SUFFOCATION - Suffocation

Střap
10

review_691_px2

Konečně, konečně, konečně… Ano, konečně. Ptáte se, konečně? Konečně je zde po dlouhé době deska, která definitivně dokazuje, že žánr zvaný death metal je naprosto soběstačný a dokáže se vyvíjet sám o sobě. Nepotřebuje žádné berličky jako jazz, progres, ani módní vlivy, kdečeho. Nic z toho. Nevěříte? Víte, že je to vcelku jedno? Vím, že spousta z Vás čekala právě na tohle. Vím, že na to čekal minimálně Skiin, Pecorism, Violet, Fasty a další. Čekajících je víc. Skutečně víc a jejich řady se rozrostou. Rozrostou se a hodně. Obluda z Long Islandu se rozhodla Vás udusit. Všechny!!!!!!! Toto je skutečně brutální nápřah. Totální, svébytný, že víte, že máte čest se skutečnou legendou. Po patnácti letech od legendárního debutu Effigy of the Forgotten přichází totální ikona s hrůzostrašným názvem SUFFOCATION se svou pátou plnometrážní deskou. Jaká tedy je? Jedním slovem bych mohl napsat - EXCELENTNÍ. To však nestačí, dáme se do rozboru.

review_691_px4

Často čtete, slýcháte jak ta či ona kapela je nástupcem SUFFOCATION. Kvůli pár slamům? Kvůli pseudo Frank vokillům? Pche. Tohle je SUFFOCATION (dokonce tuplovanej) jedinej a pravej. Takto měla vypadat Souls to Deny. Ano, to, co dle mého předchozí desce chybí, je zde přítomno. Fluidum hledačství, šílené harmonie, melodie, při kterých máte pocit, že předměty důraznější Vašemu tělu by se ve Vaší blízkosti nacházet neměly, prokomponovanost do poslední noty a do toho všeho porce tak surové energie, že není možné, aby se jí někdo rovnal. Alchymie SUFFOCATION ožívá. Tentokrát máte tu čest se SUFFOCATION ve zvukovém balení, které sluší, těžkotonážní, surové, ale přesto dost přirozeně znějící. Tsunami, totální zničující a poháněné parostrojem Mike Smithe. Musím uznat, že drummer se zlepšil snad o dvě třídy a oproti prvnímu návratovému koncertu SUFFO to snad ani není ten stejný tvor. Mike má na novém prknu škopky perfektně promyšlené, hraje rychle, důrazně a velmi přesně a když Vám napovím, že některé beglajty překvapily i samotného Bizzara je jasné, že tentokrát nebudu vytýkat vůbec nic. NÁMRD. Kytarová práce. Ehm, nejspíš se budu rouhat, ale nemálo fans i na takovém Pierced from Within (fuj, ta moje tlama) postrádá schizoidnost některých pasáží Breeding the Spawn. Mám výbornou zprávu. Dostanete schizoidnost, která se neopakovala - až do teď. Jedna perlička, pánové Terrence a Guy napsala porci takové temnoty, že jsem to nečekal ani v nejhorším snu. Chvílema jsem měl pocit, že se jedná o nějaké ztechnizované peklo. Tak kreativní práci jsem skutečně nečekal a o to příjemněji jsem překvapen. Kytarové duo se skutečně nebálo přidat do svého rejstříku nové postupy a zároveň se fans nemusí bát o opomenutí starých osvědčených poznávacích prvků. Pokud jsem byl posledně rozhořčen i nevýraznou stránkou ohledně onanií, je tentokrát vše v nejlepším pořádku. Rozhodně neočekávejte chlápky, co potřebují ukázat, že umí bublat. Na to jsou SUFFOCATION příliš velcí mazáci a hlavičky pomazané. Poslouchejte a kochejte se. Jediné, co trošičku postrádám, je vytaženější baskytara. Basa hrála v hudbě SUFFOCATION velkou roli, tak snad příště. Pan hrubozrnec Frank Mullen? Marná sláva pokud jsem musel vychválit sypacího kolegu Smithe. Musím tu samou chválu pět na pana megalegendárního slavíka. Parádní, notně hlubší a i konkrétnější hlas než minule. Linkově o mnoho lepší. Takhle to řve skutečné legendě. Krása jako celá deska.

