THE DILLINGER ESCAPE PLAN - Plagiarism

recenze
onDRajs
Hodnocení:
0

Plagiátorství – tvoření plagiátů, tzn. nedovolené napodobení, přejímání uměleckého nebo vědeckého díla bez udání vzoru nebo autora; dílo takto vzniklé. Zvláště v akademické obci je plagiátorství považováno za nepoctivost a je vážným a trestuhodným přestupkem. K plagiátorství může dojít nezáměrně – když si plagiátor není vědomý nutnosti citace.

Skupina The Dillinger Escape Plan si za svou dosavadní kariéru stačila udělat jméno, (nejen) neustálým koncertováním si vydobýt značné renomé v undergroundu, vytvořit si věrnou fanouškovskou základnu a také ovšem nemalý počet nepřátel. Touhou kapely je bořit zavedená klišé a představy o tom, jak se co má dělat. Každý jejich hudební kotouč, ať již krátkometrážní nebo dlouhohrající, je překvapením a orazítkován touhou jít dál a dál. Není divu, že Mike Patton s nimi spolupracoval.
To, že si členové DEP dokáží dělat ze sebe (či z jiných hudebních interpretů) legraci, je vcelku zřejmé. Tato „potřeba“ se shazovat, zdiskreditovat a nebrat se vážně dospěla až k vydání posledního EP, Plagiarism. Nutno dodat, že se nejedná o klasické EP, prozatím je ke stažení (za nějaký ten peníz) pouze na internetu. Navíc, když sledujeme hudební vývoj DEP, nelze si nepovšimnout, že právě hudebně zakotvenější společnosti není po chuti, když sleduje stále větší příklon kapely k mainstreamu. Není to ovšem jen dalším cílem ironie DEP? Protože jinak by toto minicd postrádalo smysl.
Dobrá tedy....startujeme s klipovkou Unretrofied. Tato verze je však o dvě minuty kratší než ta z Miss Machine. Příprava na útok do rozhlasových stanic? Následuje Wish od Nine Inch Nails, která dokazuje, že Phone Home nepřipomínala Trenta Reznora nadarmo. Verze hochů z Morris Plains je téměř totožná s originálem (i když NIN přece jen tlačí více do strun), Puciato naštěstí připomíná Reznora jen barvou hlasu, jinak bych věřil „konspiračním teoriím“, jež hlásí nepřiznané rodinné vztahy..... Massive Attack a úvodní píseň z desky Mezzanine, Angel. Pennie statečně supluje figuru z originálu, jinak se až na místy samplované bicí DEP verze neliší od původního hitu opět skoro nijak. Jen Benoit stlačil nosnou melodii o několik půltónů níže. Co dále? Jesus Christ Pose od Soundgarden. Slavná skladba, ve které lidé často vidí kvintesenci Soundgarden a jejíž klip byl na MTV v roce 1991 zakázán. Věřím, že DEP vzdali hold především tematické náplni, protože na té hudební opět nic nového k předvedení není. Přestože Puciato dokazuje, že je schopen měnit hlasové polohy na objednávku. Poslední coververze je překvapením a věřím, že pro většinu posluchačů i šokem. Nikdo jiný, než popová ikonka Justin Timberlake a singl Like I Love You. Na rovinu: tato písnička se klukům povedla a to začíná pěkným rachotem, na který jsme od nich tak zvyklí. Mění se rejstříky, přibylo sólíčko, naopak rapová pasáž zde není k nalezení. Na konci Plagiarism se objeví živé provedení The Perfect Design a to je konec.
Je také zajímavé porovnat jednotlivé délky originálů a „plagiátů“; jsou totiž téměř totožné. Neměl bych také opomenout fakt, že DEP verze nevznikly v jednom období, Like I Love You s nimi nazpíval Patton už před čtyřmi lety. „Dillingrové“ prostě jen tyto čtyři písně hráli rádi naživo.
Tudíž závěr plný otazníků! Je toto EP jen vycpávkou, která má ukojit skalní fanoušky a zmírnit muka očekávání na novou řadovou nahrávku? Či přiznané sebezneuctění a připuštění si utajovaných vzorů? Nebo nedej bože firemní strategie dostat z lidí nějaký peníz navíc? Kdo ví.... proč by to nakonec nemohla být jen touha zahrát si a vyzkoušet nové věci?
