GRAVES OF VALOR - Salarian Gate

consPiracy
7.5

Po dlouholetém a netrpělivém čekání se konečně kvintet kolem třech pohrobků THROUGH THE EYES OF THE DEAD – kytarové duo Richard Turbeville, Jeff Springs a bubeník Dayton Cantley - rozhoupal, pozměnil, spíše zkrátil název, přešel pod křídla renomovaného vydavatele a vydal prvotní a velmi ambiciózní full-length, na který se díky asistenci Relapse Records a rovněž předesílaným ambicím uchyloval jeden kritický pohled za druhým. A výsledek?
Ten smrdí death metalem víc než nemocniční prostory typickým nemocničním

review_1328_px3

zápachem. Nekonvenčně pojmenovaný debut přitahuje již z dálky; intenzivní kresba znázorňující jezdce smrti projíždějícího bránou Via Salaria je více než poutavá – tak alespoň působí na mě. Nijak jinak tomu není ani po samotné stránce hudebního obsahu.
Kvintet původem z Jižní Karolíny na sobě od předešlého EP Famine z roku 2007 zapracoval a výsledek nepostrádá atributy death metalu zámořských plání, do něhož se vlévají ze všech stran jako nezkrotná Amazonka agresivní prvky deathcore díky nimž lze hledat paralely nejenom s JOB FOR A COWBOY z dob alba Genesis a EP Doom. To je případ hned druhého válce Suffocation of the Last King, v níž kytary ve vysokém tempu řádí jako černá ruka, ale také nezkrotných WHITECHAPEL, kteří se svým debutem The Somatic Defilement z roku 2007 zanechali něco málo i zde. GRAVES OF VALOR narozdíl od těchto dvou zmíněných pracují mnohonásobně více s deathmetalovými podklady jako takovými a pozornost věnují jak na děj samotný, který místy dýchá mýtickou esencí a místy zase atmosférou Orientu, což je zapříčiněno lyrickou koncepcí nasměrovanou k románské historii (konkrétně Vizigótské říši a tehdejší sociální problematice), tak i na rámec žánrových propojení; tklivá a blátivá No Gods Left je tohoto tvrzení naprosto jasným osvětlením, protože skladbu podobného ražení, kde lze detekovat prvky BEHEMOTH či NILE kvintet doposud neprezentoval! Dalšími takovými úkazy, které bijí přímo do očí,

review_1328_px2

jsou úvodní válec Salarian Gate, ve kterém se vyřádil i hostující - jako ledový démon z kultovní PC hry Dungeon Siege - řvoucí Anthony Gunnells, zakladatel a dnes již neaktivní člen THROUGH THE EYES OF THE DEAD, atypická a velmi dobře zakomponovaná groove kytarová bezprostřednost třetí skladby Pestilence nebo desítka Locusta, u níž se mi krásně vzpomíná na album Malice z roku 2007 z dílny THROUGH THE EYES OF THE DEAD. Ke všemu si ještě krátce před finálním zhodnocením přičítám atypicky osazené skladby, spíše tedy intermezza v podání dvojice Letter to the Blind (klávesová minutka čarující na melancholickém rozhraní) a Diderot, což je krátká akustická věc zasvěcená francouzskému spisovateli a filosofu Denisi Diderotovi.
A nyní mohu s klidem v duši říct, že profesionální produkce současného znění, čistý zvuk, podmanivá náladovost a grandiózní kytarová sóla s melodickými pasážemi jako například úvodní intro skladby To Breathe Blood podtrhují nadstandardní nahrávku, v jejíž společnosti lze strávit mnoho dní, týdnů a všechen ten čas bude přínosný a stejně kouzelný jako ona podstata lyrické koncepce, která provází albem stejně jako hlas průvodce návštěvníky na hradech a zámcích.

bizz - 20.01.10 16:16:18
tak co, slysel nekdo novinku TTEOTD? rozjede se to dobre, ale pak tak nak skladba jak skladba..
šr@ami - 09.01.10 23:51:32
do píči, jakej šrámek neser ty žide polskej !!!!
DR - 06.01.10 11:25:17
delete forever
bizz - 06.01.10 01:33:26
ajo, a tady mame po hopovy diskuzi taky.. a po dukazech na Šrámka :) diky Ondrajsi :D
brutusáček - 05.01.10 00:23:24
no já jel dost jamiroquai v práci :)
bizz - 04.01.10 23:58:09
Šrámi, tak jasnacka, aspon jsme si pokecali. hlavne se mi koukej ozvat!!!
