CEREBRAL TURBULENCY - Germ of Erorr

schizmo
8.5

CEREBRÁLCI si udržují svoji pozici, kterou si za těch deset let pracně vydobyli. Ostatně předchozí zářez Impenetrable byl prostě jako zásah bleskem, na CZ poměry něco zcela nevídaného, solidní úder železnou tyčí mezi oči všem pochybovačů o naší scéně! Myslím, že o kvalitách toho spolku mluvit netřeba, vlastně každý jejich počin byl svým způsobem vynikající dílo, jen z hrubého grind core se přešlo na poněkud živelnější formu a snad i k širším masám to má blíže (nemyšleno špatně!).
Nová 14ti skladbová nakládačka jede přesně v duchu předešlé tvorby snad jen s tím rozdílem, že novinka je ještě více otevřena různým experimentům, úletům a celkově se mi zdá Germ of Erorr mnohem uvolněnější, jako by oproštěné od veškerých stylových dogmat. Však taky ortodoxní hardcoristi začínají prskat, že už to stojí za houby. Jednoznačné je, že si CT upevnili postavení nejen na naší grindové scéně, jen je poněkud škoda, že z kapely odešli kytarista a basák (teď drtí u MALIGNANT TUMOUR – nechápu!) a tak byla koncertní činnost asi na půl roku zastavena. Nyní už je kapela opět kompletní a tak nezbývá než čekat, co nového stvoří. Ale abych pravdu řekl, mám z toho trochu strach, neboť, pokud se nepletu, muziku tvořil právě dezertující kytarista. Ale on už si to v kapele Cichoněk nějak urovná :-)
Zajímavě působí obal, který má na svědomí Franta z ADULTERY, moc pěkná práce. Jen by mě zajímalo, kdo se dopustil té chyby ve slově „Chyba“, tedy Error – pokud vím, tak dvě „r“ se píší po E a ne po R… Jinak by mě zajímalo, kdo má na hlavě to jablíčko? Že by sám Cichoněk? :-)))))

dj-ara’s version h.e.r.e: Impenetrable nakopalo prdel širému grind hardocerovému okolí… trochu jsem měl strach z toho, co bude následovat… Gdo čekal, že se další materiál ostravských CEREBRAL TURBULENCY zase o něco více odkloní od xtrému a že se celý materiál bude ubírat více k HC, bude velice rychle vyveden z omylu… pokračování zde

13 / 18:16