P.S.: V nedávno uskutečněných rozhovorech Puciato prohlásil, že nově komponovaný materiál se nese v linii Calculating Infinity, prý dokonce rychlejší a techničtější. „Někdy před rokem 2009“ bychom měli být chytřejší.
P.S.2: Vzpomínáte na verzi My Michelle od Guns ‘n Roses?

Vložit komentář

...:::idi:::... - 20.06.07 16:47:15
mota: dzizs ... marihuana zkurvena !!! .) ...sorry a diky za informaci ...ja uz se pomalu tesil .))))
mota - 20.06.07 13:51:29
...:::idi:::...: Dalo mi docela práci zjistit o co jde, ale pleteš se: Skinny Puppy v Roxy je správně;-)
...:::idi:::... - 19.06.07 08:11:58
jinak mimo misu ...tool a v roxy???divny ...
...:::idi:::... - 19.06.07 08:10:59
pennieho skoda velka, ale ten novej manik do toho nemlati vubec zle - jak jsem ho videl, tak me to hodilo do klidu ... nova deska bude killjakcyp!!!
brutusacek - 18.06.07 20:19:55
ale tak píšou že neni na stálo.......at zavolaj mats morgenovi :)
brutusacek - 18.06.07 20:16:20
dr: jo tak aha....vše vysvětleno :)) no pennie to je zlý ...ale třeba on procitnul a když zjistil že natočili hard rockovou desku tak radši utekl :)))
bizz - 18.06.07 17:51:23
ani mi o Penniem nemluv!!! ale ten novej borecek... vubec neznam
DR - 18.06.07 17:19:16
Brutus: po půl roce.....tak jsem to nemyslel, já jen, že natočený materiál má sílu parníku, ale ten zvuk je na tak prachmizerné úrovni, že to na mě nijak nepůsobí. ALE!!! Chris pennie odešel!!!!!! Boha jeho!!!!!
brutusacek - 21.01.07 13:39:36
ja ho mam , gutová věcička
Ondrajs - 17.01.07 00:53:31
viděli jste od converge - the long road home? Co si o tom myslíte?
Saint.rap - 15.01.07 09:32:08
hjalli 15|01|07 [01:06]: Tak od zacatku Converge jsem tu zminil ja. Druha strana mince je, ze tady mistni matematicka elita je chytra.... 1) Jednou jsem tu zminil Voivod a co jsem nezjistil, ze je to kapela, ktera dle elity nikoho neovlinila...Slyset tohle Hurdle nebo pevec z Converge smal by se myslim hodne.... 2) o kydech ohledne Converge jsem si rekl, ze tyhle elite se musim smat i ja. 3) Pokud jde o nasranyho Lemmyho. Znam ho par let a vim, ze ma tuhle muziku rad. Vim, ze v nekterejch vecech jel, kdyz Buky poslouchal Dadu a na pasece zizalu. Div se, ze je nasranej. Pokud jde o precenovani Converge reagoval fakt spravne. Nekdy to, ani jinak smysl nema... PS: Presto, ze jsem stara death metalova lopata. Videl jsem DEP pred ctyrmi lety, kdy tady nikdo neznal vysledek prace s Pattonem. PPS: Nebudu reagovat jako Lemmy, protoze s blbcem je argumentace zbytecna....