šrámi - 04.01.10 23:20:48
já třeba posouchám uplně všechno...mám rád jak moderní deathcorové kapely jak již zmíněné Carnifex (!!! DC není jen o Carnifex či Despised Icon) tak třeba i deathmetalovou klasiku jako Suffo, Pyrexia, Internal Bleeding, Malignancy, CRYPTOPSY !! a jiné....nemá cenu někoho odsuzovat pro to co poslouchá, podívejte se ke mě na lastko....uvidíte co poslouchám v práci..... :-)))) brzy na baru.......
pf - 03.01.10 20:38:01
to, co se změnilo, není prodej novinek, ale že se de facto přestaly prodávat starší věci, což dřív bylo normální
pf - 03.01.10 20:22:05
"vyprodávaj starší věci" ;)
brutusáček - 03.01.10 19:35:04
no jak co jak kde....vloni na buřtech jsem našel obscuru od gorguts, za 350 a ukecal jsem to za 300
pf - 03.01.10 18:00:24
třeba ten výprodej relapse mě přišel draho ;) ale dost výmluvný jsou teď distra na cz festivalech, novinky většinou už nemaj a tak vyprodávaj starý věci... kolik bylo n abuřtálu CD po 100- až 150-, řekl bych většina a beztak skoro nikdo nic nekupoval
pf - 03.01.10 17:58:13
střap: podle mě i pokud si jen to jedno procento koupíš, tak jo...
brutusáček - 03.01.10 16:36:07
asi už ani ne...
Satan.rap - 03.01.10 15:41:37
treba...brute ma smysl zjistovat, kdo co vydava, kdyz 99% veci cornes?
brutusáček - 03.01.10 15:34:32
že maj plný sklady?
Satan.rap - 03.01.10 15:08:54
pf: budou mit labely za pet let smysl? Ostatne on ten vyprodej Relapse, cosi naznacil.
pf - 03.01.10 15:01:37
relapse nejlepší? už zdaleka ne... problém je, že současně chtějí jet víc stylů, což je super, chtějí kombinovat vizionáře s mainstreamem, to je ok, ale je to často za cenu fakt průměrnejch desek a někdy až moc okatýho vycházení vstříc těm nejblbějším trendům
pf - 03.01.10 14:57:23
uf, to je debata ;)
brutusáček - 03.01.10 14:56:52
vždy byl a vždy bude..... prostě fred kterej má najeto miliardu deathcorů asi ví že tuhlencta kapela je mrdka, a diví se že relapse to vydá.....myslim že by se asi nedivil kdyby relapse vydal tuny deathcoru, kterej by za něco stál.....to je myslim celý asi co chtěl fred říct :)
666 - 03.01.10 14:35:13
tahle sebestrednost a neschopnost videt veci trochu z vejsky je opravdu smutna (velice mirne receno)... Neustale hledat a dodavat originalni kapely pro sirsi spektrum posluchacu (LOL!!!) bylo, je a bude cim dal tezsi - rek bych, ze jde jen o stesti, Relapse se proste kdysi trefili, do vaseho vkusu, nic vic nic min... a v porovnani s dneskem to z Relapse nedela az o tolik horsi label nez tehdy pokud vubec. Gotic/speed/power sracky jako NB ci Metal Blade fakt nepodepisujou, jedou si furt tak nejak svoji lajnu. Opravdu nevim co vlastne chcete inzenyri... Kdyz budou Relapse vydavat to co pred 6-8 lety bude to pro vas stagnace, kdyz hledaj a zkousi, tak je to taky spatne. Kouknete se kolem sebe, v jakym stavu je muzika dnes a v jakym byla v dobe, na kterou se tak trapne upinate. Krom toho je to byznys.
