Autor: 75 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Until The World Is Happy; Wake Up Sleepyhead Sun

SMALL LEAKS SINK SHIPS - Until The World Is Happy; Wake Up Sleepyhead Sun

Nechat na chvíli zlo spát, spustit vztyčené malíčky a ukazováčky, nechat v tašce kalkulačku a jen tak si odpočinout, ale bez toho, aby padaly víčka. Tak přesně v takových chvílích se vyplatí sledovat zvukovou stopu pánů ze Small Leaks Sink Ships, bloudění příliš nehrozí, je jasno a písničková forma nechává ve sněhu stopy více než jasné, příjemná procházka čeká.
První, co se mi z Until the World is Happy; Wake Up Sleepyhead Sun zavrtalo do hlavy, byly části, kdy se kytarové brnkání povaluje v mírně melancholických peřinách a k tomu uhlazeně emotivní vokál, chuť mírně cukrkandlová, ale zuby se naštěstí nekazí. Ihned po poslechu se hlasivky začnou těšit, některé motivy si o árie sprchového koutu říkají už na první poslech. Snadná zapamatovatelnost naštěstí neústí do pekel oposlouchatelnosti, o melodie se nikdo přehnaně dlouho neotíral, prokládá se jemnými kudrlinkami a občas i vrstvou navíc, spokojenost. Představení jemnější polovičky máme za sebou, SLSS se ale dokážou když ne přímo pochlapit, tak alespoň emocionálně poněkud více

review_840_px2

rozbouřit. To pak zpěvy začnou více naléhat a kmitat, kytara přitlačí na pilu a zkreslení se zkreslí. Nebudeme přehánět, zdi se neboří, spíš se trochu zavlní voda po středně velkém člunu. Přece jen ale v rozbouřenějších částech přicházejí slabší chvilky, zatímco vás v ubrečenějších partech připoutají silné melodické nápady, tak u divočejších partů podobný bezpečnostní pás tak spolehlivě nefunguje.
Co říci závěrem? Pro mě je tahle nahrávka ideální relaxace na úrovni, nasládlá věc bez přehnaných komplikovaností a experimentů, na druhou stranu se cukrátko díky precizní instrumentaci, nadhledu a žánrovým přesahům nelepí na patro.

Small Leaks Sink Ships