hjalli - 15.01.07 01:06:16
ale je prece uplne jedno jestli te znam nebo ne, protoze se pohybuju jen na urovni tehle diskuze protorecim si, obcas, stejne jako ty nebo kazdy jiny, kdyz jsi neda pozor. ale zrovna v tomhle pripade v prosazovani svych neomezenych prav na svobodu nazoru zapominas na osobni svobodu, do ktere zasahujes, bez jakehokoliv duvodu. pravidla techhle diskuzi bohuzel nejsou nijak vymahatelna, proto ma obcas nekdo pocit, ze si muze dovolit uplne cokoliv respekt, uvedom si to converge na sedmicce ti zavidim. buky urcite neutocil na vsechny, kteri na sedmicce tehdy byli, kdyz rekl, ze jsou podle nej precenovani, nevim, proc jsi to na sebe vztahl
hjalli - 15.01.07 00:35:41
ale je prece uplne jedno jestli te znam nebo ne, protoze se pohybuju jen na urovni tehle diskuze protorecim si, obcas, stejne jako ty nebo kazdy jiny, kdyz jsi neda pozor. ale zrovna v tomhle pripade v prosazovani svych neomezenych prav na svobodu nazoru zapominas na osobni svobodu, do ktere zasahujes, bez jakehokoliv duvodu. pravidla techhle diskuzi bohuzel nejsou nijak vymahatelna, proto ma obcas nekdo pocit, ze si muze dovolit uplne cokoliv respekt, uvedom si to converge na sedmicce ti zavidim. buky urcite neutocil na vsechny, kteri na sedmicce tehdy byli, kdyz rekl, ze jsou podle nej precenovani, nevim, proc jsi to na sebe vztahl
lemmy - 14.01.07 23:57:21
hjalli: vzhledem k tomu, že mě znáš jako pizza mana a nikdy ses se mnou osobně nebavil (nikoh s touhle přezdívkou neznám) máš asi s mluvením tváří v tvář problém spíš ty.... ale jen pro zajímavost dodám, že si naprosto v klidu s kýmkoli věci vyříkám. nelze dokázat žádnou argumentací, že converge NENÍ přeceňovanou kapelou, naopak by bylo potřeba dokázat kdo ji přeceňuje, kdy a jak - pokud by se to tak dělo. jestli platí svoboda názorů, pak si sem můžu napsat naprosto cokoli, včetně nadávek - neprotiřečíš si náhodou? a naprostou tečkou za tímhle salátem a snad vysvětlení pro normální lidi, který sem určitě sral: nedokážu vydýchat, když se lidi co neví nic, co nic nezažili (kde ste byli, když hráli converge ultimátní koncert na sedmičce?!), nepíšou pravdu a ještě se nesmyslně (nekonzistentně, jestli víš co to slovo znamená) naváží do kapel, které poslouchám roky.
hjalli - 14.01.07 23:06:46
ne, ty nepises k veci. problem je v tom, ze podoba inzultaci, ktere tady prezentujes by ti nikdy tvari v tvar neprosla, protoze jsou na urovni fyzickeho napadeni. co to je za argumenty? jsi paranoidni? proc by si mel buky menit nick, mas to snad ve zvyku ty? nerozumim tvym konstrukcim, ale to neni dulezite. buky napsal, ze converge jsou podle nej precenovani, nerekl proc, prisels ty a nezeptal ses proc, misto toho jsi odpovedel, ze jeho tvrzeni má hodně spolecneho s exkrementem a ze slovo komunista, kterym jsi ho pred tim docela neobratne nazval je prostě nadavka. ale ani ty jsi nerekl proc. informacni hodnota je te diskuse je uplne nulova, protoze ani jeden z vas nepodlozil sve vyroky solidnimi argumenty. pohybujete se v jen v rovine nazoru. existuje svoboda vyznani, na to mame ustavu, a proto TY NEMAS PRAVO NA NIKOHO UTOCIT KVULI TOMU, CO SI MYSLI. jina vec je, ze buky obcas strili a diky nalehavemu usili zdejsich znalcu si konecne poradne poslechl converge :)
lemmy - 14.01.07 22:41:26
ano dává. píšu věci přímo, no a? vadí? nečti si je! svoje názory si neschovám, protože kokůtci jako ty maj dostat přes čenich kdykoli ho ukážou. (jestli se teda za touhle vymazlenou přezdívkou schováváš zase ty) aby bylo jasno, argumenty: converge hrajou dýl než botch, inspirace botch na nich není patrná. converge není přeceňovaná kapela. protiřečíš si v tom, že se ti nelíbí starý alba, a nový ti připadaj jako krok zpět, ale zároveň je to "v pohodě kapela" . v nadávkách jsem se krotil, vůči trendovým pozérům a vyžírkům se má postupovat ještě tvrdějc. nikoho jinýho krom tebe sem urazit nechtěl.