Satan.rap - 03.01.10 14:09:14
malci: CZ scena se nekam hne az prestane silhat po nahajpovanejch mrdkach. A prestane pouzivat slovo bro. Sracky jako je tahle nebo Carnifex znacej jediny, celej jeden slavnej trend jde do kopru. BTW: Narozdil od Freda, kdyz uz ty pravdo jedna nahravku na Relapse vydanou mam...to mi doteklo vlastne ted. Aspon je videt jak se dokazu posrat z trendu jako Avatar, Relapse atd....
bizz - 03.01.10 13:44:48
malci: to si nemyslim. nasi lidi by delali muziku furt stejnou, a ta je v globalu receno, ackoli se to lepsi, furt o hovne. az tady treba vyleze par konzervatoristu, co udelaj nakej slusnej metal, na kterej se chytne nejaka sirsi verejnost, tak pak mozna se o ti tady nekdo zacne zajimat. par kapel z jinych zanru (treba ten death metal) to tady nezachrani/nezmeni, ani kdyz si jich vsimne vetsi label jako kdysi treba Krabacu.. ano, kapely, ktery Relapse nasel, jsou ted vetsi a zdrhly nekam, coz je prirozeny, a Relapse ani vsechny objevy stahnout a/ nemuzou, pac to je o penezich, b/ spoustu tech projektu je vyhypovanejch (nebo jejich cleni) jako Fred, takze radsi treba i jdou k labelu, kde jsou podobny kapely a tudiz se na tyhle labely soustredi i vetsi mnozstvi podobnych fans nez na Relapse, kterej je pro ne "mainstreamovej"... Nuclear Blast byl taky kdysi malej labelicek, kterej zacal vydavat kompilacky a pak chytl D.Orchestru, Pungent, benediction, Sinister, Mortification, Meshu...
malci - 02.01.10 21:46:17
Tak zaprvé:si myslim, že se tady měla hodnotit kapela a ne někomu kritizovat co poslouchá na last.fm..............další věc je, že co se týče relapsu tak naprosto souhlasim s fredem...............neni tomu ani 10let a vydával opravdu velice originální kapely a co sem si všiml tak právě ty inovátorské spolky odešly k jiným labelům a poslední věc je, že kdyby tady u nás bylo víc lidí kteří se tolik obětovali pro hudbu a vývoj na naší scéně jako fred a kluci ze smashed face a translunaria (goo broooo!!!!!!:D)tak si myslim, že by ta naše scéna byla na hodně vysoké úrovni, jak co se týče náplně hudební, tak i aktivních činnností.
bros - 02.01.10 19:40:21
Schizmo má ale celkem pravdu v tom, že před pár lety Relapse v podstatě hledal, vyráběl a dodával V NĚČEM JINÝ KAPELY PRO ŠIRŠÍ posluchačskou, metalovou obec... teď už to nedělá
666 - 02.01.10 18:55:28
shizmo: sinusoida jit nahoru muze, ale pro tebe, diky tomu, ze uz neco naposlouchano mas a prehled taky, to nebude az tak zasadni vzestup, pokud vubec, furt tam bude vic nezajimavejch kapel nez zajimavejch, smir se s tim... tezko se nekam dobrat, kdyz si to nepreberes, nechces prebrat, cimz nerikam, ze mam pravdu a ty ne :) Strap to napsal dobre, i v dobe svy nejvetsi slavy tam Relapse meli vzdy nejakou srajdu a ne jednu. Nejinak je tomu s GOV. Jinak kdyz si GOV poslechnu, tak je to takova spinavejsi min nalestena a vic metal kapela z tydle vlny, co celkove k Relapse sedi vic nez ty mnohem vic preprodukovany kindershakoviny, takze pokud Relapse a metal-core, tak GOV, kdo vi :D Pro me osobne je to vsechno stejnej humus, jestli dementni Depised Icon nebo pitomy GOV :> Doufam, ze o techdle kapelach za par let neuslysime a jejich prezivsi posluchaci budou s cleny techto kapel upalovani na hranicich, verejne stinani a veskere jejich nahravky budou hromadne sesrotovany v hromadny zapomneni :) Uz ted je pozde. Ah, Hyde promluvil...
schizmo - 02.01.10 18:18:19
sice jsme se k ničemu moc nedobrali, ale děkuju za konfrontaci a názory... já se dál budu probírat bahnama a budu doufat, jak napsal 666, že ta sinusoida u Relapse půjde nahoru a blatům se obloukem vyhnou
brutusáček - 02.01.10 18:02:58
tak ten kdo poslouchá víc originálních kapel samozřejmě vyhrává o tom neni pochyb.. :)
Satan.rap - 02.01.10 18:02:44
brute precti si to tu pozorne...
