ALIENATION MENTAL či PERFECITIZEN? Perfecitizní mentální vetřelci nastupují…

rozhovor

„Alienation Mental pro mne byla kapela číslo jedna po víc než 14 let a nikdy na tu dobu nezapomenu. Ale věčné oživování, není dle mého ta správná cesta,” říká Jarda Haž, bubeník pražských ALIENATION MENTAL, kteří dnes v Kainu křtí své poslední cd. Ale nezoufejte, s kluky z AM se budete dále vídat v Perfecitizen, kteří jsou pokračovateli mentálního dědictví a nositelé myšlenky „Přinášet něco nového..”.
O všem, co se děje, dělo a bude dít okolo výše jmenovaných, vám přináší rozhovor s člověkem, pro kterého je muzika víc, než jen pouhý koníček.

Filipismo: Ahoj Jardo. V první řadě gratulace k vydání novinky ALIENATION MENTAL. Od posledního počinu (Psychopathicolorspectrum) uběhlo dlouhých šest let, co jste po celou tu dobu dělali? :-)

Ahoj maestro, člověče, to je otázka, jejíž odpověď by zahltila všechny jedničky a nuly na Marastu, to je fakt na dlouhé vyprávění. De facto těsně po nahrání poslední desky odešel Pavel Sviták do Ameriky. Taky jsme v recenzích dostali přes kule za to, že se nám nepodařilo překročit stín fošny Ball Spouter. Bylo to lehce náročnější období. K tomu jsme se chystali na eurotour s Poppy Seed Grinder, které bylo mimojiné obrovským zážitkem. Byli jsme tak nuceni během krátké doby najít kytaristu, což se povedlo po mém freneticko zběsilém rozhovoru na R1 s Petrem Korálem, kde jsem do éteru křičel, že potřebujem sehnat mentálního strunníka. Ozval se nám Petr Velecký (momentálně hraje v Melancholy Pessimism) a bylo vystaráno. Začali jsme dělat na novém materiálu, ale za těch x let jsme byli schopni vypreludovat “jen” 5 skladeb, které se nám nikdy nepodařilo zaznamenat, což mne bude do smrti mrzet. Následně se naše cesty rozešly s Milanem (momentálně basák Uprise) a to na dvakrát... Proběhl konkurz na zpěváka a jako nejlepší mentální adept se vyjevil Olda z Olomouce (ten nadšenec jezdí na zkoušky fakt až z Olomouce a za to má můj doživotní obdiv a vděk, je to, dle mého, momentálně nejlepší vokalista u nás). Sháněli jsme druhého kytaristu, takže další konkurz. No a abychom dostáli jména “mentálové”, tak jsme vzali dva. Toma Mlezivu (Onion, ex Glock22) a Pavla Kuchaře (ex Un Cri Bleu). Proč rovnou dva? No za prvé, protože jsou oba strašně šikovní a za druhé, že nám v té době Petr oznámil, že do cca roka opustí Prahu a tím pádem i kapelu. Já obdivuji to, že to Petr řekl takhle na rovinu a stal se tím mým osobním hrdinou. Měl koule na to říct, jak to je a přimluvit se za to vzít oba nové kytaristy, protože věděl že pro budoucnost kapely je to to nejlepší. Fakt si toho velmi cením. Začali jsme tedy už po několikáté dělat na materiálu. A v tom přišla informace, že Míra, náš dlouholetý basák, odchází z kapely a že Pavel Kuchař dostal stýpko na studium v Itálii a Americe. Prošli jsme si tedy kolotočem personálních změn a dostali se do časového presu. Věděl jsem, že když nenahrajem nic do letošního ledna, tak už total utrum. Navrhnul jsem tedy, že natočíme aspoň grindové (zpět ke kořenům) “ípko” a bude to. No a podařilo se nahrát půlhodinový materiál...

 
Filipismo: Budeš mne ještě k něčemu potřebovat? :D Paradoxně v době, kdy vychází novinkové album, kapela končí. Můžeš krátce čtenářům osvětlit, z jakého důvodu je posledním počinem ALIENATION MENTAL?