hjalli - 14.01.07 20:36:19
osobni zalezitost? jako by to nebylo videt!! ze se snad nekdo myli, ze ma jiny nazor nez ty, ze si snad nekdo protireci,ze snad nekdo nema obcanku, ze jsi nejakou kapelu znal uplne prvni, ze nekdo vali na trendy NO A CO!!? dava ti to snad pravo chovat se jako hovado? (temperament a vlastni soudy si schovej)
lemmy - 14.01.07 14:53:34
mech ego: hele, mě je to jedno, myslete si co chcete. milujte kapely který milujete, podle mě si často protiřečíte a kapely o kterých mluvíte jste začali poslouchat, když jste objevili nějaký "trend" nebo já nevím co. vsadím se, že před 8-12 lety jste tyhle kapely absolutně neznali. například pro converge imho není jane doe nijak šíleně přelomovým albem. a pak mě opravdu vytočí (jsem hodně temperamentní) když slyším podle mého soudu naprosté kraviny. a ohledně bukyho je v tom i osobní záležitost... samozřejmě se neomlouvám WAR!
...:::irdzi:::... - 14.01.07 11:28:47
em ... jinak Botch se dali do kupy 1993 ... nevim kde by bez nich kdo byl, ale ja bych byl rozhodne bez jedny PRO ME zasadni kapely ... prvni veci converge me taky neberou-libi se me od nich veci pocinaje splitkem Poacher Diaries ...
mech eGa - 13.01.07 20:11:14
4 lemmy: zato ty si king! Každý má právo se mýlit nebo mít "nesprávný názor". To, že jejich názory nevyvracíš argumenty, ale nadávkami, boužel zatím svědčí o tvé lenivosti a aroganci. Není to zbytečné? Jasně že kašleš na to co si o tobě sráči jako já nebo buky myslí, ale nebylo by prostě lepší napsat v čem se ten druhý mýlí (viz. argumenty..) bez osobních útoků? Pro mě a jistě i ostatní by to pak bylo záživnější a hlavně poučnější čtení... peace;-)
lemmy - 13.01.07 15:38:42
jasně, a bob dylan se učil od robbieho williamse... děte se už vysrat a přestaňte kecat o kapelách o kterých víte piču
brutusacek - 13.01.07 00:20:04
hehe proč by botch nemohli být svojí hrou inspirací....co tu pleteš converge ano začali počátkem 90let ale přelomovou jana doe vydali 2001......kuwa to se tu chcete už tahat o termínech, datech a slovech? :))
mešu gauč - 12.01.07 20:44:42
4lemmy: teď už nevím jaké srovnávání přesně myslíš, ale já měl dycky o trochu radši converge, po elementary už je to jasné naprosto..
lemmy - 12.01.07 14:59:36
mech ukaž: myslel si tím srovnáváním že the end jsou mnohem lepší než converge? moc jsem to nepochopil...
lemmy - 12.01.07 13:48:02
buk: tady je každý slovo navíc, když je někdo schopnej napsat kde by všichni byli bez botch... přitom converge mydlí od 1990, botch vydali první album 1997, ne, to je fakt marnost...
Saint.rap - 12.01.07 11:47:26
buKaKe: Do prdele odpovis? n/a Saint.rap 11|01|07 [12:29] předkládán Converge jako vzor progrese... což je docela mimo mísu... V cem? Jinak se Lemmymu nedivim.....
buKaKe - 12.01.07 11:36:04
lemmy - eh... no nic.
lemmy - 12.01.07 10:53:43
bizz: i osobně je to koki, dojde si pro pizzu, chová se jak mastah ace... nic, nebudu se špinit...
bizz - 12.01.07 10:37:26
BuK neni kokot, on je rozervanej emar :)
lemmy - 12.01.07 10:11:42
buk: si prostě kokot. plácáš pátý přes devátý, na hrubkách si mě klidně chytej, ale aspoň si stojim za svym.
buKaKe - 12.01.07 10:00:03
a když už jste to nakousli, loni Botch vydali DVD se záznamem jejich poslední koncíku před tím, než to zapíchli. zrovna si to dávám a... noise! kde by bez nich všichni dneska byli...