annal - 02.01.10 17:58:44
At kazdej vynda svuj prehled na stul a premerime si je
brutusáček - 02.01.10 17:36:02
tDEP už myslim u relapsu nebo nějak napůl..tu novinku chtěj vydat napůl u season of mist.....ale schizma chápu, ono co naposledy vydal relapse takového, že by nás to spektrem smahlo, tak jako to dělalo vždy...od relapsu snad jen dyzritmie tDEP, jasně že začnete s tim že takhle to dělali už předtim takhle a takhle, ale minimálně u mě jsou vizionářský tim, že ten svůj žánr dokázali právě dotáhnout do toho mainstreemu a pořád je to kuwa dobrý střap: ale o tom schizmo nemluví, že by nějak vybočovali nebo byli průkopníci....prolejzá si ty bahna dokud se mu něco nezalíbí, at má pak klidně 7500 kapel ne? to jestli jsou volšový je už pak relativní :)
bizz - 02.01.10 17:23:08
uz jsem to psal nekolikrat, tema neudrzis. a myslim, ze ac uhlo od kapely, je dobry a furt koresponduje s tvym prvnim prispevkem, co sis rozlil, to vypijes :-) dle toho, co pises, mas asi trpelivosti za nas tady vsechny, ale ja uz tak nak nemam silu se tema hromadama plev probirat a radsi si na tip pockam a naposloucham mezitim ty trvalky, pokud me tedy neco samo nebrinkne sikovne pres nos GOV jinak z ukazek standard a nic, do ceho bych se snazil dostat, Relapse asi vedeli, proc to vydali, nebo uslapli no:)
Satan.rap - 02.01.10 17:07:53
no nic krome toho, ze si sermoval prehledem. Mimochodem podle vseho mas rad Carnifex a to je mrdka neskutecna. Jinak ti garantuji ze dva tisice deathcoru fakt poslouchat nebudu:-) A ze to nemam neposlochany mne spis tesi nez naopak. Pak ti Ondrajz psal, ze spousta prelomovy muziky se hrala pred ctyriceti nebo triceti lety...vis tohle mozna myslel hudebnim prehledem:-)
schizmo - 02.01.10 16:59:13
no kdybys to měl naposlouchaný, tak možná pochopil, že GOV by sovnání s tím topem nesnesli ani náhodou, nicméně věřím, že proto tebe i pro další lidi to bude minimálně stejná sláma jako GOV... avšak tady se bavíme o GOV, neachápu, co to má co dělat s mou tvorbou a statistikama na last.fm
Satan.rap - 02.01.10 16:33:22
Frede on to myslel Ondrajz uplne jinak....vsiml sis kolik z tech vic nez 5000 vybocuje nekam uplne jinam? Lichy kecy o vlnach a trendech? Nerekl bych....Promin ja jsem na ten profil koukal a volsovitejch kapel tam podle mne v topu malo nemas..A navic si je pulka z nich podobna jak klonu klonu. Proto nechapu proc reagujes zrovna u tyhle kapely takhle...ze je to sracka se vubec nepru.
schizmo - 02.01.10 16:17:23
jsem to ale nostalgickej zmrd :) Dr: ve skutečnosti je to něco přes 5000... řeknu ti jednu věc, za mě ty kapely nikdo nepřebere a jestli na 100 kapel hnoje připadne jedna pecka, která mi nakope prdel, není to vyhozenej čas. Já si ty kapely totiž najdu sám, nemusím čekat až někdo něco doporučí. Proto jsou absolutně lichý kecy o vlnách trendu, když člověk ty kapely zná leta před tím boomem a vznikem trendu. A je to přesně naopak, jak tvrdí bizz, většinou je to ještě před tím trendem - můžu být nasranej, můžu být zhnusenej, ale to je tak všechno, co můžu - kvůli stádovosti to ještě nepřestanu poslouchat, to bych potlačoval ty hodiny práce, který jsem tomu věnoval... tím se ale dostáváme úplně jinam, než byl původně záměr... já tvrdím, že GOV je pro Relapse volšová kapela a místo polemiky mě tu div nepranýřujete :)
