Morbid Angel v luxusním provedení pro true woršiprz

novinka

Morbid AngelMORBID ANGEL ví, jak na naše peněženky a pro Illud Divinum Insanus si u Gustavo Sazese objednali i speciální edice:

* dřevěný rozkládací box
* plechová krabička s CD (mimo Severní Ameriku)
* digipak CD (pouze Severní Amerika
* double LP se speciální webkartou pro bonusový materiál na internetu
* speciální deluxe CD
* digitální verze ke stažení

Většinu z výše uvedeného si už můžete předobjednat u Season of Mist, obzvláště pak upozorňujeme na dřevěné triptychové provedení, sestávající z:

* Illud Divinum Insanus CD s knihou z pravé kůže
* Illud Divinum Insanus double LP (180 g vinyl) v odlišné verzi, než standardní LP edice
* dvě černé svíčky (s červeným voskem, „blasphegramem“ a držáky)
* kadidelnicí s kadidlem
* speciální plakát
* speciální tričko (potisk i zezadu)

Nic z výše uvedeného se nebude dát zakoupit zvlášť. A cena? 129.00 €.

Vložit komentář

abro666 - 08.06.11 19:53:32
brute fu, ty bys recenze tkay psat nemel, myslim, ze tvoje role nosice vody gayzzarovi je vic nez adekvatni. k8, di se zase prebalit.
brutusáček - 08.06.11 09:24:08
Kejte, ty jsi dostal zase vychazky?
asi společně s abrem? ;-)
666 - 08.06.11 09:17:42
Kejte, ty jsi dostal zase vychazky?
k.eight.a - 07.06.11 17:38:06
To já taky nechápu co jsme všichni udělali Abrovi se Střapem, ale jak se říká: "potrefená husa nejvíc kejhá" 8-) Když tady čtu jejich příspěvky nemůžu si odpustit svůj názor že to jsou egomaniaci s patentem na rozum a vkus. :-))
brutusáček - 07.06.11 00:20:57
střape..hele ted ty tvoje dva poslední výroky jsem nějak nepobral.....?
pf - 07.06.11 00:00:05
nebo jinak: úplně se třesu ve sklepě jako ratlík, jestli kašpárek hodí do placu gay vtip… hele, možná by nebylo od věci zjistit, proč jsem řekl, že sem odmítám cokoli psát, než si mě vezmeš do huby :)
Střap - 06.06.11 23:59:48
Díky za info. Tahle debata je pro imbecily tímto bych to uzavřel. Jestli prcáte ovce nebo vlastní matku je mi srdecně jedno. Dobrou noc idioti.
pf - 06.06.11 23:50:57
recenze na HAUNTED prostě nebude, to je celý. o to, jestli někdo něco někam napíše tady fakt nejde, prostě to pro mě nemá smysl, to je celý a je mi celkem jedno, co si o tom kdo bude myslet. jo, nemám na tebe mail: GIGAN budou až s DIM MAK, kvůli poště a clu.
Střap - 06.06.11 23:32:45
No, abych se tady taky vyjadřil. Pf co bude s tou recenzí na The Haunted nebo se bojíš, že ti Abro napíše, že si gay i jinde než tady? Sorry nuda nad nudu. 80% mentálů se tu tváří jako nějakej redaktor marastmusic a pak nakonec skoro zjistím, že jako ten, kdo má muziku slušně na salámu píšu skoro nejvíc. Slušná prdel s děvčátkama. No nic jdu si číst o pastorcích je to poněkud užitečnější než ty výtvory tady.
pf - 06.06.11 23:19:01
"ale uz jsem je taky videl v sobe"... to zní hodně gay
Black_Hand - 06.06.11 22:56:05
666, cz skin, a abruv ovlibenec big boss
666 me moc neprekvapuje, ale uz jsem je taky videl v sobe. a vynalezce senokrupa taky jo?
pf - 06.06.11 22:53:45
666, cz skin, a abruv ovlibenec big boss
Black_Hand - 06.06.11 22:25:33
ee, este tu sou naky vyjimky, neboj:). ale moc jich neni:)
tak napada me jen strap.
abro666 - 06.06.11 22:04:25
ee, este tu sou naky vyjimky, neboj:). ale moc jich neni:)
Black_Hand - 06.06.11 21:47:08
na gaylistu je spousta zdejsich buziku
spis mi prijde, ze tady uz neni nikdo, kdo na tom tvym gaylistu neni.
abro666 - 06.06.11 21:36:27
na gaylistu je spousta zdejsich buziku
pf - 06.06.11 21:25:47
DW: jasně, na jakym jinym, jen jsem chtěl, aby to orba pozpátku napsal sám...
Sud - 06.06.11 21:01:12
jinak se mi zda, ze Evil D je jen parafraze na Tenacious D http://www.youtube.com/watch?v=80DtQD5BQ_A
Sud - 06.06.11 19:42:22
když je tu Tom, tak by mohl popsat co říkal nám s Brosem o Treyovi a Petovi, myslím, že by to docela vysvětlilo to převálcování Vincetem. jinak naživo ještě pořád věřim, že to bude dobrý, samozřejmě kromě novejch songů, ale těch asi moc hrát nebudou. ale hádám že Season of Mist při konečným vyúčtování rozhodně radost mít nebudou
DW - 06.06.11 18:30:33
pf - na gejlistu:)
k.eight.a - 06.06.11 18:26:16
Formulas Fatal to the Flesh a Pierced From Within
Ta alba samozřejmě velmi dobře znám, včetně Gorguts... Sakra! Já měl zato, že se píše o kapele Obscura a domníval jsem se že jde o nějaké novinky v DM co letos vyšly a stojí za poslech... :-/
pf - 06.06.11 18:18:22
cyvoe kejte, tak to sem věděl i já a to sem na bleklistu ;)
DW - 06.06.11 17:28:45
Platíš pívo:)
Annal - 06.06.11 17:25:29
   Střap: ...pro mě je Obscura společně s FFF a PFW jedna top three fošen(pokud mluvíme o death metalu).  Prosím co je míněno těmi FFF a PFW? Rád bych si rozšířil obzory.
Formulas Fatal to the Flesh a Pierced From Within
DW - 06.06.11 17:22:43
tak PFW by mohlo bejt "Pierced from Within" a FFF "Formulas Fatal to the Flesh" čemuž nevěřim.. Ale taky to může bejt něco úplně jinýho:)
Tom Coroner - 06.06.11 17:16:55
JJ, je to tak, je to asi tejden venku. Deather dělal (zase) cover a myslím, že se vyvedl.
k.eight.a - 06.06.11 16:24:45
...pro mě je Obscura společně s FFF a PFW jedna top three fošen(pokud mluvíme o death metalu).
Prosím co je míněno těmi FFF a PFW? Rád bych si rozšířil obzory.
