Autor: 80 Uživatelé: 75 Tvé hodnocení: hodnoť
Morbo

MORKOBOT - Morbo

Morkobot milujou hutný, burácivý a basový konstrukce až obětovali kytaru. Basa. Basa. Samply. Bicí. Nekompromisní, nízkofrekvenční noiserockovej diktát, kterej na basovejch pražcích taví důvěrně známý noiserockový postupy do snadno rozpoznatelnýho celku.

MorkobotMorkobot jsou z Itálie, konkrétně z Lodi kousek od Milána a vydávaj na stejným labelu jako Ufomammut, na Supernatural Cat. Nehrajou sice pomalej metal, ale jedno tyhle dvě kapely pojí úzkým poutem. Láska k hutnejm, burácivejm basovejm konstrukcím. Ufomammut ukájej chtíč jen na jedný neurvale hlasitý, distorzí pokřivený base. Morkobot jsou nenasytnější, skoro až hamižný. Chtěj víc, a jsou schopný obětovat kytaru. Takže výsledný uspořádání je basa, basa, samply, bicí.

Basa. Basa. Zvuk hlubokej a temnej jak černá díra, ale čistej, zvonivej. Neskutečnej tlak. Většinou se navzájem honěj v bludnejch kruzích, máš před sebou labyrint, ze kterýho nevíš jak ven, stěny se ti svíraj kolem krku, hlava bolí. Ale občas se sejdou najednou, ve stejným rytmu, ve stejný hloubce. V tu chvíli dochází k ryzímu vymejvání mozku, myšlenky se ztrácej pod nánosem hluku, místo nich přichází neúprosnej diktát dvojitý basy, udávající tempo kroku a Morkobotrozsah kývání hlavou. Samply. Aneb variace na dial-up předpotopních modemů, zkroutit, zmačkat, zmuchlat, a přitom neudusit hitovej potenciál.

Na jazyku cejtíš měděnou příchuť zkroucenýho klubka vodičů. Bicí. Rockovej drajv s pohybovou poruchou, dopředu - ale nakřivo, rovně - ale šikmo, přímo - ale obloukem. Ale drajv to jo...

Basa. Basa. Samply. Bicí. Když se části spojej v jedno a jedno splyne s astrální bytostí Morkobot, vychází z toho nekompromisní, nízkofrekvenční noiserockovej diktát, kterej na basovejch pražcích taví důvěrně známý noiserockový postupy do snadno rozpoznatelnýho celku. Představ si to jako čelní srážku Child AbuseMoHa!, kde mezi blatníkama skončila hutná rytmika novejch ZU a budeš blízko.

Morkobot, noise, rock, psychedelic, noise rock