peca - 12.01.07 09:17:17
irony je nejlepsi imo annal: kwa, dik za prispevek, nemuzu se dockat az si to vecir sosnu ))
mech ukaž - 12.01.07 03:52:55
sakra, a irony is a dead scene je kaj?!!? samozřejmě i ono patří do top 3, du se vyspat.
mešu gauč - 12.01.07 03:49:30
abych si taky trochu zaprudil tak mám pocit že miss machine je o třídu níž než calculating infinity nebo under the running board. První rok poslouchání mě ta deska bavila asi tak stejně (11/10), ale časem jsem si uvědomil, že to byla tak trochu nekriticky slepá láska. Většina alba se stále zupa, ale těch pár vycpávek mě odrazuje abych si to pouštěl tak často jako třeba výše jmenované CI a UTRB. Docela se příštího alba bojim... PS: každý komunista má právo na názor, dokud jej nevnucuje druhým;-)
...:::irdzi:::... - 11.01.07 18:08:02
annal: to je aspon prispevek !!! jdu sosat .)))) brutusacek : jj ... vim ze zvuk si delaj sami ... jako ma koule ... mozna je to i tim, ze hraji s jednou gajtrou - kdyz meli dve, zdalo se me, ze je to vic bordeloznejsi a to me k nim sedelo vic - kazdopadne you fail me a no heroes (tzn, veci po Jane Doe) me pripadaji suprovy, ale ani jedna se me nezda lepsi jak Jane Doe ... ale i tak jsou super ... vubec Converge jsou proste dokonali !!!!.)
annal - 11.01.07 17:11:40
K tomuhle nevim, co rict... Snad jen ze PSYOPUS uz sou na dc++
Saint.rap - 11.01.07 14:57:45
brutusacek : Jasne...pokud to vidis takhle je to ok.
bizz - 11.01.07 14:33:13
si vul vole
killer - 11.01.07 14:29:28
aaa zasejc debata o hovne;-)) jinak plagiarism me nebavi vubec (mozna tim ze me nebavej ani ty originaly)...
brutusacek - 11.01.07 13:01:17
vlastně jsou .....* svým způsobem že.....miss machine je prostě důkaz že to jde....
brutusacek - 11.01.07 12:58:12
Saint.rap: 1-občanku už mam :) 2- no snad nejsme m alé děti aby sme neposlouchali mainstreem když je dobrej...neřekl jsem že miss machine je špatná mam jí rád jako celou kapelu, jen jsem dodal k tý "masovosti" že už vlastně jsou....což je dobře bo bych je asi neznal...
Saint.rap - 11.01.07 12:29:36
předkládán Converge jako vzor progrese... což je docela mimo mísu... V cem?
buKaKe - 11.01.07 12:21:38
tím přeceňováním jsem měl na mysli především fakt, že jakmile se objeví nějaká nová nadějná kapela řekněme v chaotickým, technickým směřování hard-core nebo metal-core, e předkládán Converge jako vzor progrese... což je docela mimo mísu... nicméně netvrdim, že tahle kapela disponuje energií, že to nemá koule, ani nápad...
buKaKe - 11.01.07 12:19:41
a já se omlouvám za překlepy...
buKaKe - 11.01.07 12:17:56
především... byl jsem trochu dezorientován místnostím, tím mým následujícím postem jsem mluvil o The End... co se mýho názoru na Converge týče.... kucí, ty dvě věci vůbec nejsou v rozporu, v rozporu by byly, kdybych řek, že Converge miluju nebo tak něco... mám je docela rád, líbí se mi, ale poslední deska je pro mě zklamáním... starými deskami mám na mysli věci před Jane Doe... proto "starý"... a lemmy, prosím, když už mě cituješ, nevkládej mi do pst hrubky...
lemmy - 11.01.07 12:08:32
buk: jo a pak ještě napíšeš, že converge je moc fajn kapela.... no máš ty vůbec nějakej názor??? nebo jen prostě plácáš?
lemmy - 11.01.07 12:06:16
buk: "converge mi přijdou jako jedna z nejpřeceňovanějších kapel žánru" tohle si napsal ne? a to má hodně společnýho s exkrementem. a komunista je prostě nadávka, chápeš ?! ("starý desky mě nebavili a nová je krok zpět, ty si vážně rozumbrada.... trochu mysli!!!!)
