DARK FUNERAL - De Profundis Clamavi Ad Te Domine

marTh-us
9.99

Brrr!!! Hned při úvodním intru mne zamrazilo! Netroufnu si odhadnout, kolik tisíc lidí řve „…Dark Funeral, Dark Funeral, Dark Funeral!!!…“, a ani se nepozastavuji nad tím, jak je možné, už tak rychlé skladby zahrát ještě rychleji. Máme před sebou liveCD jako to prase, kterému se svou výjimečně zabijáckou, chladnou a mrazivou atmosférou může rovnat snad jen Emperial Live Ceremony (samozřejmě, myšleno v tomhle stylu).
The Arrival of Satan’s Empire vás hned posadí na prdel a to nejen výborným zvukem, ale již zmíněnou brutalitou, nepochopitelnou rychlostí a hlavně skvělou instrumentalitou! Pánové moc dobře vědí, co hrají. Závěr An Apprentice of Satan se nese v klidnějším tempu za vydatné podpory všech přítomných fans. Po The Dawn No More Rises přichází jasný favorit z mé nejoblíbenější placky těchhle rouhačů Vobiscum Satanas – Thy Legions Come!!! Naprostý nářez!!!! V live verzi snad ještě lepší a (zase) rychlejší, než ze studia. Ústřední riff je nezapomenutelný… Totéž se dá říct o The Secrets of the Black Arts z dnes již legendárního debutu. Už jen úvodní „oznámení“ tohoto štychu vyvolává obrovské ovace u všech zúčastněných fanoušků. Kytary řežou do krve a vy se ocitáte v tom nejhlubším předpeklí a bušíte na bránu samotného pekla a řvete z plných plic - Open the Gates!!! Nezapomenutelná klasika v řádně krvavém provedení. Pořád se snažím pochopit výkony všech zúčastněných démonů, ale marně. Tohle je umění (tohle berte s určitou rezervou, nicméně, po poslechu tohohle kotouče mi dáte zapravdu, že moc kapel, které tohle dokážou, by se nenašlo!!!). Zrychlování na konci už tak dost rychlé Ineffable Kings of Darkness je naprosto úžasné a dechberoucí. Totální Armageddon!!! Armageddon Finally Comes!!!!!! Která skladba by se lépe vyjímala na konci koncertního setlistu, než tahle pekelná jízda??? Jistě, každý teď vyjmenujete alespoň dvě, ale věřte, že Dark Funeral vybrali dobře.
Pro vyznavače extrémních stylů nutnost, pro všechny fans Dark Funeral povinnost a pro mě geniální šílenost.

15 / 61:37