Autor: 100 Uživatelé: 93 Tvé hodnocení: hodnoť
I, Monarch

HATE ETERNAL - I, Monarch

Smrt, peklo, zkáza, smrt, peklo, zkáza, smrt, peklo, zkáza… No vypadá to, že mi hrabe (hrabe mi furt, ale tentokrát asi tisíckrát víc), ale situace je velmi

review_524_px2

vyhrocená… Párkrát už jste určitě slyšeli hlášky o třetí desce kapely. Hlášky o tom, že pak se teprve ukáže, co v kapele je. Samo-zřejmě, že to není směrodatné, ale občas dojde k jevu, kdy se to těžce potvrdí. A tento jev právě nastal. Totálně devastují sebranka Hate Eternal se rozhodla k výraznému připomenutí Floridské scény a tohle jsem nečekal ani v tom nejšílenějším snu!!!!!!!!
Jestliže mnoho lidí mělo problém se zvukem předchozího majstrštyku a možná měli oprávněné obavy z I, Monarch, mohu je směle uklidnit. Tato deska hraje v rámci stylu asi nejlepé od dob Despise the Sun!!!!!!! Stačí se jen zaposlouchat do opravdu parádně udělaného zvuku škopků, naprostá lahoda!!!!!!! Baterie jak svině, tímhle byste mohli střílet vorvaně a ne igráčky jako minule!!!! Kytary jsou mohutné jak peklo samo. Seru na debilní kecy o zvuku!!!

K samotné hudbě, ta v sobě spojuje tolik aspektů death metalu, že je opravdu těžké to napoprvé pobrat. 40 minut totálního vyhlazení Vás provede muzi-kanstvím od napřáhu KRISIUN, duše MORBID ANGEL, temnoty IMMOLATION, trošička té

review_524_px3

vyšinutosti GORGUTS a jako další dostanete solidní porcičku něčeho, co uspokojí i fanoušky techničtějšího death metalu. Mohlo by to vyznít, že smečka okolo zrzavého principála se rozhodla pro konglomerát, který neurazí, ale taky neuchvatí. Jak praví klasik: „TAK TO HOVNO!!!!“ I, Monarch je deska, která má vlastní ksicht a je natolik silná, že válcuje vše a z mého pohledu se zastaví jen u pár monolithů jako je Pierced from Within, Domination či Obscura a pár dalších.

Podrobněji? Jaký chcete podrobnosti, že je Roddy jeden z nejlepších bubeníku tohoto stylu planety (hovno je nejlepší!!!!), že Rutana poznáte po pár tonéch?? A pár buzerantů, co má neustále kecy, že jde o kopii MORBID ANGEL. Jen jim uniklo, že chvíle, které jim MA připomenou jsou ty, které Rutan složil v MA sám. Škoda mluvit, tohle se musí slyšet. A vůbec moc kecám. BUY OR DIE!!!!!!!!!!

PS : Ta druhá kytara Vám hoši určitě sekne.

• Rated 8.5 out of 10.

Chi, teď si možná naběhnu, ale nedokážu si to odpustit. HE na mne totiž malinko svou sebeprezentací působí jako Manowar :) Ano, nejdřív Dobyli trůn, pak se stali Králem králů a nyní jsou dokonce samotným Veličenstvem. Jenže je tady samozřejmě jeden základní a podstatný rozdíl. Narozdíl od MáňoVař, kterým vlak ujel již před mnoha lety, samozvanci z HE určují toho svého vláčku směr.

additional_review_3811_55_px4

Se svou letošní nakládačkou konečně porazili minulé útrapy se zvukem a vykročili vstříc podrobení deathového světa, ale ten se bude bránit, protože je zde stále několik silných jednotek schopných vydat se na zteč. HE ale potřetí útočí silně a své útoky vedou i poměrně jinou taktikou a hlavně důrazným způsobem. Ano, na Monarchovi se opět nedostaneme téměř k vydechnutí. Roddy nohama vyšlape minimálně tunu zelí, k tomu by ručkama porazil veškeré Sauronovo vojsko a spolu s Rutanem, kterého opravdu poznáte téměř ihned, drží otěže tohoto buldozéru velmi jistě. Muzika se stavbou moc nezměnila, užívá stále čitelných kontur skladeb, ale komplexně se posunula více k rouhačštějším riffům (v nejedné skladbě cítit třeba vliv Immolation či blackovou síru) a temnějšímu znění, to vše intenzivně nadávkováno a navíc s občasným nádechem Gorguts riff-držení.

Pro peklaře po(ne)vinost, pro deathaře téměř také, pro zbývající minimálně zajímavá rachota :)