Autor: 90 Uživatelé: 95 Tvé hodnocení: hodnoť
Lunatic

PITBULLS IN THE NURSERY - Lunatic

Pitbulls In The NurseryFrantíci mají hodně zajímavý kapely a tohle je mimojiné jedna z nich. Na ploše skoro jedný hodiny se rozprostírá moderně a čerstvě zahraný brutal death, s výživnými výlety někam mezi současné CEPHALIC CARNAGE (vyhulená schizoidnost) na jedný straně a dá se říct vlivy klasiků svýho žánru jakými byli ATHEIST, CYNIC (najazzlost rytmů, technický finesy) na straně druhý. Změny tempa a podlý kličky, kde je slyšet nasazení a zápal pro hru, kterou oplývají třeba ABORTED na albu Engineering the Dead. Vliv brutal deathu nalajnovanej amerikou je všude, nejinak je tomu i zde, ovšem v rozumný míře. Nečekejte nějaký bezhlavý nudný sypání s jasným cílem získat samoúčelnou brutalitu. Nemůžu si pomoct, musím se zmínit o citu pro metal a prvky vhodný k jeho ozvláštnění. Frantíci mají zásobárnu slušnejch kapel, co se nebojí nakopnout všem těm nudnejm Amíkům zadky.

Lunatic je zatroleně zajímavý počin se svým vlastním ksichtem a ačkoli v něm uslyšíte důvěrně známý momenty, byli byste hloupí nedat mu šanci ukázat, co v něm je. Pitbulls In The Nursery - liveKaždopádně obyčejná škatulka brutal death je tady příliš těsná, úzká a prostě svazující. Závěr alba je docela lahůdka, poněvadž se rozezní magický zvuk sitaru a není daleko k duchovnímu zážitku jak hrom.