review_691_px3

Tato deska má jedinou chybu. Víte, měl jsem rande. Obvykle se Vás holky ptají, jestli to s nima myslíte vážně atd. Když u nás došlo ke stejné klišovité situaci, odpověděl jsem: „Myslím… jsi tak krásná. Vkládám svou duši do tvých vnitřností“ (Entrails of You). Rande mi sice moc nevyšlo, ale tuhle jízdu Vám prostě musím doporučit. Jen na rande se nehodí - chytne a udusí. BUY OR DIE!

onDRajs
0

Co dělá Suffocation Suffocation? Těžko říct. Aspektů jejich tvorby je víc, nejde jen o to, že byli první. Určitě umí být sebekritičtí a tak se těžko dočkáme dvou stejných desek za sebou. Někdy jsou změny překvapivé, a proto se dostat do každé jejich stříbrné placky vyžaduje nadlidské úsilí, které je však vyváženo zlatem pochopení jednotlivých do puntíku promyšlených motivů. Členitost a kostrbatost nápadů je vskutku dominující vlastnost kytarové práce Suffo. Označení „pervezní melodika“ je víc než trefné! Pro mě hraje také fakt, že každé jejich album má jiné nazvučení a opět, princip posluchačova přesycení je tak do základů nabourán.

Dobře, teď budu jen komentovat a upřesňovat. Jistě, Suffocation je logickým následníkem Souls to Deny, nutno říct, že lepší. Nicméně, ze Střapova pohledu na věc by se mohlo zdát, že mnohem. A to zas ne! Osobně jsem se do Souls dostával snad rok, než jsem překousl odlišnosti od klasické tvorby a zařadil ji jako jejich plnohodnotný titul. Suffo 2006 je rychlá až to pěkné není, určitě rozkouskovanější než Souls, přesto valivá. Mike Smith se nezlepšil až tolik, přesto ty průšlapy v Redemption bych čekal spíš od Roddyho; a to nemluvím o tom kobercovém náletu v Bind Torture Kill nebo perfektně zaaranžovaném jednoduchému ta-ta-ta-ta-ta-ta v The End of Ends. Přesto, nejlépe zabubnovaná deska je pro mě určitě Pierced from Within (kde je konec Dougu Bohnovi?); i celkově se mi zdá model 95 nejlepší, nejprokomponovanější, nejmuzikálnější (obracení rytmů etc...). Suffocation po reunionu totiž chybí nejdůležitější článek celého „dusajícího zvěřince“ – Doug Cerrito. I tentokrát mám pocit, že Hobbsovi chybí jeho techničtější protějšek-skladatel. Určitě si každý musel při poslechu novinky říct, že tohle (nebo něco obdobného) už od Suffo slyšel, ale to nevnímám jako zásadní negativum; která skupina na šesté desce (nepočítám Human Waste, ale Despise the Sun ano) nepoužila osvědčené postupy? Spíše mi vadí jistá stereotypnost v triolových slamech, tam pramen nápadů vysychá. A aby rezimé mého komentáře nebylo už vůbec jednoznačné, musím vyzdvihnout závěrečnou skvěle zapadající Prelude to Repulsion ze dvojky Breeding the Spawn. Sakra chlapi, proč to v tak fantastickém zvukovém kabátě nevydáte celý?

PS: Jsou to Suffocation, proto bez hodnocení.

nadrom - 19.06.12 09:44:20
Takže miniview na včerejšek. Viděl jsem tři kapely a dvě popisovat nebudu. Pak jsem viděl Suffocation. Jízda maximálni. Přeji všem, kdo počítají v Suffocation na OEF a nejeli na CDF ať se chytěj za rypáky, protože tohle byla vysoká škola vyučování. Mulllen suverénně nejvíc hlásící za všechny vystoupení. Metal jak poleno. Super totálně jsem umíral smíchy, ale ten smích mě přešel ne chvíli, kdy hráli. To bylo něco z trošku jiný planety ty slammy dělali přesně tu stěnu jak mají. Culross super. Zbytek standartně ok. Doufejme, že Frank přeci jen bude s kapelou hrát častěji, protože i kdyby to dal vokálně stejně dobře jako Frank tak to v žádným případě Frank nikdy být nemůže. Rozhodně super vystoupení jen mohlo být delší. Bomba.
