! Spíš celkově musím říct, že mi zvuk přišel až moc zbytečně doprava na Black Psa. Návštěvou mi to trochu připomnělo rodičovských sdružení, jenom vod Hujerů (MJC) bylo 10 lidí.
pf - 05.10.10 09:13:43
dysyncarnate pitomost
bizz - 05.10.10 08:32:42
tak Dave mel samozrejme hnaty na v elektru, jak jinak pro tech rychlostech, to uz by mikrofony vzaly davno dovcu :) lidi tak.. 130?
Sud - 05.10.10 02:12:02
Haley mel triggery? aj mel za to, ze hraje nazivo teda a bicak z Dyscarnate dobrej atlet, ale nektery vysypy byly docela jalovy..prvni tri songy znely celkove jak punkovej dying fetus, ale super set, rovnocena kapela, chtelo by se rict kolik lidu?
bizz - 05.10.10 01:25:52
vražda, smrt, zabití... C-187 v praxi :o

Zkus tohle