HYPNOS - Halfway to Hell

recenze
bizzaro
Hodnocení:
6.5

Hypnos jsou zpět. Je potřeba delšího úvodu? O kapele toho bylo napsáno tolik, že se není třeba u tohoto zastavovat. Alespoň doufám. Bruno tedy po letech vylézá z ústraní (loni si to pěkně dal s FS na BA), oslovil Pegase (od jehož bývalé kapely je na novém EP i cover) a odpočatí se vrhli do nových písní. Dle prvních ohlasů fanoušci kapelu/nahrávku přijímají, novinářští taktéž. Já ovšem, jako v případě minulého alba, jež jsem přijal kontroverzně, budu lehce chladnější…

Rabble Mänifesto nebylo špatné, jen nevybočovalo příliš z řady a člověk by od Bruna čekal trošku víc, něco výraznějšího. Možná můj problém, ale byl to můj názor a s tím nenaděláte nic. Halfway to Hell je tak nějak někde na pomezí kladů a záporů (k těm méně); možná pro finální zhodnocení má matroš i tu výhodu, že je EPíčkem, byť se stopáží již dlouhohrajícího počinu.

Bruno nám na „Na půli cesty do pekla“ nabízí do několika směrů rozvětvený klasický death metal. Někde se přitemní, začertí, někde více oldschooluje, jinde zas využívá paternovější přístup a náznaky postupů smrtikovu modernějšího. Ve druhé proměňující se Where the Rooks Fly to Cry se dokonce zpomalí až na tempo výpravné černočerné hymny, kde byste ve spoluautorství hledali i Mr. Hoška nebo někoho z Root… jo, na první poslech je zřejmé přiblackování, což potvrzuje i hned následující skladba. U písní nemám pocit násilného přístupu, vše je podle směrnic (no právě), struktura přehledná, ale stejně bych se nebál ji místy více nabourat, ať fans mohou nad nahrávkou více bádat. Případně lehce pootevřít vrátka i dalším vlivům z pod žánrové pokličky (trošku thrashíku nebo blastbeatů?), třeba to takto ale má být - nepřeplácané, radši v jistých kramflecích a pevně na zemi, než si nabít hubu při pokusech v neznámém terénu. To asi nejlépe vystihuje heslo kapely ‘pure extreme death metal without compromises’.

Budu-li tedy k nahrávce přistupovat takto, dá se říci, že na poctivém death metalu made by Hypnos nenacházím vadných míst. I zvuk je odpovídající muzice. Přehledný, nepostrádá basy ani basu, sem tam sice dá vyniknout Pegasovým (vlastně nejen jeho) mini-nepřesnostem, ale to už se v tom zas šťourám… Pocit jen lehce kazí jeho nekompaktnost - to, že se během nahrávky zvukově „mění“ (bylo nahráváno/mícháno ve vícero termínech?); sluch mě snad nešálí. Toto malinko rozmělňuje jinak dobrý pocit z poměrně vyrovnaného EP, protože skladby pak dýchají – i Brunovi od hrdla - trošku jinak. Pominu-li ale tento neduh, fanoušci Hypnos budou jistojistě spokojeni. Mé osobní doporučení? První Mesmerized (úvodní riff je parádní, být cd v tomto směru..) a třetí znepokojující Paranormal Vertigo, která bude určitě skvělá živě.

Vložit komentář

k.eight.a - 01.11.10 23:24:56
:-D
abro666 - 01.11.10 10:14:18
mne to zily nereze. Anglani sou dementi, vo to zadna:)
pf - 01.11.10 10:10:55
jo a před pěti rokama to byl krzysztof a před dvaceti lety ali. tohle mi fakt řeše žíly ;)
Střap - 13.09.10 23:46:29
annal: Sis precetl na wikipedii pseudointelektuale!
annal - 13.09.10 23:41:00
Bizz: Myslis jako "father, father why have you forsaken me"? Ad Halfway to Gay: Prvni a posledni song fajn, zbytek nic moc.