Annal - 06.06.11 14:45:26
Vypada to, ze uz to vyslo. Jmenuje se to "All Spawns". http://www.obscene.cz/e-shop/product_info.php?cPath=1_12&products_id=3029
abro666 - 06.06.11 14:33:29
sorry, sice to sem nepatri - nemam jinej kontakt. Cornaku, uz vysel demac AS na CD?
pf - 06.06.11 13:16:17
"Perhaps it’s not coincidental that the album title ends in ANUS because this record sucks ass!" kůl
brutusáček - 06.06.11 12:27:18
hezky řečeno: the bad albums doesn't exist... only the people are not enough open minded :-)))
přésně, toho se nejvíc bojim jak to nejtvrdší a nejvěrnější jádro fanoušků MA budou tuhle desku brát jako nejvíc progres v death metalu vůbec.... FU
Tom Coroner - 06.06.11 12:23:38
hezky řečeno: the bad albums doesn't exist... only the people are not enough open minded :-)))
abro666 - 06.06.11 10:54:17
brosi, Karl i Anders jsou proste buzny:)
bros - 05.06.11 21:59:00
"No other band in the entire genre but Morbid Angel would have ever dared to make 'Illud Divinum Insanus'. There are going to be quite a few purists who think they know better what kind of album Morbid Angel should or should not be putting out, but with 'Illud' Trey and David prove that they answer to no one but themselves. It is incredibly well written, performed, recorded and produced." - Karl Sanders, NILE "Morbid Angel still prove they can continue their legacy and deliver their madness with a skill so elite. The metal scene has no choice but to give back the crown to the undisputable kings of death metal! MORBID! MORBID! MORBID!" - Anders 'Blakkheim' Nyström, KATATONIA :)))))))))))
DW - 05.06.11 21:02:20
na internetovej hejt/flejm si časem zvykne snad každej:) Vsadim se že umělec/kdokoliv co něco udělá si to už jen čte s usměvem na tváři a baví se tim Tohle médium je stejně jedna velká sranda, no né.
Střap - 05.06.11 20:53:52
brutusáček - 05.06.11 10:26:49
forever alone by se hodil líp jak to nikdo kupovat nebude :)
slavnar - 04.06.11 21:59:22
Black_Hand - 04.06.11 20:20:47
jestli to tu už bylo, tak sorry - http://www.youtube.com/watch?v=i8ZpJ4lvEs8
ja nevedel, ze se abro dal na herectvi :).
agro - 04.06.11 19:10:47
jestli to tu už bylo, tak sorry - http://www.youtube.com/watch?v=i8ZpJ4lvEs8
Black_Hand - 03.06.11 17:37:10
hm...to je jak rammstein/samael + sepultura + motley crue. ale moc dobry to neni.
gába - 03.06.11 13:33:38
pf - 02.06.11 20:31:50
nuda
abro666 - 02.06.11 19:51:59
pf, di si zateplit, demente
Střap - 02.06.11 18:48:30
No myslím, že jsem tvrdil, že Morbid mužou vydat jen dobrou desku revoluce už mají za sebou. Pche kapela překvapila vydala revoluci jen to není dobrý :-)) Brutusáčku Season Of Mist narvali MA před tou deskou milion dolarů a hádej myslíš, že to bude provar? Človeče myslím, ze St.Anger je sice co je, ale komerčně to provar nebyl. Člověče mluvil jsem cca s dvaceti lidma, který jsou starý Morbidaci a do tý desky nikdo z nich nejde. Tohle jako není provar? :-)))) Jasně ty si to stáhneš z MP3 ripu a to tu desku zachrání:-))) Proto si myslím, že ta kapela se rozpadne nebo dost podstatně změní sestavu. To je, asi tak všechno. Uvidíme každopadně na takovejhle Morbid Angel živě nejdu. NEVERMORE!
pf - 02.06.11 17:55:42
"slizky bratrickovani se s kymkoliv a kdykoliv dle potreby" wau! ty vole, nová fráze ve tvym teploslovníku, vau, můj obdiv, chytráčku
brutusáček - 02.06.11 13:02:09
musím se smát, když si vzpomenu, jak tady podobná diskuze proběhla k SOULS TO DENY, pro leckoho byli S taky „mrtvá kapela“… teda jako BLOOD OATH je běs, o tom žádná, ale mrtvá kapela?
no a pak přišel bezvadnej eponym ...
abro666 - 02.06.11 12:53:59
jezis to je diskuze furt jak s triletym ditetem po lobotomii. se jen smeju., ze ten radoby nadhled neni nic jinyho nez slizky bratrickovani se s kymkoliv a kdykoliv dle potreby.
pf - 02.06.11 12:37:28
musím se smát, když si vzpomenu, jak tady podobná diskuze proběhla k SOULS TO DENY, pro leckoho byli S taky „mrtvá kapela“… teda jako BLOOD OATH je běs, o tom žádná, ale mrtvá kapela?
brutusáček - 02.06.11 10:35:59
jábych ještě nad crypto hůl nelámal...ještě chvilu
abro666 - 02.06.11 10:31:38
zvuk uz je jen pridana hodnota, samo, ze nasere, kdyz neco ma zvuk na hovno, navic ta muzika hraje. jenze ani jedna z techhle sracek nehraje. tak je jendo, jakej to ma zvuk. nac se tim pitvat. obe kapely mrtvy.
brutusáček - 02.06.11 10:22:59
tak doslovně už přesně nevim ale ve stylu "od MA se už defakto moc nečeká" to bylo....
od cloveka, co si lejska listu pri poslednich cryptobuznach bych jinej nazor necekal. tak aspon mas dalsi ancu dlanovou do sbirky:)
tak až lištu neleštim...jen jsem si na to zvykl...nový cryptopsy maj aspon něco víc než morbidi suprovej zvuk a hudebně to aspon za něco stojí..... čim dál tim víc při poslechu mi to připomíná soufly nevím proč, asi tou "vidláckouů houpavostí....nicméně jako totální provar bych to až tak neviděl..tím u mě zůstane, bratři sedláčkovi prominou, st. anger
Annal - 02.06.11 10:21:30
Kdyby Too Extreme mela tri minuty misto sedmi a byla od jiny kapely, tak bych ji jakz takz bral, stejne i Mea Culpa, ktera je mimochodem opravdu zrychleny koulelo se koulelo...
abro666 - 02.06.11 10:16:26
od cloveka, co si lejska listu pri poslednich cryptobuznach bych jinej nazor necekal. tak aspon mas dalsi ancu dlanovou do sbirky:)
Annal - 02.06.11 10:16:25
no jsem zvědav kdy se nových gorguts dočkáme, rozhodně to bude zajímavá fošna, nejen z toho důvodu že to Lucovi věřím ale hlavně těm dvoum dyshrythmiákům...o máničce za bicíma nemluvě..co se týče MA se musím trochu pousmát nad tím vším brekem, aneb srdíčko zabolí když hrdinové padnou...co jsme se bavili před půl rokem na téma MA tak tušim střap ve zlejch řikal "MA už prostě dobrou desku vydat nemůžou" takže když se všeobecně čekalo že to bude provar, tak tenhle brek je docela funny....teprve ted to jedu a voc mi připomíná hodně cavaleru...a too extreme! vypadá jako dobrý intro k setu PAIN :)
Hele provar se opravdu necekal... Ses si jistej, ze Strapa citujes spravne?
brutusáček - 02.06.11 10:03:12
no jsem zvědav kdy se nových gorguts dočkáme, rozhodně to bude zajímavá fošna, nejen z toho důvodu že to Lucovi věřím ale hlavně těm dvoum dyshrythmiákům...o máničce za bicíma nemluvě.. co se týče MA se musím trochu pousmát nad tím vším brekem, aneb srdíčko zabolí když hrdinové padnou...co jsme se bavili před půl rokem na téma MA tak tušim střap ve zlejch řikal "MA už prostě dobrou desku vydat nemůžou" takže když se všeobecně čekalo že to bude provar, tak tenhle brek je docela funny.... teprve ted to jedu a voc mi připomíná hodně cavaleru...a too extreme! vypadá jako dobrý intro k setu PAIN :)
Kuba - 02.06.11 07:51:15
MA maj nové logo pro new desku ;-) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1887204751367&set=o.229562863721011&type=1&theater
abro666 - 02.06.11 07:08:43
hehe, to rikam furt DSO je nazi kinder black:) add pf, tvuj nazor je vo pici. touhle mrdkou - jak psal Annal - proste MA zazili volnej pad z hodne velky vejsky.
