KORN - Untouchables

9

Nechtěl bych zažívat situace, v jakých Korn byli/jsou/budou při vydání každé desky, nevyjímaje tuto. Možná byste se divili, kolik toho mají vlastně společného třeba s takovými Cradle of Filth. Myslíte, že blázním? Óónenéé, kdepak. Muzikou jsou si podobni asi jako kozy Dolly Buster a prdelka naší stávající miss, ale nenechte se mýlit, obě tělesa jsou totiž v obdobné pozici – zbožňovaní i zatracovaní.
Na počátku svých kariér vytvořili něco nového (našla se kvanta jejich následníků a plagiátů) a postupem času se vydané úsilí projevilo zaslouženým úspěchem, kterýž má za následek, že jsou označováni za komerci, zaprodance, snad i trendaře, přestože byli jejich strůjcemi. Každý z nich má na kontě pět řadovek - většinou výborných (a mezi nimi několik – možná mnoho – produktů: singly, epka, spešl edice, videa...) a na těch posledních to vypadá, že se nadechli 100%ně čerstvého... a to by stačilo. Nebudu to nijak dlouze okecávat, protože stejně již můj výsledný verdikt dávno víte z řádek výše a každý předpokládám ví, co si má za hudbu Korn dosadit.
S novou platňou se Korni označili za nedotknutelné a nedosažitelné, s čímž se dá v rámci stylu prakticky souhlasit, jelikož tu není mnoho kapel, které by měly takové slovo, tedy hudební, aby dokázaly s příchodem každého svého alba oslovit tolikero posluchačů a přitom zůstat na svém písečku. Jasně, i promoušn dělá své, jak říká jeden brňák... V případě této desky jsou venku již dva klipy, které letí na MTV a já se pokaždé na jakýkoli z nich těším, ale pokud by stáli hudebně za hovno, tak po nich nikdo neštěkne – podívejte se třeba na Krabathor, jasný důkaz.
Od první vteřiny je to náhul jak hovado (i zvukový - aby taky ne, když produkce Epic vyšla na 4mil $!)! Extrémní basové vibrace vás rozdrtěj jak křižník Potěmkin a servou vám z kostí maso zaživa, a coristi se konečně i naučí, jak bustřit basu (jinak klasicky pěkně zvoní). Skvělej zpěv (pes Jonatán již tolik neštěká, ale víc zpívá – toho si všimnete hned po druhým válu) a lomený těla v rytmech, který zvedaj ze židle! Groove, groove, groove!!! Takhle uměj jen Korn a to je rozjezdovka a klipovka Here to Stay! Těžký pomalý rytmy a výborný refrény, jakožto veškeré linky hlasové! Čtyřka Hollow Life, jeden z vrcholů jejich tvorby vůbec. Hypnóza, zvláštní feeling, jingles a naléhavý zpěv. S očima plnýma slz se s ní podíváte do nebe! Je skvělé, že nezůstali stát na místě a vnesli do tvorby nové prvky, ale žádná chemie (až na pár beatů)! Trošku se vomáchali v emo-rocku, ale stále je to synonymum pro nářez, i mojí máti se to líbí a klepe! Další těžký rytmy s výbornými refrény až po druhou klipovku Thoughtless (viz. px Jonathana). Po ní z drážek kotoučku zní Hating, která mě až tolik nebere - ta jediná, ale opět má supr refrain. Společně s One More Time, kde zní hamondky (?), jako další z korního konceptu vyčnívá i krásná Alone I Break. Nejspíše to byl záměr k předchozím dvěma, protože Embrace, vás rozdrtí neslýchaně brutálním zpěvem. Následuje Beat it Upright a pokračuje v nastoleném - výborný šlapavý riffy a rytmický zpěv. Wake Up Hate prozměnu překvapí svou přímočarostí až si musíte hopsnout! I´m Hiding je pro tuto desku typická kornovina – “maybe i´m insane, maybe i´m a lier” a finální No One´s There je zas z těch neúplně typických a opravdu příjemně hodinku uzavře.