bizz - 13.09.10 23:19:51
Hanson? wtf? :)))
DW - 13.09.10 21:10:24
to chrochtání se hlavně vůbec nedá poslouchat. nechápu co na tom kdo vidí jako.. si jdu pustit Hanson, to je aspoň pohodička žeáno..
bizz - 13.09.10 20:46:18
agro: me se libi, jak si vsichni toho Bruna davate, jakoby vam Ales mluvil z duse: v metalu bych moc netolerance neviděl, ovšem je otázka, co za metal považovat a co ne. Jsem netolerantní ke kapelám, kde mě zaujme hudebně začátek, a pak si zpěvák začne stěžovat nějakým chrochtáním na to, jak měl těžké dětství. To je strašný!
pf - 13.09.10 17:54:09
bruno = idiot. ale to už sem tady psal.
agro - 13.09.10 15:49:20
http://rumzine.com/ales-brichta-vs-bruno N-Netolerance v metalu? - Bruno:Neexistuje…metloši jsou v klidu. Pár pseudointelektuálů, kteří se našprtají nějaké poučky z Wikipedie a pak prudí, ty vůbec neberu na vědomí.
pf - 03.09.10 12:52:35
šak řikam mrdat
Střap - 03.09.10 12:15:33
Uz se na to vyserte. Myslim, ze bylo receny vse. Hypnos je proste usmevnej. Hudebne mi to prijde hodne velka slabota. Takovej nacionalista zase nejsem.
pf - 03.09.10 00:13:38
ale kdeže. jak ten "muslimskej extremismus", tak tyhlety brunhildovský pindy jsou starej svět, kterej se hlásí "ještě tady sem", kterej bojuje, aby nezanikl v tý multi kulti mlze
DW - 02.09.10 23:50:36
"obrana starýho světa proti novýmu neurčitu" - spíš obrana "novýho světa" proti "starýmu" neurčitu v tomhle případě:)).. Koneckonců ženský u nás nosej minisukně a za nevěru se taky (někdy bohužel) nekamenujou..
DW - 02.09.10 23:49:30
Luhmanna sem zrovna nedávno čet, celkem čtivý to bylo - hlavně Paradigm Lost..
pf - 02.09.10 23:40:12
on se ten vyhrocenej radikalismus dá interpretovat i jako potvrzení, že ta integrace tak nějak funguje, viz aplikace systémových teorií Luhmanna nebo kapitola o expresivitě v Deleuzově Mille Plateaux. oba radikální konce – muslimskej „extremismus“ i tydlecty brunovský xenofobní bláboly – jsou jen vyostřenej okraj něčeho děsně neforemnýho, obrana starýho světa proti novýho neurčitu howgh. jo, vim, sem nejchytřejší pitomec v baráku.momentálně teda
DR - 02.09.10 23:11:58
a já bych doporučil zase toho žižka... on pěkně vysvětluje, že nárůst radikalismu je vlastně pochopitelná reakce na liberální multi-kulti a do důsledku vyvedený strach z velkého Druhého (který ovšem neexistuje)...jinak souhlas s pf, ale nejsem pitomec, jsem debil...
pf - 02.09.10 23:03:33
tak to víš, vimperské vévodství...
DW - 02.09.10 22:41:36
kurva von ještě někdo čte reflex:)))
666 - 02.09.10 22:24:10
...zisi, nojo :D to se omlouvam :))
pf - 02.09.10 16:38:59
zapomnel si "levicackej" reflex ;)
666 - 02.09.10 16:12:59
Dnesni Reflex tady padne pekne do tematu :)
vladka - 02.09.10 14:02:51
nemohla by ta dan bejt treba proto, ze je tim snaz spocitaji? aka legalni pobyt atd.. na Nizozemsko doporucuju knizku od Baukje Prins: Konec nevinnosti: Úskalí multikulturního soužití v Nizozemsku
pf - 01.09.10 23:53:06
hehe
666 - 01.09.10 23:07:45
No, tvorit byt jen jedinou otazku pro Bruna, fakt nemam zapotrebi, neni mi onech 14 a ani tenkrat jsem ty jejich pankacsky agitky nezral. ...a kdyby me muslimska hrozba, tak strasne szirala jako Bruna, tak aspon budu mit koule a reknu, ze je ty smejdy treba vystrilet do jednoho, nebudu se schovavat za prihlouplej pacifistickej postoj, rozdmychavat ohen a tvarit se u toho jako ze jsem vlastne ja ten hodnej a nikomu neublizim! JIHAD!
