USA NAILS - Feel Worse

Kotek
6.5

Neurvalej rock’n’roll, kde vládne drzá riffáž, ostrý melodie a jedovatej vokál

Drzej spratek. Autorita je pro něj cizí slovo, ze kterýho si akorát dělá legraci. Zásady slušnýho chování, tak určitě – žvejkačku nalepí zespoda pod stůl, potají kouří cigaretu na hajzlu, po šesti pivech maluje čuráky po zdech (po osmi chčije do rohu). Poslouchat starší, protože mají rozum – ale hovno, kabát jim smrdí zatuchlinou, myslí jim to už jen v zajetejch kolejích, ačkoliv mají pocit, že spolkli moudrost světa.  V diskuzi okamžitě pozná citlivý místa a naschvál do nich píchá, netřeba kvalitní rozprávku ale konflikt. Prdel si utírá shora dolů, jen jedním tahem .

Takhle nějak na první dobrou působí poslech novinky Feel Worse od USA Nails. Je to takovej neurvalej rock’n’roll, kde vládne drzá riffáž, ostrý melodie a jedovatej vokál. Právě typický melodie, balancující na hraně podlejzavosti a falešnýho pískání (podobně jako třeba u METZ), jsou asi nejvýraznější poznávací značkou. V těsným závěsu je nosem tahanej vokál, kterej trousí sarkastický hleny, který se zeleně lesknou v kapesníku. Celý to má takovej bohémskej, odfláklej nádech, díky kterýmu to dobře leze do uší.

Slabší stránka Feel Worse je v dynamice. Hlavně u bicích se příliš často spoléhá na středětempý bum-čvachty, díky kterým se jednotlivý skladby mají tendenci trochu slejvat. A tak mám, i přes výraznou kytarovou práci a drzej vokál, sklon se občas ztrácet a přemejšlet, kterouže skladbu to vlastně poslouchám. Naštěstí se bavíme o desce, která má jen něco pod půlhodinky, takže to celej poslech příliš neotráví. Na druhou stranu, ztrácet pozornost při poslechu takhle krátký desky je na pováženou.