666 - 02.01.10 15:24:07
schizmo: vidis to naprosto zaujate a proc ne, 6-8 let ti nikdo nevrati, tenkrat to byl vrchol pro tebe, protoze ti to znelo nove a do ty muziky jsi zrejme zabredaval a ten punc originality a cerstvosti je v ty mire dnes neopakovatlnej a popravde dal uz to bude jen horsi, proto dneska uz ti ty kapely muzou a budou znit vic 'obycejne' nez predtim, ale ostatnim, co k tem novejm kapelam prichazi nove jako ty pred lety k tem svejm, to pripada revolucni stejnou merou jako tobe neoriginalni. Kdo vi, pro nakyho spratka muzou bejt GOV, co pro nekoho pred lety Venom :D Ja nevim. Extremni muzika taky starne a generace se na ni zacinaji nabalovat. Proto tvy tvrzeni o Relapse je svym zpusobem maximalne takova podivna nostalgie, kterej obcas kazdej muze podlehnout, o tom zadna, ale jako nejakej objektivni fakt bych to nevidel. Kazdopadne, mluvis o nedostatku prehledu a aktualnim stavu sceny, v poradku. Prehled je jedna vec a je fajn, ale pro ten pripad, o kterym mluvis ty je treba mit i nadhled a ten bych v tomhle pripade radil mnohonasobne nad ten prehled! Obcas je treba se povznyst nad tu svoji pravdu a vnimani reality. Nic naplat. Vsechno se to toci v kruzich, vic ci min a cim vic jizd absolvujes tim vic ti to vsechno bude pripadat vsedni, obycejny. Ty mlyny nezastavis. Vzdycky budou ale kapely, ktery budou cerit tu hladinu, jen jich bude min nez vic, coz podle me dava logiku a mel by ses s tim smirit. Pokud chces hledat vic novych a revolucnich veci je treba se poohlidnout do jinych stylu, ktery pro tebe budou novy. To se ale dostavas do pozice, kdy budes podelanej z neceho, co se nekomu, kdo ten styl posloucha leta bude zdat jako obycejny :) A verim, ze ti to bude ale uplne putna. Osobne jsem se smiril s tim a rozumim tomu, ze pro nekoho, kdo je o 12 let mladsi, je nejlepsi deska Nile AOTW. Uz jsem jeden priklad rikal, reknu druhej, pred DEP jsem poslouchal Human Remains a DEP mi fakt vizionarsky neprijdou, narozdil od Human Remains, vubec DEP stopro nesnasim, nicmene chapu, ze je nekdo miluje a revolucni mu prijdou. Proste tvrdit, ze Relapse ted vydavaj sracky a pred lety to bylo lepsi mi prijde omezeny a uzkoprsy ackoliv, kdyz bych strcil ten nadhled stranou, bude mi to pripadat presne jak rikas, jenze ono to tak neni.
DR - 02.01.10 14:50:54
Schizmo: Ještě něco. S tím "přehledem" ses krásně projevil. Promiň, ale ten tvůj "přehled" je ve skutečnosti jen pofidérní sbírkou kvant nastahovaných kapel bez ladu a skladu. K čemu je mi dobrý, že znám dvě stě padesát deathcorovech, post-cokoliv a emo-indie-screamo-sludge blabla kapel, když po nich za dva roky ani pes neštěkne. Na 4 500 kapel, který máš "naposlouchaný" na last.fm možná tak můžeš balit holky... Promiň, ale chybí ti trochu pár dekád k tebou avizovaným 6-8 letům. Co třeba nějaký souvislosti... Ať si všichni dnešní mathrockeři poslechnou Gentle Giant. Asi jsem málo "in", ale co třeba vývoj technologií, sociální změny, audiovizuální kultura, širší (ne-metalovej) přehled. Co tady píšeš, je tak mělký... Ještě k Relapse: To je jako problém, že jsou u nich zavedený kapely, který za se za těch pár alb dokázali vyprofilovat?
bros - 02.01.10 14:32:38
Kde jsou Cephalic Carnage upsaní teď? Stále u Relapse? Já jen že je mají v listu i Willowtip.