Black_Hand - 01.06.11 23:59:43
megazla ne, uchylarna rozhodne. ale ja za uchylarnu oznacuju dobrou hudbu, co zaroven nejdou zrovna stredoproude ve svych koncinach. ted treba zkousim stravinskyho, a to je taky uchylny jak prase hehe. mej se....tati :PPP.
Střap - 01.06.11 23:48:40
hmhmhm. je pravda, ze jamie zni pri blastech docela dost jako john, ale uvidime. john jeste nemel moc sanci se predvyst jako bubenicky uchyl, i kdyz semtam zablesk naznacuje, ze toho je schopen. a ano, kdybych mel udelat soutez v uchylarnach, tak spis nez paracletus soupnu proti Obscure Fas, ale i tak pochybuju, ze by u tebe vyhrala :).
No problém je ten, že nepovažuju Obscuru, ani za uchýlarnu, ani za megazlou desku jak jsem doslechl s jistý moc chytrý relaci jistého internetového vysílání. To bude možná ten rozdíl. A vůbec jsem sem přispěl až moc. Nějákej čas se ztratím nebo se zašmodrchám do debaty s děckama. Naštěstí tu nebudou otravovat Whoremusic smradi. Papa ukážu se až bude víc známo o Gorguts :-))
Black_Hand - 01.06.11 23:36:07
hmhmhm. je pravda, ze jamie zni pri blastech docela dost jako john, ale uvidime. john jeste nemel moc sanci se predvyst jako bubenicky uchyl, i kdyz semtam zablesk naznacuje, ze toho je schopen. a ano, kdybych mel udelat soutez v uchylarnach, tak spis nez paracletus soupnu proti Obscure Fas, ale i tak pochybuju, ze by u tebe vyhrala :).
Střap - 01.06.11 23:31:12
Gorguts jsou uplně jinej kalibr. Podle ukázek to Lucovi věřím. To nebude blbá deska. Trošku doufám, že si dají Ulcerate k večeři. O Deathspell "Pentecostal" Omega nemluvě. Čistě můj názor. Mimoto je mi u prdele jak je tu, kdo unholy a UG, pro mě je Obscura společně s FFF a PFW jedna top three fošen(pokud mluvíme o death metalu). Paracletus je proti tomu vtipodeska na strašení francouzskejch vesnickejch katolíků. Ulcerate jsou soundtrack je Emmerichovejm filmům. Je mi líto.
Black_Hand - 01.06.11 23:11:47
Ale hovno ta deska je nehorázná mrdka. Nasrala mě, že si myslím, že třeba "Traced In Air" je o dost zoufalejší pokus dvou buzen, aby si jich někdo všiml je věc druhá, protože na jejich posranej ukulele band sralo i hejno mistních buzen . Ano, jsou i daleko horší reuniony, ale problém je, že tohle mají být Morbid Angel. Trey musí být evidentně hodně zlomej, že tohle povolil, protože přesně kvůli týhle mrdce vzniklo "Formulas Fatal To The Flesh". Vincent prostě Treye převálcoval. Vím, že Trey měl na prvním velkým BA sedm velkejch kousků, který na tomhle CD evidetně všechny nebudou. Osobně to považuju nejspíš za hodně smutnej konec kapely, která svýho času vydržela absolutně nejdýl ze všech. Nechápu jak to Trey mohl dopustit, ale stalo se tak. Podle mě to může mít dva scénáře jinou sestavu MA nebo rozpad kapely. Tahle deska bude pořádnej provar. Přít se o tom, že jsou větší mrdky než tenhle kompot blbostí je zbytečný. Stačí stahnout půlku toho, co postujete zběsile do jistý rubriky a je to hotovo.
nestras nebo vystrasis gorguts :((((.
Annal - 01.06.11 23:07:29
To s tim Treyem a Vincentem me taky napadlo.... Vseobecne se v kapelach stava to, ze lepsiho muzikanta prevalcuje silnejsi osobnost...
Střap - 01.06.11 22:54:09
Ale hovno ta deska je nehorázná mrdka. Nasrala mě, že si myslím, že třeba "Traced In Air" je o dost zoufalejší pokus dvou buzen, aby si jich někdo všiml je věc druhá, protože na jejich posranej ukulele band sralo i hejno mistních buzen . Ano, jsou i daleko horší reuniony, ale problém je, že tohle mají být Morbid Angel. Trey musí být evidentně hodně zlomej, že tohle povolil, protože přesně kvůli týhle mrdce vzniklo "Formulas Fatal To The Flesh". Vincent prostě Treye převálcoval. Vím, že Trey měl na prvním velkým BA sedm velkejch kousků, který na tomhle CD evidetně všechny nebudou. Osobně to považuju nejspíš za hodně smutnej konec kapely, která svýho času vydržela absolutně nejdýl ze všech. Nechápu jak to Trey mohl dopustit, ale stalo se tak. Podle mě to může mít dva scénáře jinou sestavu MA nebo rozpad kapely. Tahle deska bude pořádnej provar. Přít se o tom, že jsou větší mrdky než tenhle kompot blbostí je zbytečný. Stačí stahnout půlku toho, co postujete zběsile do jistý rubriky a je to hotovo.
pf - 01.06.11 22:14:43
hele, já se zase musím smát všem těm moudrům jako „nejhorší deska všech dob“… ty vole, jako je to příšerný, ale pořád bych řekl, že daleko lepší a zajímavější, než 80% desek. což není nějaká obhajoba, ale prostě fakt, protože očekávání byly velký… a proto tenhle humbuk.
pf - 01.06.11 22:12:13
hele, já se zase musím smát všem těm moudrům jako „nejhorší deska všech dob“… ty vole, jako je to příšerný, ale pořád bych řekl, že daleko lepší a zajímavější, než 80% desek. což není nějaká obhajoba, ale prostě fakt, protože očekávání byly velký… a proto tenhle humbuk.
Střap - 01.06.11 21:36:57
Moje nejoblibenější kapela jsou Voivod pak jsou někde Suffocation. Pak jsem měl rád jednu kapelu, ale nějak jsem zapomněl jak se jmenuje a protože jsem zapomněl jak se jmenuje, tak na Brutal Assault nejedu. PS: Tu desku nehodlám hodnotit druhej poslech je docela hero výkon. Jinak tahle diskuze od některejch buzen je ještě větší lol než ta deska. Pozdravujte v pekle faggoti.