pf - 01.09.10 14:56:04
jo, urcite je to z tech lepsich, ale kdyz uz prestrelej, tak uz to stoji za to...
aladar - 01.09.10 14:53:21
obcas je tam neco zajimavyho, obcas tam napise nekdo zajimavej a casto se tam objevi taky dost velky hruzy... kazdopadne pro me je celkem ok...
pf - 01.09.10 14:36:50
ty voe, ale denik referendum, to je tezka munice, me tam ejdnou za recenzi za knizku oznacili za opisovatele reflexu ;)
aladar - 01.09.10 13:37:22
tohle je zajimave, hlavne jmeno toho amstrdamskeho starosty!!!:) http://www.rnw.nl/english/article/cut-benefit-burqa-wearers-says-mayor
aladar - 01.09.10 13:32:18
pf: ta dan?
pf - 01.09.10 13:29:14
hele a není to celý fake?
DW - 01.09.10 13:16:38
kdepak ČR to jen dělá tak, že zvyšuje nepřímý daně a nenápadně tak odírá svý občany, aby ty prachy potom mohl rozdat potřebným (čti: ve vládě na vobědy)
aladar - 01.09.10 13:13:14
az na cr :)
DW - 01.09.10 13:08:01
samozřejmě. O to se snad snaží každej stát ne:)?
aladar - 01.09.10 13:04:15
DW: mam to pochopit tak, ze si myslis, ze zmineny planovany zakon ma proste jen prinest vic penez do statni kasy???
pf - 01.09.10 12:57:28
o nějakým elitářství to už vůbec není. napsal jsem tam včera, že i já jsem pitomec, protože si uvědomuju, že i můj názor je jen laickej a někdo ho může mít za stejně pitomej jako já broňkův. ale na druhou stranu opravdu nemám rád když někdo tahá tyhle nejpovrchnější xenofobní povídačky a proto jsem se ozval. jinak by asi taky bylo dobrý vědět, že zákonná legislativa řeší přistěhovalectví všude jinak a leckde jsou pravidla pro emigranty nastavený dost tvrdě. nedávno jsme – to množný číslo proto, že se jako travel service na deportacích podílíme – vezli z rotterdamu do bagdádu deporty i za takový věci jako je čorka v obchodě, čili když vidím ty pindy o pseudohumanismu k asociálům apod., chce se mi blejt. a jako nejhorší případ byl borec, co se dostal do nějaký rvačky a byl deportovanej zpátky do pakistánu, kde byl odsouzenej k trestu smrti z de facto náboženskejch nebo politickejch důvodů, což se dalo samo o sobě dost těžko rozlišit. čili je to spíš o nastavení pravidel apod., než o tom, jesti je muslim a priori hodnej nebo zlej. a proto tyhle blitky, jak nás muslimové zapalvěj, beru tak jak beru, navíc mám ještě v paměti, když ještě před deseti lety nebyla muslimská „hrozba“ tak aktuální, ty lidi, co proti ní v západní evropě tak horujou, horovali stejně proti emigrantům z východní evropy. a tohle mi vadí asi nejvíc. pamatuju si, jak broněk kdysi brojil, jak komunisté lidem sebrai svobodu apod., a to, co předvádí teď de fcto není nic jinýho. no, myslím, že jsme téma vyčerpali, my si s 666 poklepem na ramena, jaká sme ta (j)elita a měníme téma. hudebně to mini úplně blbý není, ba bych řekl, že na tuhle kapelu skoro zázrak.