Saint.rap - 11.01.07 11:28:28
Kurva snad to nevyznelo v neprospech Neurosis...ty si taky zaslouzi mnohem vic.
Saint.rap - 11.01.07 11:27:06
buKaKe 11|01|07 [11:02]coz nemeni nic na tom, ze jsou precenovany jako Neurosis. Cimz myslim, ze v sirsim posluchacskym hledisku by si zaslouzili mnohem vic. Ackoli predstavit si vic je utopie
buKaKe - 11.01.07 11:24:41
řešíme pořád to samý dokola... trochu upřesním svůj dojem z týhle desky: netvrdim, že tam nejsou nápad, ale chybí tam invence, již bych tam chtěl slyšet... problémy mám především se zpěvem. svým zklamáním z desky jsem možná svoje názory na tohle album radikalizoval. a tak,
buKaKe - 11.01.07 11:02:55
jde o to, že i mainstream může být velmi kvalitní... Miss Machine miluju stejně jako Calculating Infinity.... lemmy - nějak moc nerozumím tomu, co mám můj názor společného z komunisty a exkrementy... pokud čteš jen česká hudební média, je jasný, že moc zmínek o Converge nenajdeš, ačkoliv i oni jsou citováni docela často. váš názor vám vůbec neberu. Converge jsou moc fajn kapela... co se přístupu DEP k Miss Machine týče, někde jsem četl rozhovor, kde Pusciato říká, že už chtěli vyzkoušet složit taky věc na 4 doby... (samozřejmě, do jistý míry se to dá chápat jako interpretaci pro lidi, kteří je díky Miss Machine nějakýim způsobem zavrhli) ruku na srdce, tohle je jedna z nejbarevnějších nahrávek celýho žánru. já osobně tam necítím jedinej slabej moment. nic, co by bylo navíc. NIC. ale to je obrovskej rozdíl mezi nimi a novinkou The End. praštíte dveřma a zbude několik songů, ale to je oět můj názor. je to fuk, to je názor prozi názoru. vkus proti vkusu... dá se to tedy vnímat i tak, že těchhle posledních několik vět jsem ani nevyslovil. :))
Saint.rap - 11.01.07 06:08:37
brutusacek 10|01|07 [22:21] Hele nic proti, ale az budes jezdit dveste konciku rocne chci te videt jak budes myslet na to, aby si byl andros a nechodili na tebe lidi.... Dle myho je Miss machine super. Kolik lidi v tyhle diskuzi uz ma obcanku? lemmy 10|01|07 [21:49] : Tak nejak...
lemmy - 10.01.07 23:12:47
brutusacek: miss machine je pro mě výborný album. sem masa. klidně.
brutusacek - 10.01.07 22:26:32
*stranu
brutusacek - 10.01.07 22:21:22
lemmy? :) spousta kapel co zalítla do mainstreamu klesla...ale na druhou otazku vzhledem po calculating infinity....je už miss machine pro "masy" svým způsobem ne? rotující dva klipy s nejednodušíma písněma z desky... irdzi no...oni si to komplet dělali sami....a to musim říct že zvuk je gut rozhodně nejlepší co měli
lemmy - 10.01.07 21:49:04
kurva co to tu zas slyším za pičoviny? converge jako přeceňovaná kapela? no tak to se di vysrat, komunisto zasranej! ufff, to muselo ven, takovou debilovinu sem dlouho neslyšel... doufám že nová řadovka dep bude o moc mainstreamovější a i jinak lepší. to, že se tyhle kapely stávaj populárníma neznamená, že jsou horší, jen že se někteří lidi probouzí.
...:::irdzi:::... - 10.01.07 18:11:21
brutusacek: treba No Heroes (klipovka) me prijde docela nuda ... naproti tomu Heartache, Grim Heart... bo Bare My Teeth ...mnaaaam...mozna je to trosku i zvukem - kdyby to byla vetsi prasarna tak je to taky jiny ....