Black_Hand - 01.06.11 19:41:19
a co treba vychcat? http://www.youtube.com/watch?v=_HODTXs2b6c (trey teda vali)
DW - 01.06.11 19:31:13
Hele pojďte se na chvilku vysrat na mainstream:)
Black_Hand - 01.06.11 19:25:05
Na druhou stranu jsou i horší desky než IDI (copyright PF), ale rozhodně to nechci nijak obhajovat... zní to jak Rammstein, vepřová němčina by tomu seděla
St. Anger? Risk?
bros - 01.06.11 18:47:38
Na druhou stranu jsou i horší desky než IDI (copyright PF), ale rozhodně to nechci nijak obhajovat... zní to jak Rammstein, vepřová němčina by tomu seděla
DW - 01.06.11 18:40:21
na poslední Cryptopsy si nejde zvyknout.. Prostě nejde. Naprostej odpad .-)
Black_Hand - 01.06.11 18:27:06
   Annal: Treba na Kataklysm jsem si uz zvyknul a pri poslechu Temple na ty pozdejsi kraviny nemyslim, ale treba z Cryptopsy jsem smutnej doted...U Morbid Angel je problem, ze spadli z trochu vyssi pricky nez ostatni...  tak crypto snad budou ok se staronovým kejtrou, já si na tu poslední deku i zvykl :))abro tak určo to bude mít časem cenu.. woršiprzs budou pořád...
to je mi te s cryptopsy lito :).
brutusáček - 01.06.11 18:21:38
Treba na Kataklysm jsem si uz zvyknul a pri poslechu Temple na ty pozdejsi kraviny nemyslim, ale treba z Cryptopsy jsem smutnej doted...U Morbid Angel je problem, ze spadli z trochu vyssi pricky nez ostatni...
tak crypto snad budou ok se staronovým kejtrou, já si na tu poslední deku i zvykl :)) abro tak určo to bude mít časem cenu.. woršiprzs budou pořád...
abro666 - 01.06.11 17:43:13
to vokolo toho vypada i fajn,a le hlavni je deska a ta stoji za picu, proc do toho vrazet srouby?
Annal - 01.06.11 17:42:49
Treba na Kataklysm jsem si uz zvyknul a pri poslechu Temple na ty pozdejsi kraviny nemyslim, ale treba z Cryptopsy jsem smutnej doted... U Morbid Angel je problem, ze spadli z trochu vyssi pricky nez ostatni...
brutusáček - 01.06.11 17:35:34
srdcofka je srdcofka...beztak sis ten kabinet profesora chemie měl koupit a schovat ..časem by určitě nabral na ceně :)
abro666 - 01.06.11 17:07:46
to mas sice pravdu, ale je to proste burt, to co rikas:)
DW - 01.06.11 17:06:58
Chápu, člověka/fanouška to docela zamrzí, na druhou stranu v dnešní době už ti to nezkazí celej půlrok jako dřív, protože mezitim na tebe napochoduje tisíc dalších velmi kvalitních vejplachů:)
abro666 - 01.06.11 17:02:50
dw, v nekterych pripadech je mi to jedno, v tomhle moc ne.
DW - 01.06.11 16:58:26
tyvoe abro nebreč:).. Sis snad nezvyk že kdysi legendární kapely se kurvěj nebo co:)? Kolem tuna muziky, jede se dál, nestíháme.
abro666 - 01.06.11 16:54:38
tak smazano, aby Davidek nebulel, ze mu kradu jeho didzinu
brutusáček - 01.06.11 16:53:43
jo ještě že mám ty meshuggah tam nic nehrozí... :)
Stana - 01.06.11 16:31:47
hehe tak zatím jsem dal dva songy, první nevím asi nějaká sranda a druhej docela fajnovej začátek linkin park a pak vydařenej Kabátek, podupával jsem si hezky :D
bizzaro - 01.06.11 16:16:51
juu to je rozhovor s Motley Crue?
ale teda tady me nekdo predbehl :D
asi mu poslu paypalem petikacku, aby nebulel
LOL!!! :D
bizzaro - 01.06.11 16:15:12
je to ještě větší šok a zhnusení, než když jsem poprvý v pěti letech viděl v pornočasopise tzv "rozčapenýho netopejra"
:DDDD proste klasickej bobr, jatyrka.. ;-) ale jako tohle jsou snad Motley Crüe, ne? :))) http://www.lordsofmetal.nl/image.php?type=8bd1&iss=115&id=MorbidAnge2.jpg
abro666 - 01.06.11 16:10:53
http://www.youtube.com/watch?v=vPZkKtehlHU ooooooaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh, gayCent
abro666 - 01.06.11 16:05:36
prcat naky teplonazory koketujici s nakym radoby intousskym gaynadhledem. je to proste tepla sracka. vo to vic to boli, ze to je od MA. v tom intie je igracek dost lol. nejdriv buli nad tim, jak lidi sosaj mp3 - to je jak vymastenej henych, asi mu poslu paypalem petikacku, aby nebulel. ovsem, co by mel poslat on za to, ze tuhle teplou mrdku vypustej mezi lidi? sebereflexe evidentne chybi. prcam mu na to, ze to je legenda, ze ho stara doma svazuje spagatem, aby ji bylo hej. pak ze sebe dela tezkyho satanistu a pak ze s FFF posloucha jen kytary, hahah. trochu nizko.
Black_Hand - 01.06.11 15:48:36
kurva lol ta fotka celý kapely v tom rozhovoru... :DD
juu to je rozhovor s Motley Crue?
Stana - 01.06.11 15:39:12
kurva lol ta fotka celý kapely v tom rozhovoru... :DD
abro666 - 01.06.11 15:05:59
intie s latexovym igrackem: http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=3872&lang=en
Sud - 01.06.11 15:04:32
je to ještě větší šok a zhnusení, než když jsem poprvý v pěti letech viděl v pornočasopise tzv "rozčapenýho netopejra"
brutusáček - 01.06.11 14:33:01
no hoši pěkně ste to sejmuli...uvidim až to stáhnu já jako neworšiprz .)
pf - 01.06.11 14:29:44
Musim říct, že album mě docela navnadilo tim, jak bylo pro ortodoxní fans pobuřující a celkově maximálně kontroverzní, protože takový alba mám obvykle nakonec dost rád, ale tohle se prostě strašně nepovedlo. Vyloženě nudná a nezajímavá deska a je uplně fuk, jestli je člověk ortodoxák, nebo o MA vživotě neslyšel.
říkám to nerad, ale na tomhle názoru něco je. rozhodně to není nejhorší dm deska všech dob, ale prostě je to zoufale nepovedený, nedocmrdndlý, vyblitý
massacruss - 01.06.11 13:26:23
Tak jsem do doposlechl celý :-o a hned zase smazal. Masochismem fakt netrpím. Nerozumím, jak mohli vypustit takovou sračku. Nejhorší death metalový album všech dob...
Morbo - 01.06.11 13:12:06
Musim říct, že album mě docela navnadilo tim, jak bylo pro ortodoxní fans pobuřující a celkově maximálně kontroverzní, protože takový alba mám obvykle nakonec dost rád, ale tohle se prostě strašně nepovedlo. Vyloženě nudná a nezajímavá deska a je uplně fuk, jestli je člověk ortodoxák, nebo o MA vživotě neslyšel.
abro666 - 01.06.11 13:06:08
vypnul sem to asi po minute toho gay techna. TEPLA MRDKA PRO JZD BUZNY. MRTVA KAPELA.
