Autor: 90 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Ascension Of Terror

Aeternus - Ascension Of Terror

AETERNUS, norská skupina, kvalita, kvantita, náklep, vlastní xicht, přehlýžená, podceněná, pošlapaná, ale jedoucí, chytlavá, death/thrash/blacková !!!!!!!!!!! Je skupina Aeternus. Je prostě, super, hrozně jsem se divil proč ji její poslední nahrávku Ascention of Terror ještě nikdo nezkritizoval..., je pořádnej náklep. Super husté, podladěné, sever evokující death/thrash/blackové kytary, i přestože jsou klucí ze severu, kytary fakt žežou a ne chrastí. Hoši asi radši 'emerické' pojetí. Sestava byla až do konce nahrávání desky Ascention of Terror následující: Ares - chropot a lá kanál + sopka and kytary, teda klobouk dolů, Erik - bubínky, perkuse a podobné serepetičky, Radek (asi nějakej Čehůn) - kytary, na konec pozor přátelé: ženská Morrigan bassa, huhu, ještě než odešla stačila nahrát bassovku na albu. A že to je výkon! Celkem devět kompozic laděných v té pekelné žánrové kombinaci vám pěkně řízne pod nehet, jauva, jako vzory bych napsal: Morbid Angel, Pantera (ve trojce mi to připomnělo tyhle amíky), momenty možná Deicide (ale to moc ne), možná i Vader je na místě, jo ale nejde o nějaké prachprosté vykrádání, poněvadž zaprvé je tu ten super charakteristický zvuk všeho, dále vokál super growling někdy i mohutný řev, dál postup psaní, riffování je logicky překopáno tak aby nenudilo nebo něco jen velmi slabě připomínalo..., prostě přehršel energie, pozor nikoliv sól, těch tu moc není, o vyhrávky tu nouze neni, když dojde na thrashovější pasáž ((mo)mentálně) trio se změní na melodickou bestii, to dokážou na albu jenom dvakrát, najděte sami, musim říct, že to sólo co na albu je jsem chtěl slyšet zatím celý život!!! Kapel co mi kradou nápady si nejvíc cením, je to záruka úspěchu. Nejedná se o koncepční dílo, o to víc jsou texty zajímavější, pochybuju, že někdo bude Areovi rozumnět víc než dvacet slov. Jedna ze skladeb mi byla až do dnešního večera nepřístupná, šestka, asi nejblackovější dílko, super řežba, s pěknou a logickou vyhrávkou, která vyplave na povrch až po několikátém poslechu, kvůli zvuku kytar, řek jsem nejblackovější, to neznamená, že tam nejsou ostatní žánry, psche, jsou tam taky.... Je toho všude hodně!!!!!!! Sakra, úplně všude !!!!!!!!!!!!!!! JÓÓÓÓÓÓJOJOJÓÓÓÓÓÓ, hodnocení 9,1+/10. Myslim, že tam neustále něco objevuji, je to tak..., tohle album si sežentě, všichni kdož milujete death, black, thrash, nebo třeba vdolky, možná i cholky (pozn. aut. Číslo 5 Žije). Je to super nátěr, co potěší. Moc potěší !!!!!!!!! *1*
Čau MCXV

P.S.: Ty vybrnkávačky a podpůrný zvuky dokazujou, že klucí jsou z Norska, to Norsko, čoveče, nějak vede na kvalitu. MCXV

Aeternus, Ascension Of Terror