No paradoxně. Skoro by se dalo říci, že kopírujem naše souputníky z prvního eurotour Cerebral Turbulency. Ti také věděli, že jdou nahrávat poslední album. Paradox to asi je, ale je to to nejrozumnější, co jsme mohli udělat. Z původní sestavy jsem byl v kapele už jen já. Personálních točkolotočů už bylo víc než zdrávo. Proč nezačít s novou kapelou? Plno lidí říká, že je to nesmysl, vzdávat se zavedeného jména. Že je to trademark a dlouhodobá “investice”. Musím se tomu smát. Jaké jméno? Jaký trademark? Alienation Mental byla pro mne kapelou číslo jedna po víc než 14 let a nikdy na tu dobu nezapomenu. Dalo mi to strašně moc, ale věčné oživování není dle mého ta správná cesta. Teď je pro mne číslo jedna kapela Perfecitizen!

Alienation Mental on Obscene Extreme with Čurby's masksbizzaro: Album vychází u Vláďových Nice to Eat You. Co že nedošlo ke spolupráci s Khaaranus? Zdálo se mi, že mezi vámi vše šlape.. Co si od nové spolupráce slibujete a kontaktovali jste s vydáním i lidi jako Čurby ad.?

No MiK!ll už v tomhle businessu nejede, tak proto. Máš pravdu, že Cichoň pro nás udělal fakt moc a jsme mu za to nadosmrti vděčný a mám pro něj slabost ;-) No a přesně jak naznačuješ otázkou, oslovili jsme vícero dodavatelů a jediný Vláďa dospěl k názoru, že AM ještě není úplně vyčpělá mršina. No, když jsem zvedl telefon a v něm se ozval jeho hlas „Jardo, je to pěkná sračka...“, tak mi zatrnulo, ale pokračování „Ty vole, je to pecka, já to chci vydat“, mi trochu vrátila ruměnec do tvářiček ;-) Co si od toho slibujem? To je jednoduché. Chcem, aby se poslední AM CD dostalo pokud možno ke všem, co o něj budou mít zájem. Toť vše. Čurby zájem neměl... :-( To vědět, tak jsme si na Obscenu nevzali na xichty jeho masku :-)

 
bizzaro: Zmínil jsi, že jste dle recenzentů s Psychopathicolorspectrum nepřekročili stín předchozího alba. Se Psycha… zastanu, páč ono je to s ním trošku složitější. Ball byl šíleně až přeriffovanej, strašnej tlak, Psycho šlo cestou zaměření se na ty nu-experimenty a hlavně už šlo o písničky, takže se z vás stala možná víc muzika :) Dá se popsat, o co v obdobích obou alb kapele šlo, kam cílila?

Alienation Mental

To je od tebe hezké, že se PCS zastáváš. Popsal jsi přesně, jak to celé bylo. BS byl na tu dobu nevídanej mrdel, až nás samotné překvapilo, jak to z toho lezlo. PCS vyšlo tři roky nato a byla to opravdu dost změna. Třeba se mnou nemusíte souhlasit, ale dle mého se jedná o dost nadčasový materiál. A přesně jak zmiňuješ, je to písničkovější (i když spojení písničkový death metal patří k ine prtičce ;-). Za všechny negativní recenze můžu uvést jeden výrok, který asi vystihuje to, co se pak objevovalo v dalších. “PCS je zrada metalu”. Jak jsme si mohli dovolit nedat tam tolik sypaček? Jak jsme si mohli dovolit koketovat s nu-metalem? Ortodoxové blázniví! Kdyby se nezkoušely nové věci, tak tu chodíme v kožkách a posloucháme akorát tak bouchání do kamenů... Čím ta kapela procházela? No po BS odešel Rákoska a po PCS odešel Pavel... asi se u nás nedělo nic hezkého :-) A nebo je chyba v mé osobě :D :D :D

 
bizzaro: A ještě se vrátím k tomu “neproduktivnímu” období s Petrem u kytary. Když už se nepodařil záznam oněch pěti skladeb, popiš těm, kteří je neslyšeli živě, jak zněly a jaký v nich byl oproti klasickým AM rozdíl. A pro mě ještě dodej, jak se vám v tomto prvním období bez Pavla změnil skladatelský proces.. možná bylo pro Petra svazující navázat na Pavlův styl.