Stana - 01.06.11 13:00:59
:D to si snad i stáhnu :D
666 - 01.06.11 12:50:04
zazitky, co jsem dal za pochodu behem poslechu... *Omni Potens - etuda o opici Karla Sanderse Too Extreme - Hrisny tanec death metalu na dancefloor party, Too Extreme (for the feebles) *Existo Vulgore - vyborna halekacka na patecni, dekadentne pojatou, vesnickou oziracku (zakoncenou jako obvykle bitkou) pred sobotni pouti. Kolotoce, cukrova vata, auticka, ponici... Heja, hej! *Blejts for beel - aneb co se neveslo na Domination? *I am morbid - SPARTA!!! SPARTA!!! Kazani americkyho zemedelce (copyright - violet) pokracuje, a ted vsichni, pojdme - SPARTA!!! Goooool! David Vincent si vstrelil vlastni gol! Nova deska Morbid me urcite neznici, ale urcite neudela ani silnejsim. Vuhuuuuuu, Morbiiiiid!!! Kvaky kvak, je to tak! *10 more dead - tada-daaaaa-tada-daaaaa, pojdme vsichni. Koulelo se koulelo, Sworn to black pres brany vyhlazeni a potkalo par klepacek z domination, tada-daaaaa-tada-daaaaa ... tada-daaaaaa, at to slape jako NIKDY! *Destructos vs The Earth - vite jaky je hrat space mapy v q3? zabava pro lamy a mentaly... Skoro mam pocit, ze nejaka ta mapa by se mohla jmenovat Destructos vs the earth a skiny by se mohli pouzivat jen 4. Jmena: Thor, David, Azag a Teung! *Nevermore - konecne sobota! Pout se rozjela, razime. Dat si po sobe 2x za sebou retezak bylo dycky nejvic! Sream for more! ...ale po treti to jeste nikdo nedal... Ooooo-O! A taky trochu bu-bu-bu... Kde maj tu cukrovou vatu? *Beauty Meets Beast - aaaaaaaaaa? aaaaaaaaaaa? co ted? Jo, jeste jsme nebyli v pohadkovym stanu. Jo, tak on tu neni?! Tak at kolotocari aspon hodi do placu tu pisnicku o krasce a zvireti. To je dobrej cajdak, skoda, ze song o Osklivce Betty se nam uz na desku nevesel. *Radikult - kazda pohadka by mela koncit dobre a zvesela. Nahodte si svy country hadriky, udelame hada a pekne si u toho zaskaceme. Hophophop. Kam se ztratil Tim? Aha, tamhle po nem slape nase 120 kilova Marena, tej malokdo odola, ale jeste ji nikdo nestacil. Traduje se, ze ji snad ma motorovou... A my, co furt muzeme delame hophophop! At se nam ten had pekne vlni! *Profundis - Mea Kulpa - ty vole, dosel nam kokain, co ted?! Podme slozit nejakej zlej song, co zpusobi tem debilum, ktery to doposlechnou az sem naprosto bolestnou agonii! Z toho se proste vsichni musi posrat! Davide, kde mas ten latinskej slovnik? Hele, tamhle neco lezi ... je to jen cast slovicek od "I", nevadi? Nevadi. Dej to sem, at uz to mame, sakra, z krku... Kde je vlastne Pete? A co tu dela ten vystylovanej, polovysvlecenej, asijskej indian? Ty vole, proc se na me smeje? At aspon vypadne koupit do Penny nejakej salam, vlasak a nejaky rohliky, kdyz uz tu je. Moment... Hm, volala Gen, ze to nedostala. Co ted?! Bejt muzikant v death metalovy kapele je fakt rehole! Pristi desku slozime celou na kompu! Mam pocit, ze mi dohral disc 2 s bonusama, kde je to samotny album?
pf - 01.06.11 12:14:42
mňo, věru "zajímavé"
Kuba - 01.06.11 11:57:29
Tak co novinka? Za sebe to shrnu do jednoho - utrpení!!! :-(
pf - 31.05.11 20:55:40
takže postupně: k tématu (M ANGEL): setlist ze Singapuru OK a podle videí se ani na koncertu není čeho a proč bát. ad clo: K8… o 1984 nejde, prostě pokud se něco povede vymyslet, nevidím, proč to veřejně šířit, aby to někdo s IQ španělské okurky někde vyžvanil. vzhledem k tomu, že dělám na letišti, tak můžu potvrdit, že clení správě teď reaguje dost pružně, navíc teď bylo dost velký tažení ČOI proti kapelám a malým vydavatelům, takže to není o 1984, ale o obyčejné opatrnosti pro mě Brave New World = 1984
gorth - 31.05.11 15:21:25
Brave New World > 1984;)
DW - 31.05.11 13:10:16
Nemám nějaký knižní favority:) Kolem se povaluje spoustu velmi dobrejch a věcnejch knih, Orwell je jen jeden z mnoha:).. Ačkoliv zrovna 84 je vizionářská jako svině.. Ale to třeba i Ayn Rand a další a další...... Knihy se na rozdíl od filmů nikdy nevyčerpaj:)
brutusáček - 31.05.11 13:06:31
já výtisk Orwella
moje bible, hehe,...doporučuju ještě román "My" orwell z tého dost čerpal
DW - 31.05.11 13:01:40
já výtisk Orwella
abro666 - 31.05.11 12:46:43
¨k8 az objevis metodu dej vedet. daruji ti za to cedecko:))))
brutusáček - 31.05.11 07:48:35
takže k.eight.a ...píšu si...
bizzaro - 31.05.11 02:33:31
dramatici :)
k.eight.a - 31.05.11 01:37:22
A co berete vy? Myslíte si snad že to tady sledujou zákonodárci a čekají až si vychcánci z marastu najdou způsob jak jim daně neplatit, aby jim to mohli zakázat? Snad ještě nemáme tak blízko k 1984.
Sud - 30.05.11 23:22:42
tak znám lidi v USA, co by to objednali a pak poslali jako dárek, ale jeslti to tak jako tak projde touhle mrdkou, tak slaby.. ale nejaka klicka tam byla tusim prave pro ty darky..nebo, zapomnel si u nas ceda, co sis dovez z koncertu apod.
abro666 - 30.05.11 22:13:50
k8 LOL
pf - 30.05.11 18:24:39
ty vole, co bereš? jestli na něco přijdu, tak to max. pošlu pár lidem mailem, ale nebudu to nikde dávat veřejně, to by bylo fakt bez palic…
k.eight.a - 30.05.11 15:24:02
Kdyby jste nějakou skulinku / kličku našli, bylo by milé to udělat jako článek nebo jako novinku ... Koho by napadlo že se to řeší pod speciální edicí vycházejícího alba MA?
Black_Hand - 30.05.11 13:06:00
no ja uvidim ted, jak to proleze. i kdyz jsem asi na $20, tak se o ty novy unexpect trochu bojim.
pf - 30.05.11 12:48:12
btw řešení je například to, zjistit, jestli tahle vyhláška je na Slovensku a pokud ne, tak není nic jednoduššího než nechat si věci posílat tam a pak je FWD sem, je to levnější a bezpečnější…
pf - 30.05.11 12:43:10
jj objednavat mimo EU uz postrada smysl. přesně tak. ale podle mě je jen otázkou času, než se najde nějaká skulina…
abro666 - 30.05.11 12:04:42
jj objednavat mimo EU uz postrada smysl. zrovna relapse a hells headbangers maj fajn asfalty, u nichz navic hrozi, ze je pri manipulaci pokurvej ty jude kundy.
bizzaro - 30.05.11 11:50:54
v ramci 10 cds to jeste na finalni cenu cd jde, ale uz to neni prakticky duvod, si to z ciziny objednavat..
brutusáček - 30.05.11 11:48:47
já jsem betzak clo nikdy nepochopil, jako jasně chápu co to je atd, ale i tak dvojí daň za co...beztak když si v německu koupim něco tak jim to dph taky zaplatim....kurvy šikmooký
abro666 - 30.05.11 11:26:46
tax tady je rozpis vsech tech sracek za 10 cds 150 sluzba celni deklarace 180 celni rizeni 22 postovny za slozeku 554 clo + dph
pf - 29.05.11 19:47:18
hele, clo funguje tak, že máš dolní hranici, od které clo platíš, nezávisle na tom, jestli je to dárek nebo zboží nebo vzorek… navíc je naprosto nereálný, pokud nemáš nějaký nadstandardní vztahy, aby ti zásilková služba jen tak vylepila na balík „dárek“ a udělala k tomu falešnou fakturu apod., z toho třeba ve Státech můžeš mít dost průser… čili ono je to fakt zamotaný a momentálně fakt zlý…
Sud - 29.05.11 18:19:50
a co označení věci jako dárek, tam by to mělo bejt osvobozený, ne? já na to večer sednu
DW - 29.05.11 11:35:13
nebo nepřijdou vůbec.
