Autor: 0 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
...in the name of their god

EBOLA JOY - ...in the name of their god

• Label: neuvedeno, 1970
  • Žánr:

Intro. Zavírám oči a ocitám se v dávných časech, kdy Egyptu ještě vládli bohové. Procházím pouští v horách, vítr mi fouká písek do očí a najednou se přede mnou otevírá vchod do jeskyně. Cestu do nitra skal osvěcují louče na zdech. Z dáli slyším nějakou temnou modlitbu (Destruction). Ztrácím se v bludišti a zvuky sílí. Objevil jsem se v podzemním sále, kde se všichni modlí ke Zničení …ve jménu jejich boha. Prchám z tohoto shromáždění, ven z katakomb a ocitám se na okraji útesu směřujícího do modré hladiny oceánu. Chodím po okraji, kamínky se pod nohou oddrolují a padají do nekonečna. Slyším, jak vítr v uších šeptá: "Poleť se mnou. Nech se vést. Lítej!" Neposlouchám jej, ale on se nevzdává (Close Your Eyes). Buší mi kamínky do těla a snaží se mě svrhnout ze skály. Bojuji s tím živlem do posledních sil, ale prohrál jsem a letím dolů, usínám nebo umírám, v hlavě mi zní ukolébavka (Lullaby) a já se už nechci probudit. Modrý obzor se přibližuje, už je skoro na dotek. Natahuji ruku a nořím se do nekonečného vesmírného prostoru, kde nic nekončí ani nezačíná. Pronikám věcmi a ony pronikají mnou. Sklouznu po ledové hraně hlasu (…And You Were Here With Me) před tvé dveře, otevíráš, tančíme spolu po zamrzlém jezeře, sněží nám do vlasů, ale to vůbec nevadí. Led taje a potůček mě na svých peřejích odnáší do lesů. Víly tančí před očima, ale v myšlenkách jsem stále u tebe (Be With Me, Please). Voda vtéká do jeskyně, kde jsou okolo ohně (Fire Of Hell) shromážděné podivné postavy. Všichni máme pohled upřený do středu ohně, ve kterém se probouzí život. Dostává tvar, lidskou tvář a přece zvířecí. Promlouvá k nám hlas. Všichni přikývneme a vydáváme se každý svou cestou (Leaving Me). Provází mě padlý anděl, protože andělů není na světě nikdy dost. Cítím, jak se do mě můj anděl vpíjí očima. Otáčím se, ale to on už vstoupil do mého nitra a proměnil mě v šelmu. (Love) Plížím se trávou a vyhlížím nevinnou oběť své touhy. Přibližuji se blíž a blíž. Už cítím vůni potu tvého těla. Ještě o mě nevíš a já už vím, že jsi má. Připravuji se ke skoku, ale smetla mě vlna zpět do oceánu a můj vor pluje tiše do zapadajícího slunce. Sirény zpívají na cestu a já po jejich hlasovém mostě (Bridge Over Ocean) jsem přenesen zpátky na pustý okraj útesu. Snažím se vzpomenout si na všechno, co se stalo. Jediná vzpomínka se týká mého andělského průvodce (Angel Of Darkness). Po krůčkách sestupuji do hlubiny skal, kde stále ještě doznívá hudba v myšlenkách všech přítomných, v myšlenkách o Love And Hate, o životě, o neživotě, o smutku. Odcházím pryč a tiše šeptám modlitbu doG riehT fO emaN ehT nI …

Kluky jsem odchytil na ALLMETAL FESTu, povídali jsme si hodně dlouho, ale protože to tu nemůžu všecko doslova přepsat, tak jen útržky. Jsou ze Znojma, jsou do kupy už 5 let, mají na svém kontě 2 CD - Give me a medicine (1998) a In the name of their god (2000). Taky se podíleli dvěma skladbama na Tributech - Rammstein (Klavier) a Greatful Dead (Feel like a stranger). Podstatné věci o všem okolo kapely se dozvíte na jejich webových stránkách (http://mujweb.cz/www/ebolajoy/).
Jste už od začátku ve stejné sestavě?
Vystřídalo se u nás hodně lidí, ale buď nám nevyhovovali po technické stránce, nebo po té lidské. Pak jsme koupili ten rytmický modul, proto je naše současná sestava dvoje klávesy a kytara.
Dvě CDčka už máte, chystáte další?
Materiál už je připravený stačí to jen nahrát. Mělo by to být asi 13 skladeb. Jenom není nikdo, kdo by to chtěl vydat.
Budete hrát na nějakých akcích?
Protože nemáme manažera, tak ty kšefty jsou takový náhodný. Hrajeme dost, ale víceméně tam, kde jsme už hráli a kam si nás znova pozvou. Vlastně se nemáme ani čím prezentovat, protože z těch dvou starých cedeček hrajeme už jen minimum. Taky na tom druhém CD jsme měli zpěvačku, která už teď s náma není.

Ebola Joy