Autor: 75 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
At Death's Door

GOODBYE WORLD - At Death's Door

Výplach, výplach, stopka, výplach, výplach, splašený sólo, výplach, výplach, ugh, výplach.

Mark McCoy (Das Oath, Holy Molar, Charles Bronson) s dalšíma borcema z Das Oath a Charles Bronson na Youth Attack, tady není o čem. Patnáct zářezů, dvanáct minut, non-stop vyhrocená palba na pomezí hardcore a powerviolence. Všechno na maximum, kytary dřou hardcorový riffy v absurdním tempu, bicí splašenej šicí stroj s rychlostí vytočenou daleko za maximum, vokál jeden velkej výbuch vzteku, kterej vyplňuje každou mezírku, která by dovnitř pustila vzduch. Abys měl lepší představu, tak písničku po písničce: Výplach, výplach, výplach, delší splašený sólo, výplach, výplach, stopka, výplach, stopka, výplach, výplach, výplach, výplach, odpočítat začátek, výplach, výplach, výplach, kratší splašený sólo, výplach, výplach, ugh, výplach, výplach, stopka, výplach, výplach, výplach, výplach, mosh (pár vteřin úplně na konci).

Podobný hroty už moc nevyhledávám, ale ta nostalgie po krátkejch, natlakovanejch šlehách á la Ampere, Orchid nebo Das Oath mě přece jen občas dožene. Goodbye World jí s přehledem hasej, za ty roky drbání přehrocenýho hardcoru to maj v ruce už takřka podprahově. Ta samozřejmost, s jakou ti během pár minut naložej, mě na tom baví snad nejvíc – asi jako když dostaneš v hospodě přes držku od někoho, kdo se celou dobu škodolibě usmívá a ani si u toho neodloží pivo.