ANOREXIA NERVOSA - Redemption Process

vitrail
9

Tak na tuhle věc jsem se opravdu těšil, zvlášť po zklamání z jiných nahrávek stejného žánru. Francouzi se opět dobře připravili a stejně jako posledně předvádějí svůj nadupaný, brutálně orchestrální black metal. Nekoná se sice žádný velký pokrok, jenže jsou narozdíl od jiných schopni udržet si svou formu. V dnešní době potěšující zjištění. Změna labelu si možná vyžádala malou daň na kvalitě zvuku, ale díky tomu je projev ještě syrovější, takže není vlastně co vytknout. Rozhodně si dosyta užijete perfektně “uřvaného“ zpěváka, bohatých, ne však klišovitých aranží a vůbec všeho, co se objevilo na New+Obscurantis+Order. Mohutné kytary vytváří neprostupnou hradbu, bubeník svižnými údery diriguje celý ten rej, do toho nakřáplý vokál a dramatické sbory… kvalita. Kapely ze země galského kohouta mají svůj šmrnc a šťávu, AN jsou toho důkazem. Sluchátka nasadit, volume na max a garantuju Vám, že dvakrát za sebou si to poslechne jen odolný jedinec. Takovou to má sílu.

9

additional_review_3570_24_px4

Tak na tuhle věc jsem se opravdu těšil, zvlášť po zklamání z jiných nahrávek stejného žánru. Francouzi se opět dobře připravili a stejně jako posledně předvádějí svůj nadupaný, brutálně orchestrální black metal. Nekoná se sice žádný velký pokrok, jenže jsou narozdíl od jiných schopni udržet si svou formu. V dnešní době potěšující zjištění. Změna labelu si možná vyžádala malou daň na kvalitě zvuku, ale díky tomu je projev ještě syrovější, takže není vlastně co
vytknout. Rozhodně si dosyta užijete perfektně “uřvaného“ zpěváka, bohatých, ne však klišovitých aranží a vůbec všeho, co se objevilo na New+Obscurantis+Order. Mohutné kytary vytváří neprostupnou hradbu, bubeník svižnými údery diriguje celý ten rej, do toho nakřáplý vokál a dramatické sbory… kvalita. Kapely ze země galského kohouta mají svůj šmrnc a šťávu, AN jsou toho důkazem. Sluchátka nasadit, volume na max a garantuju Vám, že dvakrát za sebou si to poslechne jen odolný jedinec. Takovou to má sílu… …word"trademark by Vitrail.