Jako kratičký průřez novou plackou Korn si myslím toto bohatě postačí. Těžko říci, která ze zbývajících dvanácti se stane dalším singlem, ale je zřejmé, že Korn jí hudebnímu světu prokázali své kvality a utvrdili svůj post vyzrálé kapely, která umí využít nápadu a zapracovat na něm. Sází na podobnou, ale promyšlenou stavbu skladeb – zapamatovatelnost, čehož pro příklad využíval třeba i mr. Schuldiner. S novinkou nemohou naprosto nic ztratit, jedině získat. Jak jsem již řekl, zůstali totiž sami sebou a nepřešlapují na místě. Z toho plyne jediné - musí se s nimi počítat i do budoucna!

60:35

Tracklist: Here to Stay; Make Believe; Blame; Hollow Life; Bottled Up Inside; Thoughtless; Hating; One More Time; Alone I Break; Embrace; Beat it Upright; Wake Up Hate; I'm Hiding; No One's There

Pavlík Bizzík - 04.06.03 13:55:31
MORTI, TED KECAS, LIBIM SE TI DALEKO VIC!!! ;) A NEKECEJ!
Pavlík Bizzík - 04.06.03 13:55:12
mort - 27.01.03 09:57:16
hihi jste me pobavili jak stado jelimanů, si dovolim se vyjadrit se k par bodum.....1.mne se bizzi libi asi tak jako korn....2:Hejno je mekous, ponevadz na recyklaci odpadu (zejmena tech vlastnich), neni nic az tak neobvyklyho.......me vlastni oci videly par spokojenych labuzniku............a az si poslechnu novy korn, tak se u toho zase urcite udelam, jako minule.......:-)))
bizzi - 07.11.02 09:36:38
a ty drz hubu buzno ;))))
Milda - 06.11.02 12:26:26
příště laskavě přispívej když nechlastáš ;-))
Ellnath - 24.10.02 13:19:02
no ja sice korny vzdycky nenavidel, uz od prvniho tonu, ale musim rict, ze to malo co jsem slysel z novyho alba (2 klipy na mtv) nejsou tak hrozny... poslouchat to nikdy nebudu, ale... sracka to neni
bizzi - 15.10.02 15:45:58
taky občas..
Henjo - 10.10.02 20:35:02
stupidita :))
bizzi - 10.10.02 15:19:26
a co reknu, je st.!!! ;)
Henjo - 10.10.02 14:37:54
řeks ty :)
bizzi - 10.10.02 13:57:46
jo, to je divny, ale muzika to je luxusni
Henjo - 09.10.02 08:20:22
třeba prohlášením že Áda Hitlerů bly šéfik a šel do nebe :))) nebo tím, že Davis chlastá moč svých spoluhráčů.......... to se mi moc nelíbí ;))
bizzi - 08.10.02 17:14:58
tak aspon tak. cim sou ti nesympaticti?
Henjo - 07.10.02 13:06:23
a já si myslím o Korn že jsou špatní - jaký je rozdíl??? přeci žádný ne??? a že jsou mi navíc nesympatický... to nemá vliv..... opravdu ne...
bizzi - 07.10.02 11:57:14
to sice jo, ale davam ti tim najevo, ze muj na zor na Draky neni takovej jakej myslis. proste uz nejsou dobří
henjo - 07.10.02 11:02:59
to už tu bylo řečeno aspoň 100krát :)
paja - 07.10.02 09:35:55
draci sou dobry po Vovin, pak uz sragora
Henjo - 05.10.02 22:52:23
co se ti nelíbí?? bizzi??
vanena - 05.10.02 16:07:49
henjo = sracka bizzi = nelibi se mi ale neni sracka :o))))))))))))))
Disease - 03.10.02 21:26:38
Perte se a zerte se :-)))
Henjo - 03.10.02 18:39:15
hezký :)) asi máš pravdu - já si to samé co ty o Dracích myslím o Kornech - asi je to logické a v pořádku..
biZZi - 02.10.02 15:54:57
henjo, je v poho, ze se ti to nelibi, ale neni to sracka. v pripade Therion muzu rici, ze se mi to nelibi, ale i to, ze je to sracka. Je jasny, ze to je relativni!!!, pac kazdej ma svuj nahled, ale je to tak a asi ti to a ni jinak neokomentuju / neoargumentuu.
Louza - 02.10.02 14:38:34
Ashok : Jo, v pohode.Pokladam celou vec za uzavrenou.