Satan.rap - 02.01.10 14:24:21
schizmo: Muzes mi jako rict, kde je rozdil mezi timhle a jak skoncili ostatni trendy? Neco se nahajpuje tak od toho firmy vydavaji kazdou mrdku...mimochodem i na relapsu par sracicek vyslo pred x-lety...ze ta firma stale patri k tem lepsim je pravda.
bizz - 02.01.10 14:11:53
schiz: no jestli to neni tim, ze tvuj hudebni vkus vlaje za tim vetrem, kterdej zminujes :-D a to promo? jen trk do SF ;-)
DR - 02.01.10 13:56:39
jojo, mám malej přehled, v tom je ten problém :-)
schizmo - 02.01.10 02:09:13
dr-voštěp: ještě abys nebyl v opozici, neasi 666: kvalitních kapel tam je stále dost, ale zatímco třeba 6-8 let zpět to byla přehlídka jmen, dnešní doba a tak rapidne zvyšující se úroveň způsobili to, že ty kapely působí mnohem obyčejněji, než před těma rokama... a to, že se Dr slepě zastává momentálního stavu svědčí buď odmítání si to připustit či nedostatku přehledu o aktuálním stavu scény... nebo prostě jen tak blbě pindá, jako vždy :) každopádně GOV by byly provar i na horších labelech, to mi prostě nikdo nevymluví
annal - 02.01.10 00:47:18
Labely dneska nejsou SOAR nebo Relapse ale MTD, FiH, BERC, ViC, GW, FOAD, DTL...
666 - 02.01.10 00:26:58
nechci mit rozum, to me pustilo v 17i a mit ho jeste ted, to bych se musel zabit :) takze zla imidz vitezi, dvacitka je dvacitka :D distra - doufam neberes ty cesky a v podstate celkove evropsky, preci jen oni delaj hlavne ten emerickej trh a ten si v soucasnosti zada trochu neco jinyho nez mirne zakonzervovanejsi, ortodoxnejsi evropskej :> Myslim, ze Relapse jsou castecne v 'prdeli' i diky tem vizionarum, protoze z Mastodon a DEP je v podstate jakejsi mainstream a to ten label taky nejakym zpusobem poznamenava a mozna strhava do vod, kam by mozna uplne samotni nechteli. Nikdy jsem Relapse nejak neuctival extra, ale myslim, ze po kazdym hlussim obdobi jde sinusoida zase nahoru, tak co uz. Furt jsou u nich Origin a par dalsich. Podle me vi co delaj, obcas zaexperimentujou, to je v klidu, ale z tech nejdele fungujicich labelu to furt tak nejak pleskaj po svym. Akorat nevim, proc uz mi neposilaj Resound, smejdi.
DR - 02.01.10 00:24:50
přesně, relapse stále zdaleka nejlepší; ty romány nahoře jsou kecy, sorry
annal - 02.01.10 00:11:38
Siege Of Amida vydavaj krom par fajn kapel tunu trendovejch mrdek
schizmo - 01.01.10 23:49:51
jo, vypadá to na refresh... a já už chtěl volat vymítače :D ser na imidž, nejseš na to dost starej, abys měl rozum? :D
schizmo - 01.01.10 23:46:22
tak jasně..., já beru Relapse hlavně z pohledu těch newschool kapel, ale je fakt, že vždy tam byla kopa klasických jmen a oldskůlu..., nicméně co jsem tak měl možnost pozorovat, lehce upadl zájem labelů o Relepse tituly do dister právě kvůli tomu pomyslnému úpadku... Je to zřejmě jen otázka úhlu pohledu - svůj jsem už vyjádřil a tak či onak, GOV jsou dle mého názoru nezajímavá a pro Relapse zbytečná kapela ať z pohledu klasiky či vizionářské vlny... no já myslím, že to, že někomu nevycházej rytmy do metra, je další významnej argument, proč kapela není Relapse hodna - přecejen nejsme na začátku devadesátých let, aby jsme si řekli: ten zpěv je krásně falešnej, pojďme z toho udělat pravidlo a můžem tomu říkat třeba emo... :D
666 - 01.01.10 23:38:01
kurva, si daval refresh stranky nebo co? to je spamu, kdo to ma cist furt dokola :> jinak ta deska GOV je desna srajda, ale kdybych rek neco jinyho zkazil bych si imidz... jinak me celkem rozdrtili Inevitable End z Relapse kapel, co se pamatuju a novy BT samozrejme.