Popiš nám skladby. Jsi vtipnej :-) Co chceš? Notový zápis? To, co vznikalo, byl mix mezi BS a PCS, ale sem tam se objevovaly i jiné vlivy, jako třeba hard rockové postupy nebo věci podobné kapele Tool... Nějaký ukázky jsou na tomhle videu… Navazování bylo poměrně ok, de facto jsme začali dávat do kupy nové věci, uplně stejným systémem jako doposud.

Filipismo: Stejně se ještě vrátím k AM. Určitě jsi (jako většina muzikantů) nějakým způsobem pyšný na to, co tahle parta dokázala. Není ti líto, že tohle jméno definitivně zmizí z tuzemské metal/grindové mapy? Právě Tebou jmenovaný trademark je přece léty budovaný a tvrdě odmakaný, možná i odchlastaný :-)

No jasně že jsem na to pyšný. A určitě i díky AM slavný :-) Ono je těžké říci líto. Vem si, že se ta kapela 5 let nedokázala rozhoupat k tomu, aby něco dodělala. Personální změny už byly jen takovým kořením celé situace. Pro mne je důležité to, že jsem si to celé strašně užil, potkal jsem tuny super lidí, odehrál plno super koncertů. Zanechali jsme tady dílko Ball Spouter, které se nesmazatelně zapsalo, takže to jméno nezmizí úplně. Jsem si jistý, že poslední materiál je víc než důstojná rozlučka. Trademark to je vybudovaný, to je pravda, ale co to na této scéně znamená?

 
Filipismo: Hudebně se, předpokládám, bezejmenná novinka nebude příliš odklánět od zajetého death/grindu nastoleného na předchozích počinech, nebo?

No řekl bych, že se nám podařilo natočit nejemotivnější a svým způsobem nejextrémnější desku v naší historii. Je to takový deathgrindový crossover se špinavým zvukem (pod Otynovou taktovkou se nám podařilo v Davosu vyloudit opravdu ne zcela běžný materiál). Vím, je to takové klišé, říkat, že ta poslední deska je nejlepší. To ale já neříkám. Ta deska má duši, žije, dýchá, má vývoj. Ono spojení precizní new modern school death kytary Tomáše a špinavé emo grind crust tíživé polohy kytarových partů Pavla je dle mého fakt unikum... Vím, plno lidí to poslechne a řekne „Jé, to je jako tohle” anebo „Je to málo tohle”, na to ale seru. Mě to dalo hodně a své fanoušky si to najde, o tom jsem přesvědčenej. Důležité je říct, že ta deska funguje nejlíp jako celek. Jednotlivé skladby vytržené z kontextu jsou samozřejmě super :-), ale dát tomu půl hoďky a poslechnout to v kuse dá posluchačům daleko víc.

 
Alienation Mental - Alienation Mentalbizzaro: Když už se bavíme o novém matroši, kolik má deska skladeb a čím nás AM překvapí? Jste kapela, která si na všem okolo dává záležet (designy, obal atd.) a snaží se vždy přinést něco nového.