Henjo - 02.10.02 14:14:58
jen zajímavost......... kurva........
ashok - 02.10.02 14:05:59
Henjo : co dodat . . . ty uz proste varis z vody . . . s verdiktem na Korn jsi to prestrelil, tak se snazis schovavat za nekoho jinyho . . . ale nevim proc sis vybral zrovna tohle . . . tady se fakt (opet) mimo . .. ja (a myslim ze i BiZZi) mam Dream Theater velmi rad takze nechapu co mel tvuj (zatim) posledni prispevek znamenat ci naznacit. Louza : Ja myslim, ze je to jasny - ty nemusis Korn, ja zas Cruel- tot vse.
Henjo - 02.10.02 14:05:36
Na ja - já jsem se vyjádřil po tom co jsem viděl Here to Stay tak, že nevěřím, že zbytek desky bude jiný - tzn. stejně slabý jako minulá alba..... ten druhý klip - hudebně to samé - jen ty vokály zlepšili... mě v tom utvrdil..... a ten poslech včera mi taky stačil.... nemusím každé album poslouchat 10krát, abych poznal jestli se mi líbí, nebo nelíbí.....
Louza - 02.10.02 13:58:58
Ashok : nojo priznavam dostal si me :) Opravdu sem trochu odbocil od tematu,asi tak stejne jako ty s Cruel.Takze je to 1:1.Tak a ted rychle napis nejakou dasli myslenku at te muzu zase prevalcovat argumenty:)))
Louza - 02.10.02 13:56:06
No ale tady musim chte nechte souhlasit s ashokacem a bizzim.Podle toho co tu Henjo pises mi taky prijde dost divny kdyz se vyjadrujes k desce kterou si slysel jednou na otocku v bontonu a pak jeste par kousku na MTV.To jestli takhle pises i recenze....:)) Tak musej bejt dost zkresleny.
Henjo - 02.10.02 12:15:23
ten jazyk neumím :)
biZZi - 02.10.02 12:11:33
to si sem moh dat ruskou basnicku ;)
Henjo - 02.10.02 12:06:25
nic - jen taková zajímavost
biZZi - 02.10.02 11:55:45
a co to ma spolecneho s Korn?
Henjo - 02.10.02 11:49:57
Recenze, která neprošla cenzurou (na metalmaniacs) , od Korna na Dream Theater - Six Degrees Of Inner Turbulence :)))) Mám tu smůlu, že jsem si pro svou první recenzi vybral zrovna takové album, ale nemám náladu recenzovat teď nic od mistrů Korn, počkám si až seženu jejich nové album. A s čím se to tady setkávám? Dream Theater hrajou podivnou verzi bezkonfliktního středněproudového rocku, s texty tak jednoduchými že by nepřelstily ani čajový pytlík. Nechápu, jak jim to může vycházet, ale budiž. Toto album se dokonce rozprostírá na ploše dvou cd, takže si musite představit jaká je to zbytečná plácanina. Takhle plýtvat místem... hned první skladba vás jistě přesvědčí o tom, co tohle jsou za sráči, kteří takovým Korn nebo Linkin Park nesahají ani po kotníky. Trapné brnkání na kytaru které by zvládlo i tříleté děcko s prstem v prdeli, potom opravdu jednoduchý rif a sólo na bicí, které je sice hezky udělané, ale určitě přes počítač, těmhle hovadům nevěřím nic. Zpěv jde přes počítač, jediné plus. Celé první cd se odehrává v tomto duchu a já se divím jak může tohle někdo poslouchat. Fuj. Druhé cd je o něčem jiném. Je to prý celá titulní skladba, má něco přes čtyřicet minut a to je děs, tolik stpoáže vyplýtvat na takovou mazanici. Předlouhlé intro napodobující intra filmová, ale bez špetky nápadu. Druhá písnička mě totálně dostala, takový hnus si říká metal nebo rock? Za tohle by se i popové hvězdy styděly, ani se nedivím že se tihle volové do Brava nikdy nedostanou. Nejhůře snad dopadla Solitary shell, protože to je pop jak hovno. Bicí nedělají tatatatata ale duc duc duc, což sice zní výborně v jiných písničkách jiných skupin, ale tady... fuj.. neuvěřitelně jednoduché rify a sóla které bych zahrál po dvou měsících hry na kytaru. Nejhorší je že to těm šaškům lidi žerou. Možná byste čekali závěrečný verdikt... dobře, máte ho mít. Je to shit ze všech shitů nejshitovatější. Odporná jednoduchá hudba pro rádia. Fuj.