Black_Hand - 29.05.11 11:28:45
takze se klidne muze stat, ze ty zasilky co me mely prijit treba pred dvema lety prijdou ted a poblemcany majonezou?
pf - 29.05.11 09:38:08
vtip je ten, že v zákoně není stanovená lhůta na proclení, čili nemáš oporu proti čemu si stěžovat, oni ti maximálně sdělí, že je to procesuální chyba, to samé: v zákoně je berlička, která je osvobozuje od náhrady škody při částečném poškození zboží v rámci proclené (to sou například ty A rozbitý krabičky) prostě píčou ke zdi
Black_Hand - 28.05.11 22:59:09
hele, tak tu to vůbec nezajímá, naopak, její lidi pomáhají vymýšlet způsob, jak na lidi, co celnici prozatím úspěšně obchází (celní deklarace C22 apod.)navíc ČOI teď dělala dost drsný tažení proti kapelám, co měly na stránkách e-shop, který neodpovídal obchodnímu zákoníku a i další svinstva
tak naky ty organizace na ochranu spotrebitele?
DW - 28.05.11 22:49:41
ČOI, OSA..známe..
pf - 28.05.11 22:19:56
hele, tak tu to vůbec nezajímá, naopak, její lidi pomáhají vymýšlet způsob, jak na lidi, co celnici prozatím úspěšně obchází (celní deklarace C22 apod.) navíc ČOI teď dělala dost drsný tažení proti kapelám, co měly na stránkách e-shop, který neodpovídal obchodnímu zákoníku a i další svinstva
Black_Hand - 28.05.11 21:48:49
ja nevim, co treba zkusit ceskou obchodni inspekci?
abro666 - 28.05.11 21:41:59
   abro666: jj pobit je buziky zkurveny. mne taky z tech 10 cds nalomili asi dve krabky, kundy.   tak nalamany krabky mi prijdou vzdycky, kdyz se odesilatel vykasle na dvojity bublinky.
bublinkovaty to bylo az az:) jen proste postackej celni dement s tim zachazi jak s kusme hovna.
DW - 28.05.11 21:31:10
ty vole borci nemálo zlikvidovali dovoz malejch zásilek... 700,- pštovný za pár CD?? Mrdat prdele?
Black_Hand - 28.05.11 21:14:13
přeloženo do češtiny: prostě levný cédečka z Ameriky bye byeno Češi si většinou stěžujou na úplný blbosti… ale problém je, že když chceš řešit problém, řešení se nedovoláš…
tak tak. ja nevim jak, ale uz jsem na dopisech z ameriky ztratil asi 1500. usps nikdy nebrat, nikdy to nedojde, jen kdyz je to balik explicitne s T&T.
pf - 28.05.11 20:59:38
přeloženo do češtiny: prostě levný cédečka z Ameriky bye bye no Češi si většinou stěžujou na úplný blbosti… ale problém je, že když chceš řešit problém, řešení se nedovoláš…
Black_Hand - 28.05.11 20:29:38
jj pobit je buziky zkurveny. mne taky z tech 10 cds nalomili asi dve krabky, kundy.
tak nalamany krabky mi prijdou vzdycky, kdyz se odesilatel vykasle na dvojity bublinky.
abro666 - 28.05.11 20:21:40
jj pobit je buziky zkurveny. mne taky z tech 10 cds nalomili asi dve krabky, kundy.
brutusáček - 28.05.11 15:22:02
musis drzkovat spravny cech. cesi si mozna stezijou na kazdou pitomost, ale u nas je to potreba :).
protože v tomhle banánystánu platíš fakt za všechno a nejlépe dvojmo.....třeba poplatek za plynoměr taky žůžo :)
Black_Hand - 28.05.11 14:50:47
musis drzkovat jako spravny cech. cesi si mozna stezijou na kazdou pitomost, ale u nas je to potreba :).
pf - 28.05.11 13:50:48
poslal jsem, i na celní správu i na českou poštu, zdvořile jsem vzhledem k okolnostem zažádal o navrácení poplatku… nulová odpověď. klasika, jako vždycky.
Black_Hand - 28.05.11 13:31:20
tak sup, hned stiznost :).
pf - 28.05.11 13:19:40
tak to si na tom ještě dobře, mě dva balíky dorazily 12/4 a na pořad na proclení se dostaly 105!!!!! ale nejlepší humor jsou expresní zásilky, zaplatíš za ně třeba o 100- dolarů navíc, ze kterých taky musíš podojit DPH, ale musíš je jít vyzvednout osobně, vystát tam tři fronty tak na hodinu, a ještě zaplatit další stovku navíc jako manipulační poplatek. a to tam taky visí týden mě ale nejvíc naštvali, že mi při rozbalování balíku leccos omatlal nějakej debil, co si po svačině neumí umýt ruce
brutusáček - 28.05.11 11:31:31
jsou to kriplové...celej tenhle banánystán
abro666 - 28.05.11 07:45:12
jj, metal blade mi psali 5/5, ze to posilaj, prislo to 27/5 a clovek si zaplati letadlo. v hajzlu! vybornej je ten sazebnik - sluzba celni deklarace za 150 - za to, ze to za minutu otevrou a vemou si z toho fakturu.
pf - 28.05.11 01:43:23
věc se má tak, že v rámci slaďování český legislativy s evropskou došlo od 1. dubna ke změně proclívání takzvaných malých zásilek, tj. těch do 2500- korun, které předtím byly od DPH osvobozené. teď musíš zaplatit 20% DPH + 180- za proclení. pošta to podělala v několika ohledech a teď jsem měl tři balík, co jim tam ležely přes měsíc….
brutusáček - 27.05.11 09:49:50
pěkně...kuwy šikmooké
abro666 - 27.05.11 08:29:18
ty vole bacha na postu! prisel balik z metal blade 10cds - clo a dph sem doplacel 700CZK!!! jude curaci. nemuzu ted najit link, kde o tom ty zmrdy pisou, na svych wwww.
Black_Hand - 24.05.11 15:06:44
origin? ze vahate!
bizzaro - 24.05.11 14:24:00
ty nejsi B, ty si G:) a bod G to neni:)ja jsem tema ukazkama zklaman, spadly mi hracky do kanalu:)
G beru i bez bodu ;-) treba se z tebe, Abro, stane milovnik tanecni hudby :)))
abro666 - 24.05.11 13:47:35
ty nejsi B, ty si G:) a bod G to neni:) ja jsem tema ukazkama zklaman, spadly mi hracky do kanalu:)
bizzaro - 24.05.11 13:14:43
uz se na to netesim, ukazky stacily:) tak asi objedname misto toho preorder origin:)
ja se o tom vcera bavil se Strapem a asi je na tom stejne. ja jsem na to zvedavej, jak to nakonec cely bude znita, el vim neasi, jsem B :) Origin je jasna volba!
abro666 - 24.05.11 11:51:06
leak si asi sosnu, ale uz se na to netesim, ukazky stacily:) ja to platil paypalem, takze vratili na paypal:) tak asi objedname misto toho preorder origin:)
brutusáček - 24.05.11 11:25:29
tak preorder uspesne zrusen
nejsi správnej woršiprz, předpokladam že když si dělal preorder žes to hned cáloval, máš nějaké zkušenosti s rušením preorderu a vrácením peněz takhle ze zahraničí?.....nicméně anaal už je asi v pozoru a čekuje leaky :)
abro666 - 24.05.11 10:50:15
tak preorder uspesne zrusen
abro666 - 15.05.11 22:51:34
FU
Black_Hand - 15.05.11 21:52:38
no jo, po tech MA jste oba zpomaleny :P.