Byla vražda..
naprostej souhlas. Suffo totální vražda a naprostá učebnice death metalu. A Culross je regulérně z jiný planety. Má to s nim mnohem větší energii a koule než s panem namyšlencem Smithem. Zbytek kapely a hlavně Frank taky paráda. Nemám jedinou výtku...snad jen jak řikal Střap - MOHLO TO BEJT DELŠÍ!:)
abro666 - 19.06.12 09:42:38
suffo mazec. uz si du koupit kver a hodne munice. ten konec sveta se uz blizi!
Otus - 18.06.12 15:50:31
Byla vražda..
shogun - 17.06.12 22:28:00
Škoda, že jsme se nikde neviděli. Jinak parádní koncert, parádní festival, parádní dovolená. Na přeplněnej brutál se mi vůbec nechce.
Střap - 17.06.12 20:51:02
Stana - 02.02.12 08:14:12
hahaha masakr! zakalit s Frankem a umřít :-)
Adamos - 01.02.12 15:20:47
DR - 11.06.09 16:04:16
origin - antithesis je vůbec zvláštní případ; dvě třetiny vynikající, ale ten zbytek (2,8) by tam dle mého vůbec nemusel být. Na koncertě ale hráli ty nejlepší věci...
gába - 11.06.09 11:40:32
sakra kdyz to tak ted posloucham (origin) tak jsem se asi unahlil, beru zpet :-DD
gába - 11.06.09 11:25:25
sorry za caps
gába - 11.06.09 11:25:09
DR: novinka se mi líbí, ale myslím, že by kopala víc, kdyby kytary trhaly střeva (takhle jen lochtají žaludek) PODOBNY PROBLEM JAKO POSLEDNI ORIGIN
...:::i:::... - 10.06.09 20:09:06
Souls je podcenena ptze predchudci byli a jsou porad spice!!!Pierced From Within-Despise The Sun-Souls To Deny...ja mel taky ten problem ale po prvnim koncerte v Abatonu me to preslo a ted ji mam rad hodne...Novinka pokracuje tam kde 2006ka dohrala...jeste ji nemam naposlouchanou ale chvilema me pripada promakanejsi a slaba je taky v podobnych vecech jako predchudce... to co pane bi-zetzet oznacuje jako "nastupy ktery utrhly vzdy palici" se vyskytuji na 2006+8 min...jak rikam - zatim to nemam uplne v uchu:)
DR - 10.06.09 19:14:34
souls to deny je dost podceněná deka, novinka se mi líbí, ale myslím, že by kopala víc, kdyby kytary trhaly střeva (takhle jen lochtají žaludek)
bizz - 10.06.09 17:33:52
no tak uz jsem to dal vickrat a.. zvukove je to lepsi nez selftitled urco, hlavne basa krasne, ale ty kytary by nemusely byt tak suchy, trosku do stejkova by nevadilo. no a cely je to nejaky umirneny, sem tam mi chybej ty nastupy, ktery utrhly vzdy palici, celkove i nekdy silnejsi rify, vic se tahaj tony, nektery slemy jsou spis slámy, trosku vic energie by taky nevadilo, je to takova rutina. s timhle nas neposerou, jen silnej nadprumer a dobry Suffo, ktery si takhle sahlo tak na Souls to Deny...? 7?
bizz - 20.05.09 07:55:11
ale nebudu jednoposlechovej soudce, to je jasny..vyckame ;)
bizz - 20.05.09 07:54:20
valivy jo, ale nevim, zda uplne zazivny..
brutusáček - 20.05.09 01:34:27
nějak pomalejší ne? ale valivý :)
bizz - 20.05.09 01:21:06
hodne otaznicku..
...:::i:::... - 19.05.09 20:17:33
suffoklasika to nekdy nebyla?vsechno co nahrali je klasika a rekl bych ze kazda deka ma svuj ksicht:)na me je model 2006 az moc rychlej takze to zpomaleni se mi libi a zvuk je...jako min cistej??a na to jsem docela uchyl...takhle to ma vetsi koule:)
akh - 19.05.09 18:33:09
mam obavy, ze me tentokrat novy suffo minou (hudebne) nastesti se neda soudit podle ukazky
DR - 19.05.09 13:16:35
spíš hudba - taková suffoklasika, ale nechci se unáhlovat, takže si počkám, ok? očekávání vysoký...