Henjo - 02.10.02 11:48:37
OK - poslechnu si to úplně celé do poslední notičky....
biZZi - 02.10.02 10:41:38
tak to je pekny, je tam 14 pisni na 60ti minutach, coz znamena, ze sis poslech zhruba 1,5min. z kazdy skladby a na zaklade toho chces hodnotit? myslim, ze problem je v tom, ze Korn proste nemas rad a to je vsechno. ta deska je fantasticka prakticky po vsech strankach.
ashok - 02.10.02 10:19:45
Henjo : Ocenuji tvou snahu, ktera ovsem nic nemeni na tom, ze jsi svuj verdikt na Korn napsal jeste pred navstevou Bontonladnu a poslechem zminene desky . . . .
Henjo - 02.10.02 10:00:47
stal sem tam asi 20 min..... a udělal si průřez každou písničkou....
biZZi - 02.10.02 09:43:02
chces mi rict, zes stal pres hodinu v Bontolandu a poslouchal tu desku?
Henjo - 02.10.02 08:50:00
Milý Ašíčku, jen pro tvou informaci - včera při návštěvě Bontonlandu jsem si Untouchables poslechl - sice jeden poslech = žádný poslech.... ale opravdu tam nebylo nic co by se mi líbilo ...... spíš tam bylo hodně věcí, které mě iritovaly..... názor neměnit....
ashok - 02.10.02 08:35:49
Konecne nekdo, kdo kdo prichazi s konkretnimi vyhradami a nazory . . . . zkusim to vzit poporadku : Henjo : Z noveho Cruelu jsem slysel songy dva - coz je asi zhruba tolik co ty z novych Korn - presto jsem na rozdil od tebe nikoho nenazval sragorou (Louza - zkus nejdriv poradne cist prispevky nez me zacnes kritizovat) . . . .to ze me (Cruel) prilis neoslovili hudbou a uz vubec ne texty (slozitymi??? mno bud si delate srandu a nebo to asi fakt neni muj salek caje)je moje vec. Louza : Jinak jsem myslel, ze ta recenze i debata je o hudbe(potazmo textech), takze vtahovat do ni aspekty souvisejici z reklamou a mainstreamem,ktere me osobne jsou putna je fakt dost mimo. Pokud budes chti mermomoci reagovat tak odpoved staci jen jednou (ver mi,zvladnu to - na nechapavost jsou tu jini experti :o))
Louza - 01.10.02 23:13:09
Jo :) Musel sem vam to rict trikrat :) Abyste si to dobre zapamatovali :)) Mimochodem Ashoku? Kdo si mislis ze jsi? Kdyz si dovolujes prozmenu ty cejchovat Henjuv rozhled?
Louza - 01.10.02 23:10:46
No recenze o nich sice nebyla ale vytazeni byli.Tak proc je nerest.Zvlastni ze zrovna ashok neakceptuje intoleranci....fakt zvlastni.No ale uznavam ze srovnavat Cruel s Korn je trochu mimo.Nejen ze jde o dve zcela odlysne kepely.Ale take proto ze mne osobne Korn nikdy nic nerikali,takze je neposloucham a zdrzim se jejich jakehokoliv hodnoceni.Ja jen tak pro poradek aby nebylo jmeno cruelu brano do ust nadarmo:)Coz ovsem nemeni nic na tom ze si myslim o ashokovi s bizzim ze jsou pekny truhlici.
Louza - 01.10.02 23:06:06
Louza - 01.10.02 23:05:02
Henjo - 01.10.02 22:48:35
pánové se nemůžou zaposlouchat do textu, protože nové Cruel neslyšeli (Ashok možná jednu písničku).... Ono ale není vhodné tady řešit Cruel - na ně ta recenze psána nebyla.... Jinak si myslím to samé co Louza....
Louza - 01.10.02 21:14:47
soudit neci nazory na korn jen kvuli tomu ze posloucha Cruel je opravdu dost ubohy..Takovej pristup mi zavani naprostym ignorantstvim ciziho nazoru a je mi z nej skutecne blbe.A kdyz uz sem u toho cruelu.Pevne si sotjim za nazorem ze cruel ma svetu rozhodne vic co rict nez korn.Kdyby se panove ashok a bizzi trochu zaposlouchali do textu, nemohli by nikdy pouzivat tak zbabely argumenty arumentovat. Jenze to by se nad tim muzeli zamyslet,ze?A to je pro jedince,jenz si nejsou schopni utvorit vlastni nazor pomerne obtizne.Chapu ze je jednodussi ji pumpovat do hlavy mainstream z reklamy o kterem vam nekdo predem rekne ze "..je to dobry" nez louskat slozity neckarovy texty.
