Autor: 100 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Dead Air For Radios

CHROMA KEY - Dead Air For Radios

Po odchodu z Dream Theater se Kevin Moore, kromě studiového hraní s Fates Warning, začal věnovat několika svým zajímavým projektům. První z nich, právě Chroma Key, představuje Kevina nejen jako famózního klávesistu a skladatele, ale i jako velmi příjemného zpěváka. Po hudební stránce nehledejte nějaké bližší spojení s jeho bývalými chlebodárci. Tady se jedná o úplně jinou muziku, víceméně v obsazení zpěv, klavír, bicí (Mark Zonder) a basa (Joey Vera). Většina skladeb je postavena na různých samplech, elektronických podkladech a jen málo kdy na nás vykoukne kytarový doprovod.
Hodně velkým přínosem byla určitě volba bubeníka, jelikož Mark Zonder (Fates Warning) je hodně ostřílený maník a je to slyšet. Například základní rytmus v Undertow doslova svítí! Nebo, hned úvodní Colorblind, ve které se prolíná zvuk piana s různými pazvuky a ohromně přesným doprovodem. V S.O.S. zase objevuji ohromný hitový potenciál a je jen škoda a zase škoda, že téhle desce nevěnovala média více pozornosti. On the Page nás přivítá divokým rozjezdem na klavír, aby se poté přenesla do nádherné gradující skladby, ve které Kevin se svým hlasem doslova kouzlí a připravuje nám tak opravdu nádherné chvíle k poslechu. Předposlední Mouse je asi nejsmutnější skladbou desky. Dá se mluvit i o vrcholu CD, který vás pomalu rozkládá a pohřbívá zaživa. Velmi procítěný kousek.
Velká škoda, že o tomto projektu moc lidí neví. I kritici byli neúprosní a vesměs všichni desku potopili. Můj názor je takový, že podobných desek moc nevychází a když už se nějaká objeví, měli by jsme si ji hýčkat. Tohle CD nemůže urazit nikoho. Kus poctivé muziky a poctivě odvedené práce.

9/43:30

Tracklist: Colorblind; Even the Waves; Undertow; America the Video; S.O.S.; Camera 4; On the Page; Mouse; Hell Mary

Chroma Key