Autor: 35 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
To Serve Man

CATTLE DECAPITATION - To Serve Man

Jsem v koncích, píchneš do mě párátkem a exploduji jak ohňostroj. Na displayi 13 35:01 a já se neodvažuji opět zmáčknout play.
(o 5 minut později..)... konečně jsem pár minut v klidu, již se mi nechce řvát, nenutí mě to na záchod, netáhne mě to do lednice nebo se jen procházet po pokoji..
Necháme reprobedny chvilku odpočinout a popovídáme si o tom, co tě tak trápí, ano? Uvidíš, že se ti uleví, vše bude zase v pořádku.. nechceš prášek? Je to strašná sračka!! Ale, ale, mladý muži!! Pardon. "To.serve.man" je velice špatná nahrávka. Ano? Pokračuj prosím. Nepochopil jsem ji. Výborně, zkusíš nám říci proč? Nechápu CATTLE DECAPITATION.. Kde začít? Kdekoli, již jsi vlastně začal, jsi rozrušen a v takovém případě není důležité, kde začneš a budeš-li ve svých myšlenkách postupovat logicky. Jen se vymluv, nech tomu volný průběh.
Nádech, výdech.. díky!
THE LOCUST mám velice rád. je to kapela, která si díky novému přístupu, neoddiskutovatelné originalitě ztrhující, nekompromisně brutální inteligentní kombinace elektroniky s hc/grindem, intelektuálním textům i mimozemské image posešívaného hmyzu, získala respekt kritiků i posluchačů.. Copak, napadlo tě něco? Počkejte... image, nekompromisní brutalita, nadhled, chytlavost.. ne nic, pardon.. A pak jsou tu tito CATTLE DECAPITATION, kde hrají basák a kytarista z THE LOCUST a bubeník ze STRANGULATION (bývalá kapela Bena a Diega z us DISGORGE), ale já si k nim nedokáži najít cestu sebemenšího pochopení..
Vzhledem k obrovskému vlivu CARCASS, jež měli na vývoj grindcoru a deathmetalu let devadesátých, je až k neuvěření, že jsou CATTLE DECAPITATION zcela ojedinělou, vyjímečnou bandičkou mastící vegan gore grind.
(o několik dnů později..) Krásně jsem se vyspal, venku svítí sluníčko, nálada na oslovení dívky s nabídkou pomilování.. Tak to risknem? Pokusíme se dopsat tuto vyčerpávající recenzi? "To.serve.man" mě vysává v nejhorším slova smyslu. Bylo-li záměrem dát dohromady vtipnou gore grind/death kapelu, protože MY jsme pokérovaní vegani, jejich smysl pro humor mi uniká. Stupidita!
Metal Blade: "Kluci, podepíšeme s vámi smlouvu, co na to říkáte? Uděláme z vás hvězdy! Ale budete zatraceně brutální! Chápete? Bicí jak z kulometu, vokál takovej ten blé blé a kytary úplně hrozně rychlí! Plácnem si?"
CATTLE DECAPITATION: "Žádný strachy bossové. My jsme úplně nejhroznější zvířata! mru mru!!"
Bohémský, vyhrocený, heavy grind gore. Jakmile se rozhýbe bucharová sypačka, před očima se mi zjeví týpek jak obouruč drží jednu paličku a zběsile řeže do bubínku. Kytaristé kmitají pohledem mezi vlastní levačkou a pravačkou doufajíc, že se v cílové pásce v dobrém sejdou. Ne, mluvil-li bych o nesehranosti, lhal bych. Muzika je to přesná, nastopkovaná, seřízeností připomínající ratolesti us DISGORGE. Nastřelená rifáž je ódou na muziku jejich mládí - kýčovitý metal bez bližší specifikace. Další fatou morgánou je obraz vlasů zcela prostých výrostků nekontrolovaně točících "vrtulemi" - prostě trapas, ale metal až za hrob. Oldschool poznámka o "no vocal effects used" napoví, jak vážně to myslí.
Jsou si snad Metal Blade natolik jisti úspěchem na německém trhu? Jinak si jejich záměry s CATTLE DECAPITATION nedokáži vysvětlit.
A ještě pomluvím bicmena, který v thanx listu děkuje Benovi a Diegovi za to, že ho vyhodili ze STRANGULATION. Mám to chápat jako: Díky volové, s vámi bych skončil leda tak u nějakých Unique Leader, jenže s CATTLE DECAPITATION jsme pod Metal Blade a suportujeme CANNIBAL CORPSE na jejich us tour?
Áááááá, debilní recenze, vím... pasuje k nahrávce.

PS: "To.serve.man" je Cyklova druhá nejoblíbenější deathová nahrávka roku 2002 (Spark, Sklizeň 2002)
PPS: ... možná jsem úplně vedle..