Autor: 100 Uživatelé: 71 Tvé hodnocení: hodnoť
Consume The Forsaken

DISGORGE - Consume The Forsaken

DISGORGE jsou po DEEDS nejpopulárnější námrd pod křídly Unique Leader. Tímto druhým diskem a letošním eurotour svůj statut ještě podtrhli.

Deska přináší namáklejší songy než kdysi, až některý figury prohlašují novinku za nelogický chaos. S tímto stanoviskem se neztotožňuji, rád se rýpu v těžce stravitelných onaniích a navíc DISGORGE je tlak jak hovado. Pravdou je, že elpo Effigy of the Forgotten je alfou omegou těchhle kaliforňáků, přestože škopky jsou našlehanější (desku tvoří z 90% sypačky), kompozice nejsou tak hitové a vokál je kanálnější, ale i barevnější. U hrdelníka bych se pozastavil.

Připadá mi, že trojka si vždy výměnou vojsu kapánek pohorší. Absolutní jednička žánru je Matti Way (kompilace dvou dem Cranial Impalement, debut She Lay Gutted a CINERARY), aktuální dvojku namumlal A.J. Magana (ex-DEPRECATED), který naživo podvádí a blije si do dlaní, na zmiňovaném tour s DEEDS a PYAEMIA se předvedli s dost nudným Jamiem z BRODEQUIN a teď k nim přišel týpek ze SABBATIC FEAST, kterého jsem doposud neslyšel. Uvidíme na nové desce, která se již připravuje.

Zárukou kvality je supr čistej brutální zvuk. Parádní jízda.