Henjo - 01.10.02 11:56:47
to jsme dva
ashok - 01.10.02 10:56:54
Odlisny vkus akceptuji - intoleranci ne.
Henjo - 01.10.02 10:20:06
Rozhled nerozhled -to s tim nemá co dělat - Korn znám dost dobře na to, abych si o nich udělal obrázek. spíš je to asi věc odlišného vkusu ne?? bizzi - jistě : ale jen z tvého pohledu - z mého ne....
ashok - 01.10.02 09:57:52
To, ze nechapes rozlicne (nejen me) prispevky, ktere se (nejen zde) vyskytuji neni celkem nic noveho pod sluncem a doslo to uz i me . . :o))) . . . . uznavam,ze jsem (na rozdil od tebe) nemusel uvadet jmenovity priklad, ale slo mi o jisty nastin - uzivas slovo sragora v souvislosti s hodnocenim kapel(y) . . . . ja si totiz nemyslim (a asi nebudu sam), ze vzhledem k tvemu rozhledu ti prislusi takto nekoho cejchovat, o.k. ?
biZZi - 01.10.02 09:48:35
poslouchas sragory a nazyvas tim neco, co tim neni. tak asi tak..
Henjo - 01.10.02 08:52:56
opravdu nechápu (jako vždy u Ashokových příspěvků....) jakou ma souvislost to, že se mi líbí Cruel a nelíbí Korn...... nebo spíš - proč to tady zmiňuješ??
ashok - 01.10.02 08:29:10
hahahaha, nemam slov . . . . no tak slovo sragora fakt sedi od nekoho, kdo je uchvacen z tvorby napriklad Cruel Barbarian, hehehe . . . . .
Henjo - 30.09.02 22:37:02
moje názory Vám nestačej?? :))) btw. teď dávali v Esu další jejich klip - uznávám, že co se Vokálu týká, tak tam ke zlepšení došlo . Jinak hudebně je to pořád stejná srágora - fakt nevím co Vás na tom uchvacuje...
biZZi - 30.09.02 13:40:53
ja na nej netrpelive cekam ;))))
PZX - 30.09.02 13:16:12
už tu chybí jen názor dalšího orbrníka -k8
pytel - 18.09.02 16:19:24
asdcd
Henjo - 18.09.02 15:58:54
je mi líto......
ashok - 18.09.02 15:49:28
Henjo : Ja proti tobe vlastne ani nic nemam, ale obcas dokazes svejma priblblejma dotazama cloveka pekne utahat . . . .
Henjo - 18.09.02 15:43:35
dechovka je progresivnější......
Henjo - 18.09.02 15:41:29
chápu, chápu - ale ty nevíš co mluvíš...
bizzi - 18.09.02 15:38:59
TA DESKA JE PROSTE SKVELA A METAL TO JE! NEBO SNAD DECHOVKA?
ashok - 18.09.02 15:33:25
ach jo . . :o( . . . ma tohle vubec cenu . . . . ? Jsem dnes nejak unaven takze mi dochazeji sily na to abych opakoval to co uz jsem jednou psal - kdyz to nechapes . . . sorry . . .
Henjo - 18.09.02 15:15:04
já jsem taky nepsal že měnili ÚPLNĚ styl - já reagoval na....... Mile bejby, ony totiz existuji i kapely, ktere cas od casu (desku od desky) meni castecne sound i styl .