...:::i:::... - 19.05.09 11:08:42
jako zvukbo co?zase leze vic basa a song se mi libi docela hodne
DR - 19.05.09 11:01:43
byl jenom první dojem, nechám se překvapit
Satan.rap - 19.05.09 00:49:50
v jistym smeru v to pevne doufam a jistym si to fakt nepreju.
DR - 18.05.09 20:52:02
novej song nevimnevim, snad to nebude breeding the spawn číslo 2
...:::i:::... - 28.04.09 11:09:50
bi-ZZ-jj tim jsem tu diskuzi zazdil ze jsem napsal neco s cim vsichni souhlasej:)
bizz - 27.04.09 22:55:51
I, a kdo ne? :)) panove od briget tady prominou, ale S06 zvuk kytar..no nevim
reaper - 27.04.09 21:14:22
cover je uplne v klidu
...:::i:::... - 20.04.09 20:00:56
cover byl spatnej uz 2006:) ...spis se bojim aby nevylezla jenom stejna deka jak minule - snad prijde zase nejaka zmena...bral bych basu a klido zpomaleni+vetsi promakanost...ehm...takze vlastne pierced 2:)
Cz Skiin - 20.04.09 18:37:14
Ten cover je megadebilní, jinak ovšem nutnost, předělávka Marital Decimation, očekávání největší!
...:::i:::... - 20.04.09 16:22:21
mohla...min by bylo zklamani...konecne by se mohl trosku vytahnout Boyer - trosku namakana vytazena basa by tomu jedine prospela
Satan.rap - 20.04.09 15:37:08
uvidime jak to vyleze, ale mam pocit, ze by to mohla byt kurva dokonala deska
CANNIBALIX - 02.09.06 02:26:24
no tykráWo ... jenom v translucent patterns of delirium je asi celá předchozí deska ... a jako žádný kouskování tam nepoznávam , takle vyváženou desku sem dlouho neslyšel
akh - 29.08.06 23:19:42
no tak napr. ja ne, spis spawni mi udelaj radost leda ze by na jare meli lepci cenu nez 15 euro
pecorism - 29.08.06 11:33:43
tak tak voe...
Saint.rap - 29.08.06 10:18:50
Nikdo : pro tvou informaci mam originaly vsech proc by tohle mela byt vyjimka? Rejpej si jinde chytracku
bizz - 29.08.06 10:09:43
na jare az tu budou, tak vsichni, co tu jsme v diskuzi!
Nikdo - 29.08.06 10:03:19
Jsem zvědav, kolik z vás si album koupí!
VOODOO - 26.08.06 18:18:17
PISEM PRE TUBERU. MOHLI SME SA STRETNUT V MATRIXE, ALE SOM TERAZ BEZ AUTA, TAKZE SOM SUFFO NEVIDEL :(((
bizz - 26.08.06 09:36:01
voodoo aka roman? :-) kam si to psal, pis pro Marast, draku :) kdy kde se zas uvidime, SuffoCynicoide? :))))
Saint.rap - 25.08.06 23:20:00
VOODOO:diky jsem rad, ze nejsem jedinej, kdo to takhle vidi. Cz Skiin: Jj ten je taky hodne legendarni.
Cz Skiin - 25.08.06 23:06:43
Už je to trochu pasé, ale další klasickej slam je ve Funeral Inception - "God Forbid, God Forbidden"
VOODOO - 25.08.06 22:41:21
FAKT DOBRA DEBATA. VNESIEM VAM SEM TROCHU SLOVENCINY. SUFFO 2006 JE FAKT SKVELA PRACA. PISAL SOM NA TENTO SKVOST RECENZIU A POUZIL PRESNE ROVNAKU VETU "Takto měla vypadat Souls to Deny". NOVY ALBUM MA CHARAKTERISTICKU ENERGIU A UDER AKO SME ZVYKNUTI Z ALBUMOV PRED SOULS. KURVA DOBRE.
pecorism - 25.08.06 17:54:06
dough cerrito a dough bohn se este pred nahratim pierced se suffem mihli v projektu welt...docela gut http://rapidshare.de/files/30722266/welt__ny__-_1994_-_paranoid_delusion__old_suffocation_members_.rar.html
Dr - 25.08.06 14:00:46
Nechtěl jsem, aby to vyznělo, jako že Cerrito je ten pravej; jenom prostě tam chybí, to je snad jasný ne??? Ty rify nejsou tak komplexní jako předtím. howgh
pecorism - 25.08.06 10:23:58
telemasta: kde žiješ?))