Má to přesně půl hodiny. Poslouchejte to v celku! Poslední song má 10 minut a není v něm sypačka. Překvapí to špinavým zvukem. Žádná “moderní” produkce. Je to dost zpátky ke kořenům. Má to emoce. Je to maso! A ano, snažili jsme se udělat trochu jiný obal... Malá soutěž pro čtenáře. Poznáte, kdo je na obalu? Nápověda: je to zpěvák jedné kapely :-) A je super, že jsi si všiml, že se snažíme, jsme se snažili, přinášet, něco nového.. ano, to byla vždy součást mentálovské aury.

 
bizzaro: Materiál na novou/poslední desku (ou, zní to dost divně), dá se říci, vznikl poměrně rychle, kapelu to určitě nakoplo. Asi tedy nebylo nejpříjemnější, když přišel Pavel (druhý, nový Pavel :)) s tím, že pojede pryč studovat. Sice ti zbyl Lesík (Tomáš) a Olda, ale stejně, nepodrazilo ti/vám to trošku nohy, nebyla zprvu chuť s tím seknout?

No ono to bylo tak, že informace, že Pavel dostal stýpko vlastně vše akcelerovala. Já jsem rád, že to tak bylo, zažil jsem do té doby nevídaný kolotoč zkoušek a procesu skládání, měli jsme cíl složit každou zkoušku jeden song, pak měsíc pilovat a pak hurá do studia. Nám to nepodrazilo nohy a ani nechci, aby se o tom tak mluvilo, protože to pak vypadá, že se Pavel sebral a jel někam na Nový Zéland za ovcema a nás nachal na holičkách. Právě Pavel byl ten, kdo to dokopal, kam to jen šlo… k nové desce. To on v nás třech nastartoval proces, který de facto přešel i do naší nové kapely Perfecitizen. S Pavlem to není lehké, ale má své kouzlo a jsem moc rád, že jsem s ním mohl hrát! A seknout jsme s tím nechtěli, ale párkrát jsme se chtěli sesekat navzájem :D

 
Filipismo: Otyn je určitě týpek, který ve studiu neprudí a spíš se snaží kapelu dokopat k tomu nejlepšímu možnému výsledku. Ale teď spíše k inspiraci. Nevěřím totiž v žádném rozhovoru tomu, když kapela řekne, že jí naprosto nic neovlivňuje. Tak s pravdou ven...

Pro mne je Otyn bezesporu persona numero uno. Je to skvělej bubeník, super kytarista, ale hlavně perfektní člověk (pozn. bizzaro: Za tohle se podepisuju). Ví co a jak a je, přesně jak píšeš, schopnej ždímat maximum. Jsem strašně rád, že jsme si při nahrávání sedli. Chtěli jsme živelný a “špinavý” projev. Třeba virbl jsem chtěl mít na nahrávce maximálně živej a to se taky podařilo. K tomu materiálu by se nehodil “přetrigrovanej/překlikanej” nesmysl.

A ohledně té inspirace, jednou jsem četl, jak “koul čembr” poslouchali před druhou deskou celý rok jen svou první desku :-) Kokotina :D Jasně že nás hafo věcí ovlivňuje. Dokonce se dá i říct, že když chceš dát do songu crustovou “tu ká tra, tu ká tra, tu ká tra pasáž”, tak i vykrádáš, protože už to tady bylo milionkrát. Je to o tom, jak se ti podaří ukočírovat ty vlivy a co z toho vyroste ;-) Čim víc vlivů, tím větší šance na zajímavou muziku ;-)

 
Filipismo: Společně s FLESHLESS (též nová fošna) budete křtít v Praze v Kainu. Na tomhle koncertě (dnes 25.5.) vystoupí (jako host) také Beautiful Cafillery. Jak se těšíš na tuhle akci a co máte nachystáno pro vaše lačné fandy?

No těším se moc! Se všema těma kapelama jsme už hráli, takže vím, co čekat a bude to maso :-) Co jsme si připraili? Jsme snad eskamotéři? :-) Zahrajem skoro celé nové CDčko a dokonce představíme dvě uplně nové skladby kapely Perfecitizen!

 
PerfecitizenFilipismo: Pojďme tedy rovnou do žhavé současnosti, co se týká hraní. Jen co se za AM zavře voda, vyraší na scénu zcela nový projekt (který jsi již zmiňoval) s názvem Perfecitizen. Představ nám tedy tohoto skřeta trochu blíže?

