Autor: 77.7 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Confusion Bay

RAUNCHY - Confusion Bay

Z Dánska se k nám přivalil další, v pořadí druhý, náklad od zajímavého boybandu jménem Raunchy. Pro neznalé, kluci předvádí něco mezi Fear Factory a Soilwork. Tedy mjuzik, která je v kurzu a v dnešní době si získává (právem) nejedno metalové srdce. Tu a tam je ke slyšení i nějaký ten vliv trash metalu, zejména pak v rychlejších pasážích.
Join the Scene je vypalovačka jako to prase a dává tušit, že se budou dít zajímavé věci. Výborný zvuk (Jacob Hansen Studios), slušná instrumentální úroveň všech hráčů a zajímavý vokální projev. Druhá v pořadí je samply omotaná I Get What I See, která jakoby vypadla z poslední řadovky již zmíněných Soilwork. Právě s touhle sebrankou by se dalo hodně srovnávat, ale to nechci. Podobnost je jistě čistě náhodná. Skvělý refrén vám nabídne Summer of Overload (bude vám dlouho hučet v palici). Co se určitě chlapcům nedá odepřít je smysl pro melodie, protože těch tu máme habaděj. Watch Out je toho příkladem, opravdu silný song s propracovanými kytarami a perfektním vokálem. To stejné by se dalo říct i o následující Nine-Five. Vlastně, žádná skladba nepůsobí nějak nudně nebo utahaně. V tom bych viděl velké plus nahrávky, která vás rozhodně nudit nebude. Jediné zvolnění na vás bude čekat v The Devil. Ovšem takovej hukot jako Insane jsem neslyšel od dob Demanufacture, na živo určitě pekelná jízda. Závěrečná „šlapavka“ Bleeding pt. 2 je už jen důstojná tečka za nadějnou nahrávkou nadprůměrné kapely, kterou Raunchy bezesporu jsou.

11/52:05