DW - 01.09.10 12:56:08
aladar - 01.09.10 12:53:31
btw by me zajimalo, kdyby ortodoxni zide meli platit dan za svoje pejzy, jestli by radsi konvertovali:))))
aladar - 01.09.10 12:51:47
DW: ja fakt nevim... myslis, ze by jako pote vetsina muslimek se na burku vyprdla, pac za to nebudou platit???
aladar - 01.09.10 12:44:54
DW: tedy???
DW - 01.09.10 12:39:30
lol odpověď je nasnadě ne?
pf - 01.09.10 12:35:33
nevim a nechci.
al.adar - 01.09.10 12:33:46
hele, jestli je tu na tema islam a evropa nejakej odbornik, mel bych dotaz... v holandsku se pry planuje (wilders), ze se bude platit dan z burky... ani mi tak nejde o to, jak se to ma realizovat, ale nevite nekdo nahodou, proc se to resi zrovna dani? pochopil bych kdyby se treba vymezilo, kam se s burkou muze a kam ne, nebo zkratka nejaka jina regulace, ale proc zrovna dan? ma to byt nejaka motivace, nebo proste jen prachy pro stat navic??? vi nekdo???
bizz - 01.09.10 08:54:46
ale jinak jako jo, takhle mam old Mjc rad, i kdyz uz jsem asi jinde :) Abro, vytrkej me :-D
bizz - 01.09.10 08:38:01
Strape, protoze by to bylo zajimavy, prave proto. a nemuselo by to ani byt o hudbe. a nedelejte ze sebe zas takovy elitare :)
Střap - 01.09.10 07:51:12
reknu to jinak ve ctrnacti bych to Brunovi zral. Dneska jsem se u tech odpovedi hodne nasmal. Bizzi: Muzes mi rict, proc clovek jako 666, kterej delal rozhovory s lidma nebo kapelama jako Kelley, Chaos Inception nebo Ulcerate mel plytvat energii nad dotazama pro Hypnos? Pozorne si precti jeste jednou ten rozhovor. A rekni mi proc by to mel delat?
pf - 01.09.10 01:49:15
a už mrdat
pf - 01.09.10 01:41:35
marunita
pf - 01.09.10 01:40:17
marutina - křesťan mediální obraz, více méně souhlas, ale 1) je uměle přiživovanej 2) vypovídá o extrémní skupině, ale ne o islámu jako takovým a to, co mě sere, je, že tohle někdo neumí rozlišit. ja sem taky pitomec, v klidu ;)
bizz - 01.09.10 01:20:16
pf: pitomce? ja nevim, ja s tim nemam problem. ale ja jsem taky pitomec, takze je to asi v poradku :) dw: moc hezky pf: marunita? dw: moc hezky :)))
DW - 01.09.10 01:12:17
Částečně s tebou pf souhlasim, ale.. Obraz militantnosti si přece Islám způsobuje sám. Jasně, katolická církev se snažila islám potírat hned od začátku, protože v něm viděla konkurenta a rušitele svý celosvětový nadvlády, tak vytvořila obraz muslima-vyvrhele, ale to, že to muslimská komunita nechala dojít tak daleko - až k terorismu, za to už holt křesťani nemůžou. Když všude na světě teroristický skupiny pomalu ale jistě skládaj zbraně a jediný skupiny, který zbydou, budou brzy "muslimové", tak se holt vytvoří obraz zaostalý společnosti, která se nehodí do moderního světa a když ho nemůže pochopit, tak se ho snaží alespoň zničit. To pak těžko vysvětlíš lidem v Evropě, že se jim do mešit nebudou stěhovat lidi s tnt pod trikem.. Já jsem pochopitelně se základníma myšlenkama koránu seznámen, koneckonců musim bejt, ale podobně jako bible, ani korán se v praxi vykládá poněkud jinak, než jak prorok zamýšlel. No škoda no.
