Autor: 80 Uživatelé: 84 Tvé hodnocení: hodnoť
Evidence of Inequity

BENEATH THE MASSACRE - Evidence of Inequity

Klepačka, sypačka, drťka, nakládačka, náhul, námrd, mazec, prasopal, řiťotrh (heh… to jsem teď vymyslel) a já nevím jaký ještě existuje český ekvivalent k tomu, o čem bude v dnešním pokecáníčku řeč. U čtenářů MJC se očekává určitá znalost těchto termínů, takže je všem jasný, že řeč je o brutal-death-grind muzice. Dnes se vydáme do Kanady (přesněji Québec), kde se 4 blázniví kořeni rozhodli

review_592_px2

založit v roce 2004 bandičku zvoucí se Beneath The Massacre. Pašáci to měli ulehčené tím, že většina z nich hrála předtím v metalcore kapele Observing The Falling Tree a tak bez zbytečným protahovaček vyšlo minulý rok debutní miniCD zde právě recenzované :).
Stopáž minimalistická, tracklist chudinký (jak už to u mcd bývá), ale hudba chudinká není. Teda chudinká je jen co se týče kláves, melodických zpěvů a podobných mrdek, které sem stejně nepatří, takže žádnej problém :). Bohatá je ovšem na všechno, co si pod pojmem brutal death grind lze představit. Sekačky, klepačky, super zpěv a v neposlední řadě taky čitelný zvuk – jak jinak, když produkce se ujal Yannick St-Amand (Ion Dissonance, Despised Icon). A čím se BTM liší od podobných záležitostí?? Nic moc neshledávám až na občasný kytarový vyhrávky. Ovšem zajímá někoho u sypsypBDM nějak zvlášť originalita? Mě stačí, že od sebe rozeznám sypot Origin, Decrepit Birth a třeba Goratory :). Každá kapela má svůj ksicht a to mně stačí.
Seru na to… BTM mě jednoduše příjemně překvapili. Instrumentálně, zvukově, skladatelsky zmáknutá fošna, kterou bych doporučil všem, kteří si ulítají na např. v

review_592_px3

nedávné minulosti recenzovaných Unmerciful a na podobných věcech. ..::.. 8/10

• Rated 8 out of 10.

Jop! To je zase smažba! Když řeknu, že Beneath The Massacre zněj jak mix Origin/Unmerciful (sypačky-vířivky přes rantl), Despiced Icon a Neuraxis (a možná by se tam v kousancích aj Necro vešlo), určitě tím nic nezkazím. Kdyby ale celé ípko frčelo v linii jedničky Conforming Prejudice dal bych 9, ale takhle se kvůli melomelodice připojím k Irdzce. V Kanadě se zkrátka asi všichni muzikanti zbláznili a Crypto by těmhle cca 20tiletým (a do prdele!!!) hošanům mohli závidět!

Beneath The Massacre, technical brutal melodic metal, technical death metal