...:::irdzi:::... - 10.01.07 18:08:34
jo a jeste k tem Dep - jako tuto vecicku mam a neposloucham to ... vlastni tvorbu mam radsi :) ... tesim se na novou desku - jako necekam ze to nejak vymekne - jasne ze Puciato zpiva - kdyz na to ma, tak kde je problem???jako na Miss Machine je podle me dokonalej .) ... ID podle me slupka jak svine - proste dokonalej nahul ... Crowpath o neco slabsi ... hlavne jinej ... ale ma to neco do sebe.)
brutusacek - 10.01.07 18:04:10
mě se na ní líbí vše....
...:::irdzi:::... - 10.01.07 18:01:53
jako Converge je uz par let v mym da se rict top ... mmm ... jako ja rikal, ze na No Heroes neco napisu, ale trva to ... ja nevim - nektere veci se me na ni moc nelibi - na druhou veci ze kterych seru, ale nej je stejne porad Jane Doe a split s A.N. ... recka coming soon
CANNIBALIX - 10.01.07 17:39:36
"ty ... a co děláš s tím co neprodáš ... ?"
Saint.rap - 10.01.07 17:03:39
brutusacek: Crowpath nejsou spatny, ale ID maji zase lespi formu...kurva pisu hovna nechme toho..hehe
brutusacek - 10.01.07 14:47:40
no já solace nepřišel nachut radši předchozí věc....a víc než ion mam radši crowpath
Saint.rap - 10.01.07 14:37:18
brutusacek 10|01|07 [14:25]: Neprijdou. V rozhovorech jsou strasne vylucni. Kdyz ma clovek neco naposlouchano je v tom kopirek jak svine. Je mi lito jak jsou pusobi Converge lidsky. ID mi prijdou jako kulkul kapel, ktere vylucne jsou. Pouhy konglomerat, i kdyz ne spatnej.
brutusacek - 10.01.07 14:25:05
tak todle ep mě taky zklamalo...asi se dá pouze souhlasit s tim , že nám chtěl zpěvák ukázat rozsah svého umu....jinak hudebně mě to nevzalo...až na justina že..příjemná sranda for saint.rap: o the end se bude ještě asi mluvit .......ale ty ion dissonance? nepřijdou ti upřímní... co se týče žánru.....ty chaos-tech-grindy-cory ted hodně lezou ven a za čas to bude jako s dnešní metalcorovou scénou
Saint.rap - 10.01.07 13:38:21
buKaKe : To mi prijde jako pekna kravina. Zatim jsem si prilis nevsiml, ze by je kdekdo precenoval. Spis ma spousta dnesnich alternativnich buznicek problem, aby nesmrdeli potem...jak trefne poznamenal kolega, ktery je momentalne mech ukaž..no nic. Me se prijdou Converge lepsi a uprimnejsi nez The end s Ion dissonance na druhou...holt jen nazor, asi uz zustanu staroskolstejsi parez...
mech ukaž - 10.01.07 12:57:01
oběktivně řečeno stačí porovnat vývoj Converge a The End.. jedna kapela holt pořád smrdí potem zatímco druhá přestala ..
mech ukaž - 10.01.07 12:35:08
4bukaké a jiné praktiky:) converge je moje srdcovka, sem do nich příliš zamilovaný abych je mohl hodnotit oběktivně. u nich to není o originalitě nebo techničnosti ale (aspoň pro mě) o autenticitě, která na mě stříká po kýblech potu. Naprosto zásadní alba sou pro mě when forever comes crashing, jane doe a teď asi i no heroes, (ostatní taky můžu;)
Stana - 10.01.07 12:05:01
No Justin je tam fakt nejlepší :-) Že by byly dilliny v budoucnu dobrej pop???? :))
buKaKe - 10.01.07 10:58:50
musim říct, že converge mi přijdou jako jedna z nejpřeceňovanějších kapel žánru, chápu, že tomu položili základ (i když jejich starší desky mě nikdy moc nebavily), ale poslední deska je podle mě krok zpět. recku si samo sebou zaslouží, stejně jako miliarda dalších věcí... ;))
mech ukaž - 10.01.07 10:53:30
4 střap: pravda, miláškové converge by zasloužili metál nebo aspoň recku..
peca - 10.01.07 09:17:21
bizz: jojo, justinuv val je rozhodne nejlepsi !! ))
Saint.rap - 10.01.07 05:11:02
Jenom, ze rejpu do panacku modernich metalku, coru a kdo vi ceho. Ty Convergena muj vkus nejak prehlizite.....
