Autor: 90 Uživatelé: 85 Tvé hodnocení: hodnoť
Exit

ROTTEN SOUND - Exit

Tak tuhle finskou grind corovou brusku netřeba představovat. Po skvělé desce Murderworks tu je ještě lepší nový počin pod názvem Exit. Kytarák Aalto "Q", zpěvák Keijo Ninimaa "G", basák Hakki "H" a bubeník Kai Hahto "K" nám naservírovali skvělý moderní grind core, který umějí jen oni.

Hned první skladba vám napoví, že tady odpočinek nenajdete. Všech osmnáct skladeb je v extrémním tempu, který někdy nahradí houpavá náladová pasáž. Exit je rozmanitější a náladovější než předchozí deska. Desku produkoval společně s Rotten Sound již zesnulý frontman kapely Nasum Mieszko Talarczyk (R.I.P.) a možná i proto ve skladbách alba Exit jsou Nasum hodně cítit. Kapela muzikantsky hodně vyzrála, a proto má nová deska více techničtějších pasáží než bylo u Rotten Sound známo. Zvukově nový zásek nemá chybičku a hned se pozná odkud kapela pochází.

Kdo vyhledává skvělý grind core, u kterého by se nenudil, tak právě u Rotten Sound je na správné adrese.

• Rated 0 out of 10.

Finští Shnilouši jsou v daném ranku naprosto unikátním tělesem a musím říci, že i přes žánrový obchvat si ke mně našli cestu a baví mě na nich prakticky vše. Zvuk je krásně prosycen Carcassoidní hnilobou, stopáž výživná, tupačky a náklepy a ještě větší rytmický chlejvy líp vystřižený než z učebnice – poslouchat sypat (a ty zrychlovačky!) šášu Hahta je prostě lahoda a když k tomu připočtete ty kousky, kde vypaluje splashe, prošlapává, mrdá se s hajtkou, breakuje, úúúch… Samozřejmostí je megabustr basrotor, paroháčový riffoše, do kterých tu a tam pronikne melódyje a rytmický štěkavý sick vojsy a roar!

Co víc od GC chcete, když i po instrumentálnu není co vytknout? Prostě precizní perfektní a po čertech, jak Fastum gel, účinný a fastový priMadonna GC :)

Rotten Sound, grindcore