Prej skřeta :-) Jsem v tom našem triu nejmenší a to mám 180 centimetrů, ale dobře.. Hrát u nás ještě třeba Zmetek z Heaving Earth/Brutally Deceased, tak budu mlčet, ale takhle? :-) No hele, celá věc se má tak, že nová kapela Perfecitizen vznikla de facto ze ¾ poslední sestavy Alienation Mental. Jak jsem řikal před chvilkou, tak Pavel odjel studovat a tím jsme zůstali tři. Těd v sestavě: Tomáš Mleziva - kytara, Olda Mrtvola Kamenetski - zpěv a já - bicí, drtíme nové songy. Chtěli bychom do konce roku mít nahraný nějaký promo materiál. Nastartovali jsme totiž poměrně dobře proces skládání. Myšleno tak, že používáme tempotracky, ano, na stará kolena hraju s metronomem :-) (pozn. bizzaro: I ty kunde, já taky :-)), nahráváme si zkoušky, posíláme si nápady přes Dropbox. Takhle efektivní období jsem už dlouho nezažil...

 
bizzaro: Souhlas! Tohle je cesta, jak to celý nakopnout a posunout. Využít ty možnosti, které nám dnešní doba nabízí – však ve světě se to takhle dělá už leta. Jak jsi uvedl, jste ale prozatím trio. Určitě se s tímhle okoštěným minimem nespokojíte a budete k sobě někoho ještě hledat, není-liž pravda? Můžeš si tady udělat (malou :)) reklamu.. Má u vás šanci i případný další Pavel? :)

No když jsme u těch technologií a personálních otázek, pokusím se ti odpovědět na obě najednou. Teď hrajem bicí + kytara + zpěv, basa a samply nám jedou z mp3 do PA. Zrovna dneska jsme na zkoušce řešili, jestli jako sehnat basáka a tak... No a já říkám, že basáka aktivně hledat nebudem, teď jsme ve fázi hledání DJe. (Zrádci metalu!, pozn. bizzaro) Už jsme v kontaktu s jedním šikulou, který, jak to zatím vypadá, by to s námi zkusil jako nehrající člen. Ale do budoucna bych chtěl, aby s námi byl na podiu pan krabička ;-)

 
Filipismo: Vaše jména hovoří za vše. Tím pádem mě napadá, zda si nepohráváš s myšlenkou tuhle partičku povýšit do jiného levelu, než je “pouze” hraní po cz klubech a festivalech?

Jaká jména? Něco jako grindové celebrity? :D :D :D Ale prd chlape. Za hranicí své ulice jsi nikdo ;-) Osobně si myslím, že ty uvozovky ve tvé otázce přesně vystihují tu situaci. Sakra, zahrát si na Obscenu nebo na Brutal Assaultu, hrát pro plnej klub dobře se bavících lidí, to vše je ta meta! Odjet turné by bylo super, ale už nejsem nejmladší a jsem dost vybíravej :D :D :D

A ještě k tomu vyššímu levelu. Co to je? Permanentní tour a živit se tím? V našich podmínkách nereálné. To bych se musel vyprdnout na rodinu (a to nikdy neudělám), vyprdnout se na tuhle naší zemičku (to taky nikdy neudělám) a jít to zkusit za louži a chodit na konkurzy do větších kapel. Ale to bych byl jak malej Jarda, kdybych si myslel, že to může klapnout ;-) Ten, kdo si na to u nás může sáhnout, jsou v mých očích Godless Truth (GT Boy má super kontakty a ta kapela hraje!!!), Imperial Foeticide (neskutečný drajv a vůle; když seženou psychopata, který by to na bicí zahrál, tak to může klapnout), nebo Smashed Face (bezmezná vůle!!!).

 
Alienation Mental > PerfecitizenFilipismo: Jako muzikant jsi vyznavačem poměrně brutálních záležitostí :-) Nečekám tedy, že by Perfecitizen byla nějaká od-dechovka. Jak výrazný konkrétně bude rozdíl mezi ním a produkcí AM?