abro666 - 15.05.11 18:42:28
já jo (lynčuju ;) <br> <br>ty vole, abro, tobě to fakt nedochází, já se prostě bavím tím nadšením z limitovaný edice, pak slintama z nový skaldby a pak tady těma průjmama, to je celý
ja se proste bavim tim, co si za dementa:) a to evidentne tobe taky nedochazi:)
bizzaro - 15.05.11 18:38:26
uz nic, buzno :)
pf - 15.05.11 18:36:54
já jo (lynčuju ;) ty vole, abro, tobě to fakt nedochází, já se prostě bavím tím nadšením z limitovaný edice, pak slintama z nový skaldby a pak tady těma průjmama, to je celý
abro666 - 15.05.11 18:36:29
tahle deska je pro buzny, zas ze sebe nedelej Frintu. Hammerfall pro buzny je uz davno. MJC je tkay pro buzny:) co dal potrebujes vedet?
bizzaro - 15.05.11 17:40:55
takze si to shrneme, Morbid Angel je kapela pro buzny. diky cau, za chvili bude nejvic true kapela Hammerfall.. divim se, ze Rutana nelyncujete za start The Art of Redemption
abro666 - 15.05.11 16:00:38
gayzzaro ano, nutny to je. FU pf do klidu se hod ty, demente. po poslechu tech ukazek sem nad MA v podstate vyjadril stejnej nazor jak ty, jen ty mas furt nakej problem, kripliku. Annal, myslim, ze po poslechu majesty and decay a phoenixu nemaj IMMO ani HE zatim nic zapotrebi. jen MA na fotkach vypadaj jak buzny a z tech ukazek je slyset, ze to je mrdka pro buzny.
Cz Skiin - 15.05.11 15:58:40
Nevím co tu někdo řeší z 90 vteřinama, jako že se ty teploušský diskošky, kabátoviny a swingovky v půlce vyhrotěj do sypaček a temnorifů? Fuck off! Novej Morbid Angel je nehorázná sračka! Přehodnocuji svoji účast na letošním BA.
Annal - 15.05.11 15:36:02
...a Rutanovci by se mohli prejmenovat na Hatebreed Eternal.
bizzaro - 15.05.11 14:10:18
Ted uz jen zbejva aby si Immolation koupili ksiltovky a zacali drtit breakdowny...
:DDD
pf,. ty si nemoznej debil...nemel bys mlejt takovy picaviny...tvoje vymleta palice...retardovanou mrdku...zalez do kanalu, kriple teplej.
Abro, je tohle vsechno nutny? :)
pf - 15.05.11 14:02:17
Ted uz jen zbejva aby si Immolation koupili ksiltovky a zacali drtit breakdowny...
hehe, to je trefný
Annal - 15.05.11 13:01:09
Ted uz jen zbejva aby si Immolation koupili ksiltovky a zacali drtit breakdowny...
pf - 15.05.11 12:57:19
jo, jsem z toho taky poněkud rozpačitej a bojím se otho jakože hodně, ale radši to nejdřív uslyším celý, než abych už teď sahal ke kategorickejm soudům. abro: hoď se do klidu, kašpárku
Annal - 15.05.11 12:24:16
Ja myslim, ze z tech ukazek se da poznat dost. Kdyz sem cet to track-by-track review tak sem doufal, ze to psala nejaka metalova ultrakonzerva, ale ty ukazky... Uffffff! Stadionovy hecovacky? Co to kurva ma bejt? Trapny EBM aka tvrde se tvarici diskoteka? No a par normalnich songu, ktery se ale ani omylem nemuzou rovnat Where the Slime Live nebo Nothing Is Not...
brutusáček - 15.05.11 12:04:33
existo vulgoré v pohodě..... fakt to berete z těch ukázek? já to ani neposlech protože tomá ještě příšernější kvalitu...jo mnohdy to je flejmík "kolikrát si to slyšel tyvoe" ..a "to si musíš poslechnout z cd, jinak ten zvuk nepochopíš" ...jj ale jak jde o MA tak hned je vše jasný po 30 vteřinách :)))) já mam problem se zvukem kopáků ale to bude o zvyku, starší věcí to asi nepřekoná, a to nejsem woršpiz, ale bude to ok
abro666 - 15.05.11 11:37:58
pf,. ty si nemoznej debil. kdyby si ty ukazky slysel a poradne si zazoomoval na to, co sem psal, nemel bys mlejt takovy picaviny. i kdyz ta tvoje vymleta palice asi nic nez retardovanou mrdku vyblejt nedokaze. uz zalez nekam do kanalu, kriple teplej.
pf - 15.05.11 11:09:39
to je super, jak tady po druhy ukazce lidi blemcali, jak je brzo na to desku soudit jako celek a ted po dalsich par ukazkach ty samy typy blemcaj neco o Extragayness ;)
abro666 - 15.05.11 10:42:17
jao RADIKULT, tak na startu skoro rapuje a pak.. Rammstein bez klaves? :) ale jinak z toho az ted zklamanej nejsem, desku poslechnu rad
MJC Music Extragayness.
bizzaro - 14.05.11 13:10:52
jao RADIKULT, tak na startu skoro rapuje a pak.. Rammstein bez klaves? :) ale jinak z toho az ted zklamanej nejsem, desku poslechnu rad
abro666 - 14.05.11 12:17:57
presne tak, misto ty kadidelnice a svicek tam mel dat igracky:) by si s nima clovek moh delat rektalni vysetreni. jiny uziti mne nepada.
Střap - 14.05.11 12:14:29
Morbid Angel - 1982 - 6.6.2011. Rest In Peace.
abro666 - 14.05.11 12:04:40
http://www.youtube.com/watch?v=7aivCrKtHGE v pici. po unspoken cripple, dalsi mrtva kapela, fuck off. sou tam svetly momenty, ale ty ukazky cloveka zcela odrazujou. existo vulgare a nevermore jsou z ty desky asi nejlepsi songy, ale oproti rapture a slimakum jsou to hodne becko. I am morbid skladali na vylete v Decine a ty mansoin mrdky. fuck off, MA je mrtva kapela.
666 - 13.05.11 10:00:02
kdyby chtel nekdo moji kopii nebude problem, nechal jsem se zvyklat a predobjednal jsem, vylatexovanyho a vymastenyho davidka a nasamponovanou buznu yeunga nebrat, stejne jako s obamou sympatizujiciho treye... preview priteplenyho maceyho z mithras mi stacilo...
massacruss - 12.05.11 23:03:33
massacrus, objednavka uz je zaplacena:))) teda zatim jenom mnou:)))
neboj, vezmu si to, ale jen kvůli tomu, aby mi cd nechybělo ve sbírce :-)
abro666 - 12.05.11 17:05:17
massacrus, objednavka uz je zaplacena:))) teda zatim jenom mnou:)))
massacruss - 12.05.11 16:18:29
to už nemá smysl....deska vychází na můj geburstag a leakne to dřív si myslim...
vzhledem k tomu, že už to mají prodejci digitální hudby, tak tipuju, že maximálně do týdne to bude na síti
brutusáček - 12.05.11 16:16:02
to už nemá smysl....deska vychází na můj geburstag a leakne to dřív si myslim...