pf - 01.09.10 01:09:01
jako nejlepsi historka na tohle tema byla,kdyz v teplicich takovej mladej uvedomelej geroj a la bruno sel rict libanonci ve fast foodu, ze si nepreje, aby tady muslimove jako on zamorovali nasi krasnou zemi.libanonec mu odpovedel, ze je marunita, nacoz drsny hoch nemel odpoved, protoze proste nevedel, co to je.
pf - 01.09.10 01:04:14
chtel sem rict MRDAT
pf - 01.09.10 01:03:33
na tom se neshodnem (moznost neudelat ze sebe pitomce mel ;), cili mdat.
bizz - 01.09.10 00:58:33
takze jo, mrdat :)
bizz - 01.09.10 00:58:08
tak ja myslim, ze o casti tyhle komunity treba v Pze vim, viz jen Dmmnd.. neni to proste tema, ktery se da splachnout na zaklade jedny odpovedi na Johanovu obecnou otazku
pf - 01.09.10 00:16:33
a bude asi lepší to nechat spát. mě nějak nebaví diskutovat o „militantnosti islámu“ s lidma, co korán v životě neviděli, jen někde četli dva tři z kontextu vytržený citáty, co nikdy v těhle zemích nebyli a co podle mě ani nemaj ponětí, že tady už dávno několik muslimskejch komunit existuje, jen o nich nikdo nevím, protože prostě žijou obyčejnej život. například ta teplická, což jsou vesměs libanonci a dost zajímavá směs, nejen muslimové, ale i marunité a druze, byla v novinách jedinkrát, když jim radnice „hrdinně“ zakázala postavit si mešitu.
pf - 01.09.10 00:10:35
dw: a měl bys po ruce nějakej příklad muslimský země, jak emigrovalo nějak víc křesťanů, aby mělo smysl tam kostel stavět? jinak ten argumetn totiž postrádá jakoukoli oporu a upřímně, ve spoustě muslimskejch zemí, kde křesťanská komunita dávno je, kostely vesměs stojej. bizz: takže broněk napíše argumenty stylu „jeslti moje dcera“, „blbý holky, co si berou muslimy,“ „nechci tu mešity“ apod. a já mám investovat čas, abych si zjistil, jeslti z něj vypadne i něco s nějak racionálním základem. bezva ;) mrdat.
bizz - 31.08.10 23:51:32
nejde o prostor, ale ze si tu obcas honite neco na nekom, kdo se k tematice nevyjadril dostatecne, kdyz valite takovyhle valy DW rulz neasi
pf - 31.08.10 23:40:38
bizz: sorry, já nevim, proč bych měl psát nějaký otázky, nevidím proč někomu s takhle přiblblejma názorama vůbec dávat prostor.
DW - 31.08.10 23:28:52
Pokud lidi, který chtěli mít na letný blob tu najednou nechtěj mít mešity, je to pokrytectví. Tady ale nejde ani tak o architekturu města (na kterou se tihle lidi často v domnělém pseudoliberalismu často odvolávaj aby to zakamuflovali) ale o to, že do muslimskejch zemí taky už dneska nikdo nepřijede stavět kláštery. Prostě člověk by se měl snažit trochu přizpůsobit tamějším lidem země, do který se přistěhuje. Když teď odjedu do Skotska pracovat, nebudu sice jíst haggis (aka hegeš), ale taky jim zároveň nebudu vnucovat svíčkovou. Prostě budu respektovat že u nich se žere hegeš a nebudu se je snažit měnit na svoji víru v to, že svíčková s pěti je best. Oni tak žijou stovky let, je to tradice, a nechápou, že jíst smíchaný pomalu syrový zvířecí vnitřnosti je pro mnohý z nás trochu moc.. Prostě jde o to, že pro mnohý lidi jsou mešity jako haggis - něco co na svym území nechtěj a v puse jim to nedělá zrovna nejlíp.
