Autor: 95 Uživatelé: - Tvé hodnocení: hodnoť
Posrod Kwiatow I Cieni .:. In the Flowers' Shade

ARTROSIS - Posrod Kwiatow I Cieni .:. In the Flowers' Shade

Tímto albem vás Artrosis rozdrobí na malinkaté kousíčky a těžko se pak budete skládat dohromady. Alespoň na mě se jim to povedlo dokonale. Všechno, co se učili a sbírali na prvních dvou deskách, nám zde předvádí v plné kráse. O Medeah už nemá ani cenu něco psát, protože po poslechu téhle nahrávky už o jejích kvalitách bude pochybovat snad jen nějaký hlucho-koko-mrd. Deska na posluchače působí jako pevně vyrovnaný celek, ze kterého je opravdu těžké vybrat jediný song, který by vyčníval nebo naopak zapadal. Nicméně se pokusím vyzdvihnout alespoň ty (pro mě) nejsilnější momenty nahrávky.
Mezi ně bych rozhodopádně zařadil dvojici prvních skladeb (Nieprawdziwa Historia cz.I, Nieprawdziwa Historia cz.II), ve kterých vás bude zaklepávat do země nejen uhrančivý zpěv, ale hned si všimnete takřka perfektně naprogramovaných bicích a velmi silně a nápadně udělaných klávesových linek. Kytary hrají pořád svou roli doplňujícího nástroje, i když občasné vazby a některé vyhrávky stojí za to (obzvláště kytarová sóla se tentokrát vyvedla – žádné zbytečné onanie, ale efektně a účelově postavené). Morfeusz je temnota par excelence se skvělou vokální linkou. Plynule přecházíme do titulní Posrod Kwiatow i Cieni (na tuto piesničku byl pořízen i videoklip), což je hit No.1 se silným refrénem a okouzlující atmosférou. Závěrečná My jen dokazuje a podtrhuje výše napsané. Pro majitele digipacku čeká bonus v podobě skladbičky Omamiony, která je (pro mě) velmi výjimečná a troufám si tvrdit jeden z vrcholů alba.
Pokud byste si chtěli opatřit již zmíněný digipack, máte smůlu - vyprodáno. Ale nezoufejte, šikovní kluci a holky z Metal Mind Productions vám dodají sic normální CD, ale i s bonusovým songem a videoklipem Posrod Kwiatow i Cieni.

12 / 55:26

Artrosis