666 - 01.01.10 23:29:05
schizmo: no pro lidi, kteri jeli Repulsion, Suffo, Inca, Rottervore, Monstra, Nile atd. sli Relapse do sracek jako label uz s upisovanim dle tebe 'vizionarskych' kapel. Tak si uplne nemyslim, ze tvy tvrzeni o upadku labelu je nejak moc relevantni. Nejaka ta vata tam byla vzdy, nekdy vic, nekdy min. ...prechody a breaky nevychazej, jasny :> co dal? :) ...a jeste by me zajimalo vysvetleni Bizziho prispevku ohledne proma. Cucham, chucham marastovinu.
schizmo - 01.01.10 23:24:54
piča, co to je? :D hoši, tady straší :D
schizmo - 01.01.10 23:23:19
pokud si správně pamatuju, Relapse byli vždy lovci vizionářských kapel, ať to byly Dilliny, Cephalic Carnage, Burst, Alchemist, Dysrhythmia, Burnt By The Sun, Sulaco, The End, Mastodon a další, jenže v dnešní době je takových a ještě náročnějších spolků mrak a nejenže Relapse dle mého soudu nestíhají držet krok s v minulosti nastaveným standardem, naopak GOV jsou spíše důkazem, že v té záplavě dokážou vybrat špatně... já se naopak těšil, zda-li Relapse neobjevili zase nějakou chuťovku a ono né... conspi: desku jsem slyšel několikrát, ale jakou cenu má nutit se do poslechu něčeho, co mě nudí, když tu mám tunu desek, které mě baví a přesto na ně nemám čas? bizz: člověk nemůže mít legitimní názor bez toho, aby do toho byla hned tahána jeho tvorba? :) 666: poslouchám to z ripu a YT..., nejvíce patrné jsou tam bubeníkovy přechody a breaky, který mu moc nevycházej - v první půlminutě videa je to celkem patrné... a máš pravdu, v minulosti jsem Relapse řadil k nejzajímavějším labelům, stejně jako jejich kapely, jenže kdeže loňské sněhy jsou... a o hysterii bych asi nemluvil, bývají tu mnohem zásadnější přízpěvky :D
schizmo - 01.01.10 23:07:46
schizmo - 01.01.10 22:50:10
666 - 01.01.10 21:32:04
schizmo: muzes uvest nazvy skladeb a casy, kde jsou ty slysitelne hracske chyby? poslouchas z CD? osobne nevim, jestli Relapse preslapujou na miste, mozna kdyby preslapovali asi by nevydavali kapely jako je tahle atd. Ale pokud pro tebe nekdy byli nejlepsi label, tak prosim, podrazdena az hystericka reakce je na miste :D Jinak jsem si zrovna rikal, co delaji asi Through the eyes..., pac si pamatuju, ze to byla jedna z tech shit kapel, kterou kdyz si clovek pustil, tak aspon slysel, ze znaji nejakej ten klasickej DM. Ale furt to byla srajda, pamtuju si, ze tam byli nejaky prehnany kopaky snad :>
Satan.rap - 01.01.10 17:33:44
ale ne ja jdu se dobou mam desku roku !!! http://www.myspace.com/attilaga
Satan.rap - 01.01.10 16:29:21
to neni krize Relapse max, jednoho trendu, kterej mi jako celek prijde docela nestastnej...muj nazor
DR - 01.01.10 16:05:52
tak to zas ne
antihumanoid - 01.01.10 15:28:20
sice to nějak extra nesleduju, ale i tak se mi zdá že místo Relapse už zaujmuli jiný labely, třeba Siege of Amida nebo Willowtip
annal - 01.01.10 13:20:16
Me tohle pripomina hodne slabsi Aborted
bizz - 01.01.10 12:42:21
jakoze Space az tak nepresvedcil, ale proc hned mluvit o krizi, Frede? nezaujalo vase promo? :))
Conspi - 01.01.10 08:41:22
V úplném počátku na mě působila deska podobně. Nemohl jsem přijít na chuť ani zvuku, ale když jsem si od ní dal krátkou pauzu a poté se k ní vrátil. Díval jsem se na ni snad očima někoho jiného, ale zalíbila se mi a když jsem si zjistil bližší informace, jednoduše mi to vše korespondovalo a výsledek e takový, že se mi album opravdu líbí. Nemusím jej mít v uších co den, ale opravdu ho můžu.
schizmo - 01.01.10 01:41:19
neuvěřitelně sterilní a nezábavná deska se slyšitelnými hráčskými chybami..., o to více neuvěřitelné, že tohle vyšlo na Relapse... a nebo žeby právě naopak tahle deska podtrhovala současné přešlapování na místě kdysi jednoho z nejlepších labelů?