Telemaster - 25.08.06 06:18:53
mimochodem jak se to vubec prihodilo, ze je nova deska takhle brzo na internetu? mArketingovj tah ze strany suffo? :]]]
Saint.rap - 25.08.06 00:25:03
lefo : problem je prakticky ten, ze oni byli dvojka, ktera se perfektne doplnovala. Coz je fakt. Ten mytus je castecne danej majoritnim skladatelskym podilem Douga na Despise the sun.
lefo - 25.08.06 00:11:04
no pozeral som si buklety a vychadza mi to tak ze 60% vsetkeho matrosu spravil Terence a 40% Doug. Cize oznacovat Douga ako toho praveho a jedineho riffmakera Suffo je nepravda. Na tychto dvoch novych albumoch je to koniec koncov velmi dobre pocut ze su tam presne tie iste postupy ako na starsich doskach.
nihi - 24.08.06 22:11:11
juuu to je hezká debata :))))
bizz - 24.08.06 15:24:05
dalsi souhlas, i proto Terrance hral vetsinu sol :-) Doug byl spis tzv. riffmaster :))
Saint.rap - 24.08.06 15:12:34
I tentokrát mám pocit, že Hobbsovi chybí jeho techničtější protějšek-skladatel. Tohle je jako zase co? Technictejsi s obou kytaristu jak skladatel, tak hrac je boha jeho Terrence. Jako Sorry Ondrajz, kdyz uz zachazis do faktu over si je.
bizz - 24.08.06 14:39:27
a ja jen sveho redakcniho kolegu musim podporit :)
Saint.rap - 24.08.06 14:02:41
akh 23|08|06 [22:17]: Ty vole to snad..jsem chtel neco normalne napsat, ale potom co jste to tu rozhnipali jsem to nechal bejt. Oki Slam je takovy riff, ktery je ve skrze pomalejsiho razeni. Se slamem jste bych rekl az mimo. Nejklasictejsi ukazka slamu je pro boha Liege of inveracity, 2:50 nebo Breeding the spawn 1:35. Kdyz uz jste u tech minutazi. Jinak slam je naprosto standartizovanej termin. Jesli mam psat slovniky no tak to teda potes prdel. Jinak beglajt, muzete klidne napsat Pattern, oznacuje to, co se pro dany moment ve skaldbe opakuje, cili proste a jednoduse rytmus pro dany dany rif, Myslim, ze pokud jsou tyto terminy prilis odborne mel bych se na to vysrat. Gay analyticky recenze fakt nesnasim.
pecorism - 24.08.06 11:23:41
to ondrajs: ja bych to zas videl na model 1998 s culrossem za bicima...best mcd ever ))
meshukahhh - 24.08.06 10:28:56
akh: tak dik za tip, tak sem si tu 1:00-1:05 poslechl a s hoblinou jak sem myslel já to nemá nic společného tohle je hodně laicky řečeno prostě zasekávačka.....holt každý má to svoje džndžn džndžn jinak;-D 4all: moc děkuju za ochotu a trpělivost při vysvětlování!
bizz-teoretik - 24.08.06 09:18:28
jojo, uz sme o tom jednou premejsleli, ale nakonec to asi neni nic jednoduchyho, protoze hudebni nauku tady ma tak akorat Skiin a to jeste na uplne neco jinyho :-))
pecorism - 24.08.06 08:55:34
akh: synthetically revived vrazdi!!)
