Autor: 75 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Wolves

VEGAS IN RUINS - Wolves

Pět šílenců, pět válců, takřka sedmnáct minut a jeden kotouč odehrávajíc se v režii nekompromisního tažení nebezpečnými vodami australských zátočin, mokřadů a páchnoucích bažin. Vlčí kvintet ze Sydney neprezentuje jen pouhé demo s kresleným obalem vlčího houževnatce se siláckými gesty, nýbrž impulsivní, útočný, systematicky šílený, kreativní, vyspělý čin, který vznikal v domácím studiu v režii kytaristy a kapitána celého souboru, Tomyho, před 12 měsíci. V tento moment stojí za to připomenout, že s lajdáctvím to daleko nikdo nedotáhne – to proto se kvintet dostal až k nám! Dalším diskutabilním aspektem je pro mnohé náhlá změna postu vokalisty, kterého krátce před komplexním nahráváním vystřídal xAntx..
Shipwreck, skladba, kde se ještě tehdejší hrdlo vyřádilo, byla právě tou, kterou kapela bez výhrad všech návštěvníků jejich myspace profilu upoutala

review_1330_px4

pozornost. Kdo však slyšel první a aktuální verzi, je si dobře vědom faktu, že xAntx, současné hrdlo, tahá za opratě mnohem důrazněji a i variabilnějšími spektry a díky razanci, se kterou se jeho hlasivky derou skrze bohatý instrumentální podklad, trhá asfalt s takovou vervou, že bych měl strach vyjet s vozem na dálnici a mít ho na sedadle spolujezdce. A to sám xAntx o sobě tvrdí, že je klidným, tichým a nenápadným člověkem.
Kapitolou samou o sobě není jen produkce, která obstála více než dobře a díky celistvé preciznosti lahodí uším jako příjezd zpožděného rychlíku, nýbrž kytarová sóla, melodika a lahodné přechody ze středních valivých temp do rychlých, kde se to mele silou severské bouře. Oba kytaristé patří i přes svůj mladý, velmi mladý věk mezi elitní střelce, a tak se není čemu divit, že skladby dýchají plynulostí a jejich celistvost v kontextu složitých vyhrávek je opravdu zarážející. (Dosavadní hranice se posouvají a zábrany se boří, mladistvý zápal válcuje dlouhohrající persóny a energetická hodnota hraje do karet mladším a houževnatějším.)
Sexteen Years, válec pojednávají o školských letech ústředního

review_1330_px2

skladatele a pěvce, rozjíždí zabíjačku v duchu nekompromisních řezníků žánru; technicky velmi zdatně prezentovaný svižný deathcore á la AS THEY BURN, PAROXYSM, THY ART IS MURDER, POINT BELOW ZERO s mnohačetnými breaky, hutnými mosh pasážemi, u nichž hlava tančí na ramenou kvapík, náhlé změny temp a perfektní melodické kontrasty obou kytaristů. Tohle všechno drtí silou svírajícího se uzlu krajty a v porovnání s americkou smetánkou lze říct, že australský deathcore drive táhne silou parních turbín. V post-hardcoreovém duchu nesoucí se úvod Endless Days napovídá, že se kytaristé neorientují jen v daném ranku, ale jsou s to odehrát i konstruktivnější citelně emocionálnější pasáže, u nichž je zapotřebí znát hmatník dokonaleji než anglická královna kodex správného chování. Co se však po celou hrací dobu nemění, je preciznost a duchaplnost bicího spřežení, kterému výborně sekunduje vokální part. Ryze

review_1330_px3

hardcoreový zpěv pohrávající si s hlubokými growl pasážemi a doprovodnými zpěvy ostatních členů; Wolves (Přesně tenhle válec, to je přesně ten moment, kdy na vás zděšení sousedé volají policii.) I když by některým refrénovým pasážím slušelo zapojení čistého zpěvu, tj. případ právě Endless Days, kde to svádí víc než kurtizány z hlavní třídy, jsem si naprosto jist, že tenhle zpěv, který jednoduše táhne silou hladového dobytka, jen tak neomrzí a dokonale zalepí kdejaké pochyby, protože stejně jako ambiciózní nahrávka, tak i samotní tvůrci dokazují, že Austrálie v tomto ranku drží citelně opratě pevně ve svých rukou!
Napoprvé a bezmála tak dobře jako z profesionálního studia!

Recenze dalších autorů

Přihlašte se pro přidávání recenzí.

Tvé hodnocení:

Tagy:

Vegas In Ruins

aktuálně

diskuze