Určitý odklon tam samozřejmě od tvorby Alienation Mental je. Dá se říct, že děléme současnější a možná i extrémnější muziku než doposud. Začínáme si hrát se samplama atd. Nebojte, sypačky a blasty budou a do toho i nějaké ty matematiky ;-) Když bych to měl připodobnit, tak si představte mix mezi Contrastic a Imperial Foeticide ;-) :D :D :D Každý si musí udělat názor sám. Přijďte se podívat, budem teď hrát na pár akcích, tak se pojďte kouknout, o co že nám to vlastně jako jde ;-)

 
Filipismo: Tak to je, myslím, dostatečně vysvětleno :-) Když už jsi zmínil tyhle dvě bandy, kdo tě nejvíc bere na tuzemské scéně a proč? Ať už na jedné straně hudebně, nebo pak lidsky? S kým si nejen rád zahraješ, ale i zakalíš a s kým přesně naopak?

Těch českých a slovenských kapel je hafo. Nechtěj po mě nějaké seznamy, protože je jasné, že na někoho zapomenu a ty mne do vašeho CMS admin systemu nepustíš, abych to mohl ještě následně na webu editovat ;-) Vždy ocením super muzikanty a máme jich tu plno. Pokud se to ještě pak spojí s tím, že jsou to fajn lidi, tak z toho učůrávám ;-) Heaving Earth, Imperial Foeticide, Uprise, Poppy Seed Grinder, Mizar, Attack Of Rage, Mindwork, Jig-Ai, Brutally Deceased, Ingrowing, tak a teď jsem milion dalších zapomněl... omlouvám se ;-)

 
bizzaro: Hele, co ty s těma Imperial Foeticide furt máš? :) Nechystáš se u nich pro budoucí koncertní aktivity nahradit automat, že ne? :-)

Hele, IFáci by si zasloužili někoho, kdo by to dal a nekecal jen o tom.... já bych to moc rád hrál, ale gravity blasty nejsou mou doménou, já jsem klasický singlař a ty jejich masakry se prostě singlama uhrát nedají...

 
Filipismo: A teď z jiného sudu. V soukromí zastáváš pozici “tvrďáka“, nebo ve tvém přehrávači zazní občas i jiné tóny…např. stylově naprosto odlišné?

Tvrďáka :-) Jsem otec od dvou dětí a celý den si hraju na kancelářskou krysu. Já moc tvrďák nejsem. Ale trefil jsi to. Neposlouchám jen “kov”. Docela dost jedu v českým hip hopu, zvláště Hugo Toxx a James Cole. Poslouchám Faith No More, Madonnu, Robieho Wiliamse.. tos chtěl slyšet? :-) Ve skoro každém žánru je nějaký top a ten má smysl poslouchat! Otevírá to brány stylů. Pokud bych měl jmenovat dva bubeníky, kteří mne nejvíce ovlivnili, tak je to Flo (Cryptopsy) a David (ex KoRn), oba jsou neuvěřitelní... a představ si, že se dají brát jejich party, modifikovat je a kloubit je dohromady... možná šílený mix, ale to je to, co mi sedí. Kdybych byl ortodox, tak k tomuhle mixu nikdy nedojde. Už třeba na prvním demu Alienation Mental jsem použil vykradený beat od The Prodigy ;-) Mít otevřenou mysl a uši, to je pro mne cesta...

