Tak jsem se tím nějak prokousal, ale s nejasným výsledkem. Hudba mi vcelku vyhovuje, v některých momentech má Schammasch slušný tah. Z jednoduchých motivů se daří vykřesat barvité atmosféry, zvukově taky o.k. Ale jak už tu padlo - je to nekonečně dlouhé a rozředěné. Evidentně se v tom tvůrce vyžívá, méně je však tentokrát více. A co platí pro Contradiction, to u novějšího Triangle dvojnásob. Uvidíme, kdy se vrátím k dalším opakovaným poslechům...
anonymous: "Logaritmy energetických impulzů vrhají triliony bitů datových balíků protékajících nervovou synopsí lodi coby virového arzenálu drženého na uzdě kosmickými firewally."Naneštěstí bylo vše vyvoláno hudbou samou ve spolupráci s ragujícími mozkovými závity choré mysli nebohého pseudorecenzenta. :) Literární adaptace slyšeného se ale vymkla. Jinak ti ovšem můžu namíchat lektvar z bylin, po němž dosáhneš obdobných kvalit mysli...
Docela by mě zajímalo, co za matroš měl autor před napsáním textu? Já chci taky!
První fošna "The Conscious Seed of Light" mě naprosto rozsekala a novinka (zatím) o vzestupu invence nepřesvědčila, Ovšem formu mají R.O.N. naprosto skvělou a Monarchy je epesní záležitost. Zvukově skvělé, instrumentace perfektní. Možná je tam méně hitovek, co já vím. Miluju jejich thrash/death riffing, připomíná mi to nejlepší období Malevolent Creation, i když hudebně jsou krapet jinde, se rozumí... Texty super, tuhle bandu žeru!
Tohle je peklo, vzdycky se clovek na neco natesi (viz. Gorguts vloni), a pak nevitane zmeny... na druhou stranu nahradni kapely jsou kvalitni, tak to nejak prezijeme. :)
Když jsem se jednou s autorem recenze bavil na téma poslední Psychroptičů, překvapil mě svým názorem, že mají dost společného s Gojira. Postupem času ale s tímto názorem dokonce souhlasím. Ani to není o tom, že by si byla hudba satanjak podobná, ale východiska ano a přístup také. Pro mě super album, neočekávám, že mě nějak rychle omrzí.
Ela: Byl to i nebyl příměr. Ke Kärtsymu respekt, patří k mým oblíbencům a je to velice talentovaný hudebník. Na intoxikaci LSD ovšem neshledávám nic závadného. :) A podle toho, jak jsem ho osobně poznal, tak ani on ne. Tak se hned neurážej, jemu by to určitě nevadilo... ;)
Už je venku první "singl", prim hraje Štorm viz www.marastmusic.com/Novinky/Mortal-Cabinet-Crowley/
Jinak dnes proběhne slibovaný rozhovor, oproti původnímu předpokladu se zúčastní nejen Řezník, ale i Štorm a Samir, takže kdyby ještě někoho napadaly dotazy... Jinak mi nečekaně odpadl kolega, tak pokud by se našla nějaká slečna s foťákem, co by chtěla večer nafotit pár obrázků pro náš kulturní a osvětový magazín, sem s ní! :)
gorth: Upřímně jsi mě pobavil! :) Jakpak jsi přišel na hodnocení dle takových kritérií? Kdybys chtěl bodovat zvlášť za inovativnost, instrumentální schopnosti, sound etc., a pak to průměroval, tak to pochopím. Ale takhle rozdělovat kapely na ty, které přinášejí něco nového a zásadního, a ty ostatní, které následně nedosáhnou na vyšší bodování, je podle mého přinejmenším zavádějící.
A v jakém časovém horizontu by se mělo uvažovat? Takoví Enslaved přinesli do muziky něco nového a rozvíjení tématu jim trvá třeba dvacet let. Proč nehodnotit v kontextu? Jiná kapela je skvělá na jednom, dvou albech a dál vyhoří. Takových vysoce bodovaných tu už bylo a jsou dávno v pekle. Nechci jmenovat, ale na Marastu proběhlo nesmyslně vychvalovaných sraček taky dost. Jenže pro mě konkrétně jsou to zhusta bezcenné záležitosti s jepičím životem a bez trvalé kvality. Poslechnu pro zajímavost a dost.
Klidně příště dám zase plný počet bodů Napalm Death, Suffocation nebo třeba Sodom, když budou dobří. A dobrá retro kapela, třeba stoner nejvyšší jakosti si nezaslouží devítku/desítku, protože to už hrály kapely v 70. letech? Asi ne, že jo?
Je tu ale ještě jedna a možná i nejpodstatnější věc: bodování je čistě subjektivní záležitost a nikdo nemá patent na správný úhel pohledu. Proto může bodovat každý Marasťák zvlášť, koza se nažere a vlk zůstane celý. :)