Autor: 90 Uživatelé: 65 Tvé hodnocení: hodnoť
Livid Corruption

NATRON - Livid Corruption

Přes čtyři roky to špagetózám trvalo než vydali novinkovou a řádně rozzuřenou a nabroušenou desku. A nabroušenou až tak, že i milý hošánek, co v rukou třímá své ‘chainsaw’ nářadí a pobíhá po lese, aby lapil škodnou, by měl neskutečnou radost, protože Livid Corruption opravdu porcuje!
Ihned po spuštění cd Vám totiž dojde, že Natron zůstali stejně výbušnou směsí

review_488_px2

jako v minulosti, jen s tím rozdílem, že celou muziku tentokrát daleko více semkli, pořádně zrychlili a prakticky oprostili o pomalejší valivější kousky. Livid Corruption je totiž plna hustých kytarových běhaček, rytmického slamování, občas slajdových riffů (ten v Red Creeps je smrtící!), ale hlavně neuvěřitelně komplexního tupání a sypání. Těžko říci, zda je to způsobeno obměnou v basové jednotce Natron, ale kapela rozhodně zachovala některé z jim vlastních rukopisů. Celá deska pak působí úžasně svěže a vyznačuje se naprosto fantastickou dynamikou a spádem, bo skladby na sebe božsky navazují (ke konci se dokonce dočkáte i brnkačky - White Worms), a co mi tak při poslechu v hlavě vyskakuje, jsou Cryptopsy (v některých momentech Nyctophobic - super basa! - dokonce i Theory in Practice)! A když Cryptopsy, tak nejen ve spojitosti s muzikou, ale i zpěvem,

review_488_px3

který mi před očiska nahazuje nařvanýho rytmika DiSalva. Zvuk alba je tentokrát poměrně nabasovaný či nabuzený a takový krásně nečistý až zlobivě katarzní, ale to neznamená, že by něčemu nebylo rozumět - kdepak, žádná taková!
Natron dle mne momentálně disponují silou samotného natronu a já jen doufám, že pisatelští kolegové je nezařadí do, pro ně, příliš svazující škatule brutal grinding death jako to udělali samotní Holy Rec., škoda…
Nezbývá mi tedy již nic jiného, než s radostí oznámit, že tento pátek 08/04/05 se o tom všem budete moci přesvědčit na vlastní bulvy v klánovickém Black Psu, kde Natron vystoupí za asistence kolegů z Underhate a ještě jednoho domácího spolku. Původně avizovaní Mastic Scum a Sarcom totiž nemohou vystoupit… Budiž nám tímto Natron takovou náhradou za neuskutečněné předskakování Necrophagist Morbid Angel. Arrivederci, uvidíme se v Klánovicích!!!

Natron