Autor: 80 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Promo 2001

IMPERIAL FOETICIDE - Promo 2001

Hurááá....Imperial je zpět a v plné síle! Posílen o dva nové členy posádky to do nás kulej intenzivněji než kdy předtím. Po odchodu Petra Knického se mikrofonu ujal Seppík (jsi skvělý, jsi super!!!..:D), známý z pražských alternativně metalových ANIMALITY a myslím, že na tom IF nebyli nikdy lépe... amerika jak piča! Super práce s dvojzpěvy. Bicí, tedy dá-li se tomu tak ještě říkat..:)...jsou to totiž pady!, již nějakou dobu tluče Radim Dvořák [ex-Hypnos...:)...ne ne ne...ex-D&D, navíc se ještě realizuje v GENETIC THREAT] a jde mu to více než slušně - násypy, breaky, strojový klepačky... Toto promo obsahuje čtyři kusy + intro a outro žádného primitivního detíku, ale je to prostě brutalitka! Zpočátku se mi vůbec nelíbil zvuk, ale po poslechu skrze sluchátka sem změnil názor a vše pochopil. Kytary se mi zdály nesrozumitelné, ale neni to pravda, dokonce je slyšet i Práškova basa! Určitým problémem bych snad viděl jen to, že dost lidí si bude asi myslet, že bicí jsou automat - kvůli zvuku samozřejmě, ale pokavaď to tak kluci chtěli a Radimovi to neva...:), tak ok, to lidské srdéčko z toho cítit je. Stylově je IF, jaxem již řekl, brutalitka, ale to by nebyl Jarda Šantrůčkem, aby to byla jen brutalitka, že? Všechno má hlavu, a dokonce i patu..:)...a je kompozičně pěkně vystavěno, tak jako i IF v minulosti. Celý tento brutalně drti-deathící materiál má na to se dostat dál než za naše hranice, a proto jsem rád, že by měl být součástí Czech Assaultu vycházivšího u Relapse, takže se máme na co těšit!!! Jojo, tomuto říkám reprezentace!

Imperial Foeticide, technical death/grind