EMBOLISM - Mindchaos

schizmo
6.5

Už jsem si říkal, kdeže je těmto slovenským patologům konec. A jejda, kde se vzal, tu se vzal, bez ohlášení mezi nás vtrhl již druhý CD počin těchto raubířů. Strašně se mi tenkrát, když mi Belo dával tohle promo, líbilo jak prohlásil: "A kdo jinej by jim to asi vydal?" Dle mě na tom ještě nejsou tak špatně a svého času by po nich houplo každé druhé grindové vydavatelství. První deska mi tenkrát docela solidně vyrazila dech svým "haemo" grindem a na nejedné alko-párty se stala předmětem usilovné pogovačky :-) Klukům se to neustálé srovnávání se španělskými ptáčky asi moc nelíbilo a tak se nechali slyšet, že jejich nový materiál k HAEMORRHAGE už nikdo přirovnávat nebude. A něco na tom asi bude!
EMBOLISM dneška jsou mnohem více přímočařejší a mnohem méně melo než na debutu, čímž dle mě na atraktivitě trochu ztratili, ale stále je to grind core jako víno. Věčná škoda je původního zpěváka, jež kapelu opustil z pro mě neznámých důvodů, ale ani současný zvraceč není žádná hanba, zvlášť, když kapelu tímhle vlastně zachránil. Ačkoli se jedná jistě o kvalitní žánrovou nahrávku, nebude zde jistě nikdo, kdo by byl tvorbou tohoto zvěřince nějak moc zaskočen, ba právě naopak, kapela těží z osvědčených postupů a pranic to vadí, že byli před tím již mnohokrát slyšeny, o tom přece grind core není.
Ačkoli jsem čekal větší pecku, o žádný průser se nejedná a fanoušek žánru musí být jistě spokojen. Jen škoda toho, pro grind core, ne příliš vhodného zvuku...

sestava: Peter Kotrik – guit, Michal Kotrik – guit, Rastislav Pales – drums, Michal Gros – bass, voc

12 / 29:44