massacruss - 12.05.11 15:36:32
myslím, že minuta a půl je už dost dlouhá doba, aby sis o tom nějakej obrázek udělal. Na amazon.com jsou 30s ukázky a ty ti toho moc neřeknou, ale minuta a půl už celkem stačí :-) Poslední dva songy jsou taky peklo, ve špatným slova smyslu. Kdybych přišel na to jak to stáhnout, tak to postnu.
brutusáček - 12.05.11 15:15:56
Destructos vs the Earth
geniální název pro song uááá :) ...hele tak z 90s se moc soudit nedá ne?
massacruss - 12.05.11 14:14:56
na itunes se objevily 90s ukázky všech songů. Z toho, co jsem zatím slyšel, tak bych dal tak maximálně 5 bodů z deseti. Kdyby tohle natočila neznámá kapela, neštěkne po ní ani pes. Vypadá to, že z MA se stala parodie sama sebe :-( Je tam pár dobrých momentů, ale jsou to spíš výjimky (Nevermore). Too Extreme! je hodně velkej úlet, tenhle song budu na desce asi přeskakovat, Destructos vs the Earth zřejmě taky, techno jsem fakt nečekal, hrůza. Nevím, ale pro mě zatím nejhorší deska MA.
Annal - 21.04.11 13:20:35
Citovat se musi, aby vsichni videli, ze uz to funguje...
abro666 - 21.04.11 10:14:56
uz si zjistil verzi dabaze nobyho mjc, ju?
k.eight.a - 21.04.11 02:51:19
Jeste meli k ty specialni edici pridat plastovy figurky Ancient Ones
jo, Igráčky!
Tohle bych cekal od Root a ne od Morbid Angel...
Přesně tak!
měli k tomu ještě přihodit šprcky vod Kissáků nebo si zařídit vlastní edici:D
Šprcky měli v merchi Manowar, o KISS nevím.
pf - 20.04.11 13:08:31
Nevermore parádní (rozhodně chytlavější než EV), remix trochu Újezd nad lesy, ale v pohodě zpestření.
oboje je mix okres dolní horní, a obojí jsou vcelku béčka....
Tomáš Corn - 20.04.11 12:34:44
Nevermore parádní (rozhodně chytlavější než EV), remix trochu Újezd nad lesy, ale v pohodě zpestření.
Black_Hand - 19.04.11 17:06:36
tak taky tobe... tobe staci, ze je to rychly a ze se tam sype;)
takze berzerker? :P
abro666 - 19.04.11 17:05:46
jj ja sem nejvetsi fanda decinskyho punkrocku, gayi:)
pf - 19.04.11 12:48:12
tak taky tobe... tobe staci, ze je to rychly a ze se tam sype;)
abro666 - 19.04.11 10:52:37
mne to bavi:) stale vice se tesim na celou platnu:)
pf - 19.04.11 10:22:28
rozpaky
abro666 - 19.04.11 08:58:15
Black_Hand - 11.04.11 21:54:53
Jeste meli k ty specialni edici pridat plastovy figurky Ancient Ones
myslis plastoveho davika? nejak takto? http://www.youtube.com/watch?v=q-dSKJ3gdEw
abro666 - 11.04.11 20:21:33
Jeste meli k ty specialni edici pridat plastovy figurky Ancient Ones
moncicaka bys nechtel? :)
Annal - 11.04.11 19:05:48
Jeste meli k ty specialni edici pridat plastovy figurky Ancient Ones
abro666 - 11.04.11 18:33:11
http://truecultheavymetal.com/blog1.php/2011/04/06/morbid-angel-ilud-divinum-insanus-exclusive-preview
stale se na to tesim:)
Annal - 11.04.11 16:55:06
http://truecultheavymetal.com/blog1.php/2011/04/06/morbid-angel-ilud-divinum-insanus-exclusive-preview
abro666 - 11.04.11 16:03:01
Je mi Abra docela lito. Docet sem se neco o EBM, technu a nevydanym tracku Genitorturers a par deathmetalovejch skladbach....
hod link pokud to bude jako bonus material na webu, je mi to sumak:)
Annal - 11.04.11 14:40:20
Je mi Abra docela lito. Docet sem se neco o EBM, technu a nevydanym tracku Genitorturers a par deathmetalovejch skladbach....
abro666 - 08.04.11 11:47:33
měli k tomu ještě přihodit šprcky vod Kissáků nebo si zařídit vlastní edici:D
nechapu, co by sprcky vod kissaku delali ve spesl edici MA?
DW - 08.04.11 11:13:03
měli k tomu ještě přihodit šprcky vod Kissáků nebo si zařídit vlastní edici:D
abro666 - 08.04.11 11:09:02
svíčky tam jsou proto, že až se ti Crypto Angel nebudou líbit tak můžeš bedýnku se vším rovnou podpálit :-)
:))) to se muze stat
gába - 08.04.11 10:55:50
svíčky tam jsou proto, že až se ti Crypto Angel nebudou líbit tak můžeš bedýnku se vším rovnou podpálit :-)
abro666 - 08.04.11 10:53:05
tak nekam dovnitr se asi strka ten asfalt tak zakladnu by to melo mit minimalne velikosti 12"
bizzaro - 08.04.11 10:36:49
takhle to vypada ve skutecnosti
ty kokot, je to kurevsky velky. kalamar na ponozky :-D
DW - 08.04.11 10:33:29
přihodit do rakve:D?
abro666 - 08.04.11 10:24:00
haha, proc ne:) m.a. narozdil treba od crypto ci kataklysm na deskach nikdy nepredvedli naky homosexualni prekvapko:) to, ze vincent vypada jak tanecnice z modry ustrice je vec druha:)
brutusáček - 07.04.11 23:04:52
ale víš že bych si tě dokázal představit jak u toho večer klečíš a modlíš se? :))
abro666 - 07.04.11 21:31:35
pokud to bude hrat dobre, asi pudu i do svicek:-)
Sud - 07.04.11 20:48:06
takhle to vypada ve skutecnosti http://www.facebook.com/album.php?aid=345551&id=49433279807
brutusáček - 06.04.11 15:48:04
yeah, respect brotha...jako šel bych taky do toho ale 3500 tisíce je ívl, nicméně kadidlo je luxusní, marast by si asi našel svojí vůni čim by to naplnil..a v mjc kempu do párty stanu zavěsil.... tričko budu chtít, doufám že bude dostupné normálně to oboustranné
Lord VILE - 06.04.11 14:57:54
Speciální box za speciální cenu :-)
abro666 - 06.04.11 14:41:36
loomis, to ze sem ti to posilal v noci neznamena, ze sem chtel, abys na sebe vylil vedro zivy vody a sel to sem natukat:) jinak objednana jest ta metalova krabice:) predpokladam, ze vy to asi brat nebudete, coz lze pochopit, kdyz ste teplej HH e-maGay:)
LooMis - 06.04.11 14:24:50
svíčky v ceně a jestli bys chtěl nějaký navíc, máš smůlu - limited edišn. Ale mě dostává kadidelnice! Uvidíme, s čím přijdou jednou takoví Coprofago :-)
Annal - 06.04.11 14:14:39
Tohle bych cekal od Root a ne od Morbid Angel...
pf - 06.04.11 11:30:55
ty homo svíčky jsou v ceně?
LooMis - 06.04.11 11:10:14
Abro mi to poslal, sem to chtěl přidat ještě v noci, ale neviděl jsem na to :-) moc to není, z něčeho musejí Sandálovi platit důchod
bizzaro - 06.04.11 11:07:05
ma uz Abro objednano? neni to moc? pta se Franta :)

Zkus tohle