Autor: 90 Uživatelé: 90 Tvé hodnocení: hodnoť
Shadow Zone

STATIC-X - Shadow Zone

Uáááááááááárgh!!! Novinka od Static-X je konečně tu a nekompromisní prase Wayne Static na nás vytáhl opět těžký kalibr. Jelikož minulá placka na mě udělala velký dojem, těšil jsem se na Shadow Zone jako malé děcko.
Od prvních tónů Destroy All až po poslední věc Invincible vás Wayne se svou družinou budou ničit a mučit a nevím co ještě, až vás dokonale rozdrtí. Řeknu vám na rovinu, že jsou to hovada, protože tolik energie, melodie a nasranosti vtlačených do necelých 40 min. jsem dlouho neslyšel. V dnešní době nu-metalových boy bandů jednoznačně první liga. Co to vlastně plácám. Tohle je úplně jiné kafíčko! Rozhodně nespojovat s Lynky apod. věcma!!! Static-X disponují takovým nábojem, že by mohli rozdávat a ještě by jim zbylo na několik let dopředu. Co je nejdůležitější věc a pro kapelu jednoznačná výhra, to je vokál. Wayne umí jak zařvat (tím nemyslím zařvat, ale ZAŘVAT!!!), tak zazpívat výbornou melodickou linku (nejlépe kombinace obého v All In Wait, v dálce jakobych zaslechl jistého Devina z Kanady). Rytmika šlape jako hodinky od strejdy ze Švýcar a ve spojení se smyčkama je to eňo/ňuňo. Jako potenciální hity si dovolím tipnout titulní Shadow Zone nebo Control It, i když by se jich tu našlo po čertech víc.
Např. v Kill Your Idol vás od začátku bude kopat do prdele tak nosnej riff, až si v refrénu začnete řvát společně s panem vrchním zatápěčem a sousedi na vás zavolají chytače ze ZOO. Opět jsme se taky dočkali pokračování Otsego nášlapu, na minulých nahrávkách zastoupený Otsegolation a Otsego Undead, nyní Otsegolectric. Nakonec se dočkáme i malého „zvolnění“ v podobě So.
Doporučuji všem, kteří jsou zklamáni poslední tvorbou Ministry (nulový vývoj/posun), Marylin Mansona (legrační šáša) či pokud už nudí flašinet v podání Linkin Park (jedna písnička dokola). Po poslechu mi nakonec nezbývá nic jiného, než (opět) zasunout CD zpět do přehrávače, otočit volume ještě víc do prava a začít hulákat: „You think you're living to die, living to die, living to die… all in wait!!!“
PS: Na úplný závěr již klasicky upozorním, že special edice obsahuje bonusové DVD, na kterém naleznete záběry z natáčení a pár věcí navrch.

13 / 39:22