Autor: 90 Uživatelé: 73 Tvé hodnocení: hodnoť
Scars of the Crucifix

DEICIDE - Scars of the Crucifix

Ufffffff, kauza Deicide se v poslední době obrátila hodně neočekávaně na dobrou cestu. Mám hodně zafixováno jejich vystoupení někdy v roce 2000 v Chemnitzu, kdy jsem až soucitně koukal na neskutečně se potící kapelu meloucí vyloženě z posledního a v kuloárech toho o nich také nelétalo zrovna málo a samozřejmě ne v tom dobrém smyslu…
No jo, ale hošani se objevili předminulý rok v Brně a tam jim to hrálo už neuvěřitelně dobře oproti předchozím výkonům. Začalo se šuškat cosi, že jim Earache vysvětlili, že chce pořádnou desku nebo, že jeli US tour s několika podstatně mladšíma bandami a Glen zjistil, že nějak zaspali dobu. Došlo i na dle mého názoru hodně zdařilé učinkování Glena na posledních Vital Remains a mnoho nasvědčovalo tomu, že se nám bohavraždící komando fakt probudilo po bezmála deseti letech k pořádnému životu. A toto tvrzení ještě zesílilo na sklonku roku minulého, kdy nám Deicide málem zbourali Abaton a hrozné hvězdy Nile proti nim vypadali jak nějací lokální Jarouškové.
No a mé a nejenom mé domněnky se potvrdily. Deicide mohu směle označit jako kapelu, kterou nevím jestli polil kokain nebo satanova voda nebo Lazaro se Suzukim nebo nevím co, ale fakt je ten, že nová záležitost, co pekelná čtyřka natočila, je zřejmě to nejlepší od ‘rozkuchaného Santy Klause‘. Celičký komplet pak zní jako kříženeček právě jako nešťastného ‘Santy‘ a Serpents, jen je o hodně vzteklejší, což desce dává jistou patinu debutu. V některých pasážích vyznívá nový počin dost melodicky, tak trošku na způsob již zmíněných Vital Remains a to hlavně v momentech, kdy Brian a Eric dokazují, že rozhodně nezapomněli bublat a jako bonus nedostane essesáčka, ale porci hodně solidních onaníí. Ve většině případů se však jedná o klasickou riffáž na způsob první, třetí a notně vylepšené čtvrté desky. Hlavní devizou kytar je však zvuk jehož by jste se na předchozích dvou, tří deskách nedohledali, ani kdyby jste se posrati hodlali. Asshhhheeeeeiiiiimmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!! Benton ho asi chtěl zastřelit jako veverku, jinak si to vysvětlit nedovedu. Pan Asheim sype jak blázen a nožičky taky nešetří, to prosím vše po totálně zprdlém ‘mučení v pekle‘. Poté co s ledovým klidem rozstřílel o vánocích tlustého zemědělce Toníka od Nilu, se ta samá palba opakuje na nových Deicide!!!!!!! Totálně nechápu!!!!!!!!
A pan Delviťák???? Co byste čekali??????? Zraje jak víno!!!!!!!!! Hloubky níž, vysoké vokály výš a klasika zdvojená cholera a to v míře větší než velké bomba. 99 % new school panáčků může jen závidět. Navrch přidá Deicide patent na linky a nespletete si ho s nikým druhým!!!!!!!!!!
Sečtu-li, je na světě další skutečná nahrávka Deicide a to v době, kdy jsem od nich osobně vůbec nic nečekal a ze dvou posledních věcí se mi dokonce dělalo hodně blivno. V mých očích se v pohodě vyrovná Once upon the Cross. Hodnocení si zaslouží vynikající, ale plný počet zásahů dostat nemůže, protože tam bude u Střapáčka navždy bydlet Legion a na Legion jen tak něco nemá a to se i zeptejte Deeds of Flesh, ti Vám o Legion poví své!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 / 26:43