Saint.rap - 10.01.07 05:08:04
Tak jak na to koukam se nam matematicky hosi zacinaj bat, aby nova forma extremu neupadla do mainstreamu. Hm ackoli mne vyvoj CONVERGE/DEP sceny prilis nezajima jsem zvedavej na reakce desne progresivnich fanousku. Ze by to dopaldlo jako vzdycky?
mech ukaž - 10.01.07 02:58:46
kurvahnát!
meč ukaž - 10.01.07 02:58:05
hmm, já sem naopak hodně skeptický... Coververze nejsou pro skalní fans (alespoň mě tohle album celkem nudí) ale naopak pro zlákání nových. Když si uvědomím jak získává scéna "corových" kapel jako DEP na popularitě, tak je jen logické, že budou dělat čím dál komerčnější věci. To už boužel není jen konstrukce, DEP podle mě pošilhávají po maintreamu už od příchodu Puciata. Ne náhodou je relapse tolik propagují, evidentně chtějí prorazit... Taky si všimněte jak často kapely těsně před tím než natočí mainstreamové album mají silácké kecy, že příště natočí své "nejtvrdší" album. Můj odhad je že to je marketingový tah jak kolem sebe semknout skalní fans; realita bude ovšem jiná... Podle mě to nebude infinity, ani úplná sračka. Spíš by to mohl být upgradovaný miss machine s několika výbornýma pasážema, ale vetšina bude prostě produkt pro masy. Bojím se že další geniální kapela pohřbívá svůj talent.. Ale až příští album definitivně ukáže jestli to tak je..jak rád bych se mýlil..:-/ moje minirecka: Angel udělala líp Sepa, Justina Patton, tohle ep má mj. demonstrovat jaký hlasový rejstřík Puciato má; v Unretrofied je kladen důraz hlavně na refrény a úlitba skalím fans Perfect design je zařazena nakonec aby případného novice vystrašila co nejmíň a mohl to pohodlně vypnout. Ondro, nějaks zapoměl na hodnocení, každopádně tomu dávám 5,5/10. PS: jasně že tenhle můj výplod je plný spekulací, ale teprve time will tell;-) No minimálně to rozpoutá nějakou tu debatu, ni?
meč ukaž - 10.01.07 02:40:02
hmm, já sem naopak hodně skeptický... Coververze nejsou pro skalní fans (alespoň mě tohle album celkem nudí) ale naopak pro zlákání nových. Když si uvědomím jak získává scéna "corových" kapel jako DEP na popularitě, tak je jen logické, že budou dělat čím dál komerčnější věci. To už boužel není jen konstrukce, DEP podle mě pošilhávají po maintreamu už od příchodu Puciata. Ne náhodou je relapse tolik propagují, evidentně chtějí prorazit... Taky si všimněte jak často kapely těsně před tím než natočí mainstreamové album mají silácké kecy, že příště natočí své "nejtvrdší" album. Můj odhad je že to je marketingový tah jak kolem sebe semknout skalní fans; realita bude ovšem jiná... Podle mě to nebude infinity, ani úplná sračka. Spíš by to mohl být upgradovaný miss machine s několika výbornýma pasážema, ale vetšina bude prostě produkt pro masy. Bojím se že další geniální kapela pohřbívá svůj talent.. Ale až příští album definitivně ukáže jestli to tak je..jak rád bych se mýlil..:-/ moje minirecka: Angel udělala líp Sepa, Justina Patton, tohle ep má mj. demonstrovat jaký hlasový rejstřík Puciato má; v Unretrofied je kladen důraz hlavně na refrény a úlitba skalím fans Perfect design je zařazena nakonec aby případného novice vystrašila co nejmíň a mohl to pohodlně vypnout. Ondro, nějaks zapoměl na hodnocení, každopádně tomu dávám 5,5/10. PS: jasně že tenhle můj výplod je plný spekulací, ale teprve time will tell;-) No minimálně to rozpoutá nějakou tu debatu, ni?
bizz - 10.01.07 01:42:37
a ja jim to vsechno zeru, hlavne Justina :))) souhlas s O!

Zkus tohle