Telemaster - 23.08.06 22:31:00
To je nápad. DO toho!
akh - 23.08.06 22:17:12
strap: jako v poradku, pis jak chces, aspon to priblizis tem, co vedi, co nejlip. ale nebylo by od veci udelat nejakej slovnicek pojmu pro zacinajici ctenare tvych recs. , treba doplnenych o ukazky/odkazy na patricnou vterinu nejakyho songu. dyt mas takovejch slov...ja kdyz tu cet neco prvne, sem nevedel ktera bije...nehlede pojmu na bicich, to je taky veda
bizz - 23.08.06 19:12:08
to je jasny, je to vzdycky prackach. s tim beglajtem nevim, nejsem kytarista a ani hudebni teorii neznam, takze asi tak :-)
bizz - 23.08.06 19:11:09
akh - 23.08.06 18:49:57
jo a jestli sem to vystih dobre, tak se slam neda zahrat na ledajak zkreslenou kytaru, chce to mit dost vychytany spodky. to ale suffo maj ;-)
akh - 23.08.06 18:46:24
mno ja taky teda nejsem z tech terminu uplne moudrej, ale k tomu slamu - hned song abomination, 1 minuta az minuta 5 vterin ...? (nazorne, pze je to tam skoro vsude) cili tezce palm mutovanej riff. ostatne spis by me zajimalo, jestli se za slam da pouvazovat jednostrunna zalezitost..nevim priklad ze ST desky, ale deska pierced from within, song Synthetically revived, cas 25 vterin. To je presne to, co mam na suffo rad. a beglajt dycky na kejtru znamenalo pomalej riff, kdy hmatnikova ruka delala hovno praci ;-D
Saint.rap - 23.08.06 18:42:26
no ty vole to je debata....pomooooooooooooooooc...slibuji, ze budu psat srozumitelne hehe
bizz-teoretik - 23.08.06 18:09:49
ne slam samozrjeme nemusi byt staticky, muzes rukou pohybovat po hmatniku jak chces,a le musi ti z toho lezt to dzn dzn :-) a ten zbytek uz mas spravne
mechugt again - 23.08.06 17:54:39
tak eště jeden pokus:-D slam je: džndžn džndžn džndžn džndžn hoblina se statickým hmatníkem a riff..je prostě riff, ta melodie co dělá píseň a tudíž hmatníkový. už je to tam?
Saint.rap - 23.08.06 17:37:24
zatracene Direkt in practise hehe
bizz - 23.08.06 17:30:52
ad beglajt: samozrejme musis brat i zretel na to, co dela trsajici ruka, ne jen ta hmatnikova - to je s tim docela jako propojeny :)
mechu - gagot - 23.08.06 16:44:17
tyo dik! takže džndžn džndžn džndžn džndžn džndžn džndžn džndžn džndžn je taková ta hoblující/nářezová pasáž v jinak riffované/beglajtované písni, ni?;-)
bizz-fagot - 23.08.06 15:32:57
tak tak. beglajt je vlastne riff :) proste rytmicky poskladanych nekolik akordu za sebou majici nejaky smysl. dalo by se to mozna rict i o rytmu, ale to uz by byl spis patern
annal-fabet - 23.08.06 15:22:15
No ja myslim, ze 'slam' je takovy to džndžn
mechugag - 23.08.06 15:03:37
tyo nechcu překážet, ale vysvětlil by někdo analfabetovi co je to "slam" a "beglajt"? dik!
nyhc - 23.08.06 13:07:43
Od prvniho songu to pomalu chytne za koule a zacne tejrat, vlacet, rozkladat a drtit a na konci vas to vyhodi jako zubozenou trosku, ktera prosi o slitovani...
akh - 22.08.06 16:50:53
irdzin: spinavejsi zvuk mi chybi, ale co, je takova moderni doba cistejch zvuku.... czskin: jojo, ty riffy v abomination a misconceived jo, ale to provedeni ne. na ty desce na muj vkus moc casto hrajou kytary jen z levyho repra. jinak si to napsal moc hezky, neni nic, s cim bych nesouhlasil. ale koukam ze mam blbej rip, REGRET - 1:35 mi to preskoci. ad bind torture kill - mam radsi ten riff co nasleduje za tou zminenou tupackou ;-)) vubec tenhle song zeru hodne, a hlavne nehraje tam kytara jen zleva, kdyz jede solo bez bicich, tak z obou repro a je to stejne dobre, neli lepsi nez jen zleva.
bizz - 22.08.06 07:53:48
tyyyy woe, takze dnes to bude FOOOO!!!!!
lefo - 22.08.06 02:39:13
toz som sa prave vratil z koncertu vo Viedni a musim povedat ze ukrutna pecka to bola. Nikto nehra lepsie ako suffocation. Skoda ze Terence nemohol prist do europy koli ukradnutemu pasu a basak hral so zlomenou nohou po sediacky, nic ich nezastavilo.