 
Alienation Mental logobizzaro: Opět se s posledním výrokem nedá než souhlasit.. Dvě věci ale.. Co tvůj hoperský názor na Prago Union (zdravím Abra :)) a co konkrétně tedy děláš, kancelářská kryso? A představ nám tu klidně i Jameson Film Club, však nám tu vychází i film

Ha, konečně pověstný MJC bulvár :D PU jde úplně mimo mne, já jsem rekreační hoper. Nejvíc jedu v Jamesu Colovi, protože ten řízek mě prostě baví - produkce, texty, jeho přednes... a to, co mne na něm baví nejvíc, je ta otevřená hlava. Frajer si jede i v metalech a dělá to, jak on chce. Vidím v jeho a v naší cestě hudbou hodně pojítek, a teď se ortodoxové poserte :-)

No já jsem digital manager společnosti Jan Becher - Pernod Ricard. Jsem zodpovědnej za všechna new media (web, sociální sítě, on-line kampaně, mobilní srandičky atd...) zvěrstva našich značek ;-) (Becherovka, Becherovka Lemond, Jameson, Havana Club, Chivas Regal, Ballantines, Beefeater, Olmeca, Malibu, Absolut,...)

Jameson Cult Film Club? Naprosto pecka večírky. Je to vlastně promítání kultovních filmů na netradičních místech a ještě se u toho pije Jameson ;-) www.jamesoncultfilmclub.cz

 
Filipismo: Pokud dětem valíš Hugo Toxxe, tak je myslím vše v naprostém pořádku :-) Co tě v poslední době vzalo nejvíc koncertně resp. koho jsi shlédl live?

Kdepak, do dětí to ještě nevalím, stejně jako je nenutím hrát na bicí. Ať si každý najde svou cestu. Naposledy mne strašně rozsekali Heaving Earth v Českých Budějovicích. Iwrestledabearonce taky mazec, Textures, Meshuggah, Imperial Foeticide (A zase ti IF, pozn. Bizzaro :-P), Mincing Fury, Rotten Sound... a zase jsme u vyjmenovávání :-), Nechci nechci nechci :-)

 
Filipismo: Fajn, nebudu tě dál trápit :) Na závěr tedy nezbytná a vlastně logická otázka, Jardo. Z našeho povídání cítím, že jsi muzikant každým coulem, ale zároveň ctíš svou rodinu a zázemí. A osobně to považuji za velmi rozumné. Asi by se tedy mohlo těžko stát něco natolik zásadního, abys kvůli tomu tohle vše zahodil.
Přesto, anebo právě proto, se budeš ale věnovat PERFECITIZEN (v rámci možností) na 100%. Zeptám se tedy, PROČ právě tenhle název a kdy spatří světlo světa plnohodnotný debut?

Čteš ve mě jako Big Boss ve své knize během koncertů ;-) Perfecitizen je přesmyčkou “Perfect Citizen”. Nese to v sobě futuristický strach z toho, kam se nechá lidstvo vmanipulovat konzumním a globalizovaným stylem života. Původně to měl být název poslední desky AM, ale vše se seběhlo tak, že se z toho zrodila nová kapela. Ten, kdo si pořídí poslední CD Alienation Mental, si všimne názvu a textu posledního songu a vše mu pěkně zaklapne do sebe. Debut, no uvidí se, jak budeme plodní, s tím zatím fakt nemáme problém. A také na tom, zda najdem někoho, kdo by chtěl pomoci prvnímu Perfecitizenovi na tento svět. Kdybyste někdo věděl o labelu, který neví, kam s penězi a chce podpořit futuristický death grind crossover, sem s ním :)

 
Alienation Mental - Jarda Haž the SickDrummerbizzaro: Ještě poslední dotaz! Jako jediný jsi se dostal i na bubenický web SickDrummer.com. Co ti to, krom ukojení ega, "přineslo" a zvýšilo to zájem o A.M.?

Jako jediný v Čechách zatím ano, ale už jsem klukům psal ať se podívají po naší zemičce, že je tu dost sick drummerů (Jurgen, Otyn, Čert, Jarda Hanzel, PajPaj ;-)...). Mé ego to moc nepolechtalo, nejsem egocentrik, ale bylo zajímavé, jak to zapůsobilo na lidi okolo. Je to kravinka, ale je vtipné, když se k tobě přifaří člověk před koncertem ve východním Slovensku a ptá se, jestli jsem to jako já ten SickDrummer :D :D :D Kecal bych, kdybych neřekl, že mne to potěšilo. Jistě že ano, je to určitá forma uznání a zviditelnění. To, co mi ale třeba dělá daleko větší radost, je podpora Toma Corna a Zrna, když si mne vybrali jako endorsera pro bicí Mapex a činely Anatolian. Mít možnost hrát pod těmito značkami je pro mne větší uznání! Ono ohledně uznání. Celý život se řídím tím, že dělám muziku hlavně pro sebe, a když to osloví někoho dalšího, je to jenom super. No a že si toho všimli kluci v tý Emerice je super, né že né.

