Autor: 70 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Concerns

ORCHESTRA OF CONSTANT DISTRESS - Concerns

40minutový očištění od lidskýho dotyku, cca jak dvě hodinky na šedesát stupňů v pračce.

Orchestra of Constant DistressOrchestra of Constant Distress jsou taková smetánka švédský noiserockový scény, bavíme se totiž víceméně o průsečíku The Skull Defekts (Joachim Nordwall, Henrik Rylander) a Brainbombs (Anders Bryngelsson). Na novince Concerns si život moc nekomplikujou, osm cca pětiminutovejch kusů postavenejch na improvizaci okolo jednoho dvou lomozících riffů na skladbu jim ke štěstí stačí. A mně koneckonců taky - odlidštěná severská mašina, která ve středním tempu valí ten samej riff s drobnejma obměna až do zblbnutí, dokud z hlavy nevymaže i ty poslední stopy hřejivejch emocí. Jak Brainbombs (nával), tak The Skull Defekts (hypnóza) z toho hezky lezou, a napadaj mě i nějaký ty variace na hudební odcizení z Norska, třeba Noxagt.

Jako pročištění hlavy po rodinný večeři během svátků Concerns fungujou náramně, takovej pozvolnej mentální klystýr, z metalový škatulky mě napadaj ty nejmonotónnější rubanice Meshuggah, ale člověk nemusí zbytečně počítat. Baví mě hlavně Nordwallova kytara, která má krásně pokřivený lazení, díky kterýmu si tenhle švédskej hmatník nejde splést už od prvních nahrávek ještě z doby Kid Commando. Tu doplňuje zatěžkaná basa a účelný bicí Brygelssona, který tlačej a hypnotizujou zároveň. Občas ještě otočit knoflíkem a přidat speciální zvukovej defekt, a je hotovo. Většinou se ponořím během prvních pár minut, a pak už se jen stačí nechat nést proudem – po těch čtyřicíti minutách se cejtím krásně očistěnej od lidskýho kontaktu, ekvivalent dvou hodinek na šedesát stupňů.

Zatím nikdo nepřispěl do diskuze