bizz - 31.08.10 23:02:25
pf: proti? :) o tomhle prece ale nikdo nemluvil.. nicmene tohle je tema, ktery bych klido presunul jinam nez pod recku ale vlastne cyp s tym :) jinak k tomu intie jeste, Bruno tam odpovida na otazky, ne na globalni problematiku. cili na soukromym pozemku za jejich prachy, at se klidne upalujou, ukamenovavaj, obcujou s ovcema.. je mi to jedno. vy chytry, ocekavam od vas (s 666) otazky pro Bruna, pak muzete hazet ctvrty cenovy zalozeny na vlastnich dohadech a nevyrcenem
pf - 31.08.10 22:00:03
sud: jasně, ústava zaručuje svobodu vyznání a upřímně, pokud už je tohle právo zaručený, přijde mi poněkud legrační, aby některý vyznání neměly možnost za soukromý peníze na soukromým pozemku vybudovat místo, kde můžou vyznání tak řečeno praktikovat, jen proto, že sud a broněk (a možná pavlík;) jsou proti (a u jinejch vyznání je to ok). o tom geniálním zjednodušení „to video vypovídá o všech muslimech“ se snad bavit nechceš, aspoň doufám. sorry, to, co tam inženýr uvádí, jsou arguemnty na úrovni čtenáře blesku, kterýho u rybníka bodla vosa. jediný rozumný co tam je, je citát australskýho premiéra, se kterým tak nějak souhlasím, ale jinak to sou fakt žvásty ze čtvrtý cenový.
pf - 31.08.10 21:51:51
dw: to beu, ale jen za prepdokaldu ital nerovna se berlusconi, to uz bych bral jako urazku ;)
LEON - 31.08.10 21:38:28
muslim,křestan,jehovista atd .....všichni jedna náboženská pakáž jsou !!!
DW - 31.08.10 20:43:37
lol pf jenže ty to bereš z pohledu Itala :D
Sud - 31.08.10 20:39:54
ze to on nema podlozeny neznamena, ze ten princip je spatnej
pf - 31.08.10 20:31:13
tak jasny. ja su bila chatra a minaret tu nechci, protoze su bila chatra je bezva, se jeste divim, ze v tescu nemaj trika
666 - 31.08.10 20:16:33
sam si zavadnej :)
Sud - 31.08.10 02:32:28
jsou to vykriky do tmy a bla bla, ale proste mi to neprijde nijak z principu zavadny
pf - 30.08.10 20:37:27
adam: na ja, projevil se můj jižanskej temperament (jsem genama z části ital, což mě samo o sobě diskvalifikuje z řádného života ;) jinak DCLXVI má pravdu: těmhle blábolum je spíš třeba se smát.
Střap - 30.08.10 20:25:24
sakra bacha na to nasem krasnym detem hrozi nebezpeci...ty vole to je narez. Nevim tady nejaky araby, abych byl presnejsi muslimy tu mame nejak s nima problemy nejsou. Pokud bych to bral jako Bruno jdu vypalit Josefov. Pac jedinej teroristickej utok v CR maji na svedomi Izraelci..No nic hodne jsem se zasmal.
666 - 30.08.10 20:16:14
Ten rozhovor je jen xenofobni brek s mirnym a nevinnym presahem do rise od moralizujiciho pacifisty (oni na nas kamenem on na ne, bububu s chlebem :D), kterej se omylem zapletl s death metalem. Coz mi prijde maximalne v poradku a ukrutne zabavny :) JIHAD, vy neverici psi!
DW - 30.08.10 18:31:07
kecy k ničemu stejně nevedou a češi nikdy nebyli žádný velký bojovníci, takže vo co de.. turban na hlavu a jedééém
Adamos - 30.08.10 16:17:02
pf: nemusíš se omlouvat :-) ale tvoje reakce na fobii je celkem úsměvná
pf - 30.08.10 15:46:55
sude, můžem to probrat ěnkde u piva, nechce se mi to tady rozepisovat.