pytel - 18.09.02 15:11:50
asdcd
ashok - 18.09.02 15:01:30
Hejno : dobre - p o l o p a t i c k y : Poslechni si napriklad prvni a hned po ni posledni desku (pokud nevlastnis tak postaci predesla Issues) - myslim,ze nepotrebujes specialni sluch abys zaznamenal rozdily :oDDD - jo - a ja nikde nepsal, ze uplne zmenili styl :o))
Henjo - 18.09.02 14:57:42
Ashok: prosím tě načrtni mi zde, jakým způsobem (od jakého stylu k jinému stylu) se Korn vyvinuli. Budu ti velice vděčný - protože ať přemýšlím jak přemýšlím, tak mě opravdu nic nenapadá - podle mě Korn hrajou pořád to samé - ale je fakt že mr. Vševěd s nejlepšíma ušima na světě tu je někdo jinej... ;)
pytel - 18.09.02 14:51:05
asdcd
ashok - 18.09.02 14:50:37
milda alias Lejno : Mile bejby, ony totiz existuji i kapely, ktere cas od casu (desku od desky) meni castecne sound i styl . . . ehm . . . uznavam, ze se to netyka kapel jako Manowar, . . . takze . . . zkus si tu desku nejdriv poslechnout celou . . i kdyz . . proc vlastne, ze ? :o)))
Kýta - 18.09.02 14:42:45
Tak, a ted se musim zastat Mildy... Jen jsem toto aktualni album neslysel... 1) Znam Korn dobre, mam vsechny dosavadni alba - pohodova hudba, ale neni tam ani "Ň" metalu, tak proc tomu rikaji nu.metal... Jinac na to nove jsem fakt zvedav, kdyz jej kazdy glorifikuje, tak jestli na tom neco bude... ale klip k here to stay je stejny jako ty predchozi jejich klipove vály... :o( Takze nevim, nevim.
milda - 18.09.02 14:10:27
diskografii Korn (kromě novinky) jsem slyšel komplet - Korni pestrostí přímo oplývají...... znáte to s tím petrželem?? :))
bizzi - 18.09.02 14:03:19
tak a mas to Lejno ;)
ashok - 18.09.02 13:42:10
Hejno : V tom bude ale asi celej tvuj problem - pokud chces soudit kapely jen podle jednoho valu - tak se ti mimo speed a podobnou smiru nebude libit skoro nic. Predstav si, ze existuji i kapely, ktere nataceji rozmanita alba :o)))
ashok - 18.09.02 13:37:47
Bizzi : napsal jsi to dobre - citim to uplne stejne kdyz si tu desku poslechnu.
bizzi - 18.09.02 08:17:18
to je prauda, deftones je v tom namocenej vic, ale tady je to poradne cejtit
vanena (krešr!) - 17.09.02 20:24:11
si!
PZZX - 17.09.02 15:59:04
S emem souhlasím, ale řekněme, že o dost více než u KORN je slyšet u DEFTONES a jejcih klonů...
milda - 17.09.02 13:08:37
i když - unáhlil jsem se - je uplně jedno jestli Metallica - nebo korn - obojí je nanic
vanena (krešr!) - 17.09.02 12:57:59
tak vidis, ja to myslel tak, ze nenatocis spatnou desku jako ze nebude lidem libit, jak vidis metallica se libi...nemyslel jsem zadny abstraktni hodnoty hudby
bizzi - 17.09.02 12:52:17
Eeee....
henjo - 17.09.02 12:50:49
Pořád lepší Metallica než Korn.....
bizzi - 17.09.02 12:49:38
ja to napsal schvalne takto, pac vim o prepojatostech ke Korn, proto to srovnani. za 4 mil $ nemuzes nahrat blbou desku po zvukove strance, ale hudebni klidne - vem si Metallicu!
henjo - 17.09.02 12:31:43
Vidíš Vaněno jak ti to jde - zkus mít recenze aspoň z poloviny tak dlouhé jako diskusní příspěvky a pak to teprv bude ono :))
vanena - 17.09.02 12:23:34
tak jo, pojdme diskutovat. 1) korn se mi nelibi a nemylsim ze by vymysleli az tak neco moc noveho, spis jako obvykle vytahli neco co se hraje po klubech davno a s poradnou varkou $ v zadech to prenesli na hudebni kanaly. 2) tim ale nechci rict, ze by to byli pice, spatni hudebnici nebo kopirky! jenze myslis bizzi, ze za 4 miliony dolaru se da natocit spatne album??? 3) jsem rad ze si nekdo konecne vsiml vlivu ema na tyto kapely!!! si dobry recenzent, ale zkrat ty recky :o))
henjo - 17.09.02 12:22:40
Zatím jsem viděl pouze klip "Here to Stay" a to je ten samý odpad, co Korn hráli na minulých deskách - nevěřím, že zbytek desky bude jiný......