Autor: 100 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Forensic

MORTAL DECAY - Forensic

MORTAL DECAY se vždy snažili razit si svou vlastní cestičku. Potkala je řada problémů (neustále hledaj zpěváka), nehrají tak uhopsaně jako DYING FETUS. Už na prvotině Sickening Erotic Fanatism, kde měli podle mne lepšího zpěváka, vystrkovali vlastní ksicht, alespoň zčásti (polovina songů je vytažena z demáčů jak to u hyperaktivních kapel bývá a polovina je čerstvých, blížích se k Forensic).
Od klasického U.S. brutal deathu míří MORTAL DECAY k technickým finesám, daleko melodičtějsímu hávu (nic pro gaye!!!). Nové skladby jsou notaté na nápady, nejrůznější vychytávky a snaží (úspěšně) se vymanit z klišovitých postupů současné BDM scény. Oněma trablema kapely je post zpěváka - prvotinu odpěl Kelly Izquierdo, jehož projev je sympatičtější. Na nahrání Forensic požádali starého Johnnyho Paulineho (zvěčněn na všech třech demech viz. kolekce A Gathering Of Human Artifacts), který sice disponuje obhroublým hláskem, hraje si s barvou, ale Kelly byl šťavnatější. Johny byl pozván jen na nahrávání, a tak kapela dále tápe. Souvislost s tím má asi i to, že bubeník Anthony Ipri tvoří veškeré texty (patologie) a vokální aranže, takže zpěvák zapůjčuje bandu jen polohy svého hlasu, nic víc. Bicák je to skvělej dobrý nápady, se svými party si dost vyhraje, ale hlavně - sypačky má kurevky v drápech. Kytaristi John Gordona John Hartman spolu s basákem Ronem Steinhauerem jsou v MORTAL DECAY též odjakživa, nepatří do sorty muzikantů, jež jen kopírují jeden hlavní nástroj - bez nich by to taky nešlo.
Osobně řadím MORTAL DECAY k elitě stylu, těším se moc na následovníka téhle výborné desky.
P.S.: Skvěle brutální a zároveň melodický death metal plný technických kudrlinek, u něhož si opravdu utřepete palici!!!

Mortal Decay