Cz Skiin - 21.08.06 17:47:51
Akh: s tou pasáží v Abomination Reborn a začátkem Misconcieved jako že jo nebo ne? Každopádně ten pomalej technickej riff v Abomination s tou klasickou suffo harmonizací druhý kytary těžce jo! (Abomination celá těžce jo, nejlepší vál na desce). Začátek Misconcieved (ten jak jinak než technickej riff, hehe) je hodně Breedingovskej, rozhodně patří k tomu výrazně lepšímu nadesce. Z toho sóla z Creed of the Infidel podezírám Marchaise (chybí tomu Hobbsovskej rukopis a lehkost), nicméně i tak je vyvedený v Suffo duchu, takže v pořádku, hehe. jinak moc hezká recenze, jen co je pravda (dík "nej Arogante" hehe). Oproti Souls... velkej kvalitativní skok nahoru, ale na starý desky to zatim nemá. Hodně překvapuje ten velkej vliv Breeding, tzn. ta kouzelně zastřená melodika (nejen) trashově protrsávanej riffů plus určitá kompoziční divokost a nepředvídatelnost (Schválně, kdo ste čekal ten ukrutně temnej riff na konci Entrails?). Menší mínusy: výskyt mírně vatózních riffů a pro mě dost překvapivě kompoziční nedotaženost některejch věcí (ach, já jsem tak krásně kritický) např. Bind Torture kill 02:13 ten přechod z toho pomalýho riffu do tupačky, která je sama o sobě dobrá, ale takhle udělaný...
killer - 21.08.06 14:51:57
ba mooc a zaftra bude vraazdaa. Zatim sem slysel jen na sluchatkach takze ke zvuku se (zatim) nema moc smysl vyjadrovat.......
killer - 21.08.06 14:44:20
irdzin - 20.08.06 20:38:40
yesss ... dneska 3x :)))) ... kurwa dobre - na base se shodnou asi vsichni a zvuk ok ... i kdyz porad mam zaztej k Suffo trosku spinavejsi...10jakcyp:)
pecorism - 20.08.06 20:07:50
deska srovnatelna se staryma dneska uz kultovnima zasekama a proto ta vseobecna spokojenost )) ...kurva dyby este ten derek trochu razil basove ego do vyjezdu tak uz bych si asi strikl...zatim nejposlouchanejsi fosna roku !!!
akh - 20.08.06 18:28:04
bizz: jo, mne to taky na discmanu nezni. takze kdyz si to chci poslechnout jinde nez doma tak to zni na hovno. hodne nabasovanej je kopak, takze proto tam je basa min, delalo by to spolecne bordel ale zase rejpnu: abomination . 1minuta 06 vterin, zacatek misconceived....toho na desce predvadej prilis. A nektery pomaly riffy jsou silne podbizivy, konec redemption...solo 7ky..??? asi je to tim pure death metalem samotnym....ja na tom proste porad neco hledam ;-((( ale bici rulez, od suffo to nej1
FAST - 20.08.06 15:22:01
pri poslechu ty desky mam permanentni husinu proste... GENIALNI, nemuzu dospat uterka uz! sick sick sick
bizz - 20.08.06 15:11:37
tak a je to tu! :-) pro me nejspis trochu vic nez za 9.5! jedinej minus tyhle desky, jak uvedl strřap, je mene vytazena basa, i kdyz ona tam pod tim krasne (moc moc moc) duni! v kazdym pripade, jestli sem neco rek spatnyho na zvuk tyhle desky, tak vse beru zpet, protoze ta deska mi proste jen nezni na sluchadla, ale pres bedny je to vrazda i s tim plechovym virblem! ty vole ale jetorychlyjakcyp.com! no nic, v utery se v Matrixu asi vsichni navzajem udusime!!!