 
Filipismo: Děkuji ti za fajn pokec. Zároveň přeji Tobě i celé grupě, ať se vám vydaří vše, co jste si při zakládání PERFECITIZEN přáli. Měj se OK.

Dík moc za prostor k exhibování ;-) Dík i těm, co se prokousali až sem. Přijďte se podívat na kapelu Perfecitizen, ať už on-line (www.perfecitizen.com, www.bandzone.cz/perfecitizen, www.facebook.com/perfecitizen) nebo živě na concert – věřte, bude to stát za to ;-)

Jarda

Vložit komentář

Sud - 06.08.11 20:05:25
ad James Cole, doporucuju jeho clanky na webu bigbossu
mental - 05.07.11 00:37:12
tak jsem konecne slysel novinku a ma to zvuk jak cyp. trosku deathovejsi na prvni poslech a blasting as fuck :)
jsem rad ze ti chutnalo ;-) dockame se recky? ;-)
bizzaro - 10.06.11 02:09:43
tak jsem konecne slysel novinku a ma to zvuk jak cyp. trosku deathovejsi na prvni poslech a blasting as fuck :)
mental - 27.05.11 20:45:47
Navic ty s metrem to byl silenej nahul
diky pane ;-)
mental - 27.05.11 20:44:26
No, ta skladba co je teď rozdělaná, TO bude teprv vražda ;-) jsem se na základě místní recenze nějak nechal unést Monumental Torment :-)
no jiste Lesik se nadchne a haž si vyhodi končetiny z kloubů, bezva!!! ... :D
bizzaro - 27.05.11 09:05:03
No, ta skladba co je teď rozdělaná, TO bude teprv vražda ;-) jsem se na základě místní recenze nějak nechal unést Monumental Torment :-)
cool!!! :))
lesik - 27.05.11 08:54:07
No, ta skladba co je teď rozdělaná, TO bude teprv vražda ;-) jsem se na základě místní recenze nějak nechal unést Monumental Torment :-)
Střap - 26.05.11 19:58:19
   pf: "rozlučkovej" koncert super, nový songs už pod halvičkou pc vražděj   jj povedlo se to, jsem fakt rad že dorazilo tolik známých a ty reakce mi vyrazili dech! Perfecitizen bude vrazda to zde SLIBUJU ;-)DIK!!!!!!!!!!!!
Ja myslim, ze navstevnici by meli podekovat Vam za skvelej koncert. Pokud PC budou vypadat tak jak vypadaj, maji se u nas lidi na co tesit. Navic ty s metrem to byl silenej nahul
mental - 26.05.11 14:05:15
"rozlučkovej" koncert super, nový songs už pod halvičkou pc vražděj
jj povedlo se to, jsem fakt rad že dorazilo tolik známých a ty reakce mi vyrazili dech! Perfecitizen bude vrazda to zde SLIBUJU ;-) DIK!!!!!!!!!!!!
pf - 26.05.11 01:51:57
"rozlučkovej" koncert super, nový songs už pod halvičkou pc vražděj
brutusáček - 25.05.11 11:24:28
vote Bizz for sickdrummer ! :)..nebo sicksojker?
bizzaro - 25.05.11 08:49:07
sem si malem curnul smichy, vole jeden :)
i like it ;-)
mental - 25.05.11 08:21:24
sem si malem curnul smichy, vole jeden :)
bizzaro - 25.05.11 07:45:21
zrádci Mentálu!!! ;-)

Zkus tohle