pf - 30.08.10 15:35:28
sry, tamto sem psal sudovi na zaklde predchoziho fora, ne pajpajovi. adam: to netvrdim, ale sorry, to co tam brona uvadi, sou fakt vykriky do ticha
Sud - 30.08.10 15:27:05
argumentace neargumentace, souvisla nesouvisla, nejak v tom nevidim tu spatnost, prosim ukazat (svatby veynechme)
Adamos - 30.08.10 12:48:28
taky s tím nemám problém pf: hlavně že ty máš srovnaný a kvalitní názor na všechno
bizz - 30.08.10 10:59:24
ja bych to nazval hlas muze z lidu, takze jsem neprekvapil :)
pf - 30.08.10 10:23:36
to me u tebe nejak neprekvapuje... uprimne, je to snuska blabolu, ktery sou helter skelter naskaldany za sebe, aby to vypadlo jako souvisla argumentace
bizz - 30.08.10 10:18:24
ja tam nevidim zadnej problem, takze jsem taky vul. dikycau
Sud - 30.08.10 03:49:47
az na ty svatby zadnej problem nevidim
Střap - 28.08.10 13:52:18
LOOOOOOOOOOOOOOL cetl jsem rozhovor. Ten brunatny kluk Kovariku to ma srovnany. Nejdriv dava na BA poklonu hooligans a pak jsou ty holky, co si berou ty muslimy pitomy. Jinak pry bude projekt Boro-pnos a bude to meditacni kazani Bronika a Kubika.
pf - 28.08.10 11:19:17
docela by mě ale zajímalo, a to v rozhovoru není, jak se má pedro...
pf - 28.08.10 11:01:42
666: ono čekat nějakou názorovou otevřenost od okresu UH... ale těm jeho proti-muslimskejm plkům přikládám asi stejnou váhu jeko těm anti-křesťanskejm. a argument „holky si berou muslimy atd.“ je vážně lol. je to prostě vůl.
666 - 28.08.10 09:58:09
pradeda byl u husaru, proti turkum valcival, savlicku mel nabrousenou, po boku ji nosival, Evropa byla bila, Brunovi by se libila... Pardon, nechal jsem se unest :) a ted tu o Adovi :D
666 - 28.08.10 09:54:20
vybornej rozhovor s Hypnos na Fobii :) Death metalovej Dan Landa promluvil :D Hlavne pan "pf" se urcite pobavi :>
killer - 25.08.10 11:07:48
tak jako parkrat sem to slysel, neni to spatny, ale na prdel me to neposadilo, nejak mi nesedi ten "blackened death metal" jak pise bruno.... Behe z toho trochu citim, ale to je asi tak vsechno:-( skoda, cekal jsem od toho vic (asi jsem cekal vic death metal)... cca 6 bodu
killer - 18.08.10 16:18:02
ok
bizz - 18.08.10 02:35:48
killer: stav se pro to u me dole, mam cd na stole
killer - 17.08.10 15:52:02
no me na ba moc nebavili, ale nevideel sem celej set, poslechnu tuhle desku a dam vedet...
Filipismo - 17.08.10 11:35:17
Sud trefil :-)
bizz - 17.08.10 07:23:45
File, nejmenovana zustane nejmenovana? :)
Sud - 17.08.10 01:05:28
hehe behe, no fakt.)) na BA sem se neodvazil
Filipismo - 17.08.10 00:57:00
Mimochodem...nepřipomíná vám Where the Rooks Fly to Cry nejmenovanou polskou kapelu???
bruthO))) - 16.08.10 10:36:24
neviděl jsem...
Filipismo - 16.08.10 09:11:51
Pod vlivem jejich vystoupení na BA dávám...11 :-)
bizz - 16.08.10 08:41:53
jinak bych jeste dodal, ze krok jinam ci posun dal Hypnos urco udelali (a libi se mi), jen celkovy dojem je mirne rozkolisany tim zvukem a tim, ze kazda skladba je vlastne jina (zanrove nejsoudrznejsi jsou prvni a posledni val), ale zas to mcd dodava na atraktivnosti. co treba takovej Fil? ten to